1 |
PAL-00438357
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
Minulta riistää Mika Hyttinen ja Nick Gawi rahaa hoitovirheessä. Puolisoni kuunteli miten vaadin tähystystä ja alkueläin-testiä laajasti mutta vähättelette Astris lääkäriklinikan testiä jossa alkueläin on yodettu. Toisakseen on valhe Hyttisellä väittää että olen ollut vastaanotolla aggressiivinen. Mieheni puolustaa minua.
|
Gawi pakottaa minua asiakkaaksi tahtoni vastaisesti ja loukkaa kunniaani rahastamalla asiasta jota ei osaa oikeasti hoitaa. Ottakaa vain lääkäriluvat poistoon.
|
Tyytymätön ja valitan kuluttajansuojaan. Olen oikeasti loukkaantunut ja pahoittanut mieleni kunniani kautta Terveystalolla. Lopettakaa minun hoito ja älkää hoitako jos olette osaamattomia Blastocystis hominiksen hoidossa. Ja pyytäkää anteeksi. Lääkäri ei saa häiritä kotirauhaani yksityisillä puhelisoitoilla kuten Gawi teki.
Jätättekö minut ja mieheni rauhaan? Olen fyysisesti sairas.
|
2 |
PAL-00435841
|
2 - Tyytyväinen
|
Homman loppuunsaattamisesta asiallisella tavalla.
|
|
Ihan OK
|
3 |
PAL-00439323
|
2 - Tyytyväinen
|
Sain asiani selvitettyä Paitsi rahoja ei ole vielä palautettu
|
|
Melko tyytyväinen
|
4 |
PALJUL-00030884
|
2 - Tyytyväinen
|
Hyvin kiitos
|
Asiakas palvelussa tieto jos peruutus/myöhästyminen aiheuttaa lisä kuluja.
|
Olen tyytyväinen. Soittaja oli oikein mukava ja asiallinen. Jäi hyvä maku suuhun ja emme harkitse työterveyden vaihtoa koska käsittelitte asian inhimillisesti
|
5 |
PAL-00438770
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
Asiakasta kuunneltiin
|
Nopeudessa
|
Vastaus oli oikeudenmukainen
|
6 |
PALJUL-00030375
|
2 - Tyytyväinen
|
|
|
|
7 |
PALJUL-00030884
|
2 - Tyytyväinen
|
Hyvin kiitos
|
Asiakas palvelussa tieto jos peruutus/myöhästyminen aiheuttaa lisä kuluja.
|
Olen tyytyväinen. Soittaja oli oikein mukava ja asiallinen. Jäi hyvä maku suuhun ja emme harkitse työterveyden vaihtoa koska käsittelitte asian inhimillisesti
|
8 |
PAL-00438606
|
2 - Tyytyväinen
|
Tulos oli hyvä ja oikeudenmukainen itseni kannalta.
|
Olisi varmaankin hyvä, että lääkärit tarkistaa, mitä hoitoa voidaan antaa työterveyden piikkiin ja minkä potilas maksaa itse. Jatkossa myös itse varmistan kaikki hoitotoimenpiteet, ennen kuin niitä tehdään ja jos ne ei kuulu työterveyteen, niin hoitotoimenpiteiden hinnat myös.
|
Olen oikein tyytyväinen. Vähän mutkien kautta päästiin loppuun saakka.
|
9 |
PAL-00437154
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
|
Palautteeseen ei ole vastattu.
|
|
10 |
PAL-00438599
|
2 - Tyytyväinen
|
|
|
|
11 |
PAL-00438874
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
Ette mitenkään,en minä saa salattua postien auki.
|
Varmistaa että posti on sellainen jonka asiakas pystyy lukemaan,
|
En lainkaan tyytyväinen
|
12 |
PAL-00438948
|
2 - Tyytyväinen
|
|
|
|
13 |
PAL-00438989
|
3 - Tyytymätön
|
Palautteen saaminen kesti aivan liian kauan: useita päiviä.
|
|
|
14 |
PAL-00439178
|
2 - Tyytyväinen
|
Selvästi viestitty ja perusteltu vastaus.
|
|
Ok!
|
15 |
PAL-00438927
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
Puhelimessa asiakaspalvelija asiallinen.
|
Puhelimessa asiakaspalvelija asiallinen, hän ei voinut tehdä muuta kuin välittää viestin Oulun Terveystaloon. Sieltä kuulemma otetaan minuun yhteyttä, no ei otettu. Terveystalon sovelluksen kautta tuli vaan käsittely numero, sillä minä en tee yhtikäs mitään. 2.9 lääkärissä ja vasta 11.9 asia selvisi. Monta puhelua ja viestiä, nämä pitäisi selvitä yhdelä puhelulla, mutta 9 päivää
Kouluttamalla laskuttajia
|
Mihin vastaukseen?
|
16 |
PAL-00439074
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
I was treated as a liar by the person responding to my feedback
|
Make sure that you actually investigate the matter. Obviously the doctor who made a mistake will cover herself and it is her word against mine, however I truly believe you need to investigate these problems better and not call your customers liars and answer in a very bitchy way.
|
Super unsatisfied because it was a very bitchy email, where I was treated as a liar.
|
17 |
PAL-00438024
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
Asiakaspalvelu oli ystävällistä ja opastavaa. Tiesin, miten toimia.
|
Olen tyytyväinen Terveystalon palveluihin!
|
Hyvin tyytyväinen ja hyvin kiitollinen.
|
18 |
PAL-00438059
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
No että oikeen missään
|
Oikeudenmukaisuudessa
|
En ole millään lailla tyytyväinen
|
19 |
PAL-00438553
|
3 - Tyytymätön
|
Tyytymätön itseeni, kun en varmistanut kuuluko ao.toimenpide 65-ohjelmaan. Olisin kuitenkin tilannut hoidon normaalihinnalla, jonka myös maksoin. Sain hyvät ohjeet vastaisuuden varalle.
|
Varmistaa, että on ymmärretty molemmin puolin.
|
Yllämainittuihin vedoten, täytyy olla tyytyväinen.
|
20 |
PAL-00439326
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
Ette missään
|
Valitkaa ammattitaitoisia lääkäreitä ja laskutusosaston tiedonkulku on vitsi
|
Roskaa
|
21 |
PAL-00438497
|
2 - Tyytyväinen
|
Hyvin selvitetty asia
|
Hieman nopeampaa vastausta olisin toivonut
|
Vastaus oli selkeä ja informatiivinen. Lisäksi ystävällinen
|
22 |
PAL-00438858
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
Valitukseni käsiteltiin kohtuullisessa ajassa.
|
Ei parannettavaa asian käsittelyn suhteen.
|
Olen erittäin tyytyväinen, varsinkin asian lopputulokseen. Uuden laskun summa oli melkoisesti pienempi kuin odotin.
|
23 |
PAL-00438887
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
Perusteltu vastaus
|
|
Säännöt kerrottiin selkeästi, mikä on erittäin hyvä asia. Valitettavasti säännöt eivät tässä kohtaa sovi minulle, joten käytän muiden toimijoiden palveluja, jotka eivät joudu kirjaamaan kanta palveluun asioita.
|
24 |
PAL-00439314
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
En valitettavasti kokenut onnistumista.
|
Lääkärin vastaanotto alkoi 20 minuuttia myöhässä. Lisäksi lääkärin käytös ei ollut asiallista, hän korotti ääntään ja se teki kokemuksesta epämukavan
|
En ole tyytyväinen
|
25 |
PAL-00438677
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
Kiitos nopeasta käsittelystä, ilo kuulla, että rahat palautetaan.
|
|
|
26 |
PAL-00439173
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
Sain rahat takasin nopeasti. siis palvelusta josta veloitettiin virheellisesti
|
|
tosi
|
27 |
PAL-00437653
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
Asian käsittelyaika oli ok ja sain asian etenemisestä tilannetietoa. Myös loppuratkaisu oli se, mitä odotinkin, ja oikeudenmukainen.
|
|
Oikein tyytyväinen. Kiitos.
|
28 |
PAL-00438663
|
2 - Tyytyväinen
|
|
|
|
29 |
PAL-00438505
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
Ette missään.
|
Teidän tulisi kommentoida juuri sitä ajankohtaa mihin palaute kohdistui. Nyt antamanne palaute olisi sopinut mihin rahansa ajankohtaan kun soittaa teidän ajanvaraukseen
|
Vastaus olisi voinut olla lähes mihin tahansa palautteeseen.
|
30 |
PAL-00438801
|
2 - Tyytyväinen
|
On kaikki ratkaisu nopea.
|
|
|
31 |
PAL-00438424
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
Ei missään
|
En edes tiedä mistä palautteesta kyse tulee vaan ilmoituksia että palaute on käsitelty
|
|
32 |
PAL-00435486
|
3 - Tyytymätön
|
Palaute otettiin vastaan ja ilmeisesti meni myös perille asti henkilölle josta palaute oli.
|
Tuntui ettei palautetta ehkä otettu tosissaan sillä lääkäri ketä palaute koski kertoi kaiken menneen hyvin ja asia oli teidän puoleltanne siinä. Tuntui ettei minulla potilaana olekaan niin väliä vaikka kohtaaminen oli todella ahdistava.
|
En ole kovinkaan tyytyväinen. En koe, että teillä Terveystalolla otettiin palautteeni vakavasti. Tiedän että samasta henkilöstä on laitettu useampia negatiivisia palautteita, mutta mitään ei ole tapahtunut muuta kuin anteeksipyyntö.
|
33 |
PAL-00438783
|
2 - Tyytyväinen
|
Käsittelyaika ok. Lääkärin ymmärsi 1. diagnoosin virheellisyyden ja olin hänen vastaukseen tyytyväinen. Muuten ko. lääkäristä kokemukset olleet hyviä.
|
Huittisissa päivittäin mahdollisuus lääkäriin
|
Tyytyväinen
|
34 |
PAL-00439341
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
Asiaani puuttuttiin
|
Asia olisi mietitty esikäteen
|
Hyvin
|
35 |
PAL-00438734
|
3 - Tyytymätön
|
Tyydyttävästi
|
?
|
Piiripäällikkö otti yhteyttä hierojaan toteamalla lopuksi että ” ei kannata kuunnella asiakkaan ääntä” jotenkin tähän suuntaan. Minulle asiakkaalle hän oli yliystävällinen, Eli jos asiakas kritisoi tiloja hierojalle, niin hierojan pitää olla hiljaa! Sanoisin, että tökeröä oman edun tavoittelua. Pörssiyhtiönä toimitte niin kuin toimitte. Jos haluatte että asiakkaita tulisi hyvään hierontaan lisää, pitää mainostaa, Täsdä tapauksessa Hollolan sanomat, tulee ilmaiseksi joka kotiin. Olen edelleen sitä mieltä että työtilat liian pienet ja pimeät! Yt Eira Leppänen
|
36 |
PAL-00437571
|
2 - Tyytyväinen
|
Asia tuli valmiiksi, mutta sen asian loppuun saaminen kesti minusta liian kauan.
|
|
Päätös oli oikea
|
37 |
PAL-00438787
|
2 - Tyytyväinen
|
Kun tilasin ajan, luulin että pääsen julkisen hinnalla kun ilmoittivat kokeilun alkaneen, mutta kohdallani se ei toiminut, syy. Huono informointi myös uutisissa kuin joka paikassa, arvelen syyksi kokematonta ja ajattelematonta toimintaa tämän alkuvaiheen tapahtumasta.
|
Kaikki oppii omista virheistään.
|
Ei siinä mitään kaikki on hyvin, ja oppirahat on maksettu ja elämä jatkuu.
|
38 |
PAL-00436461
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
Hei, tapauksessani Julkunen oli antanut ensimmäisellä käynnillä minulle diagnoosin, sanoilla melko varma/varma. Kys oli päätynyt aivan eri diagnoosiin, jota Julkunen selitteli sitten parhain päin. Mitä sitä sitten uskoisi. Loppupeleissä ajattelen Julkusen asettaman ensimmäisen diagnoosin olevan lähinnä totuutta, jota hän ei sitten voinut vahvistaa, syystä tai toisesta. Tuli vahvasti tunne, ettei Julkunen hoitanut potilasta vaan muuta tehtävää. Onko sitten joku ohjeistus, minkä mukaan hän toimi, viimeisellä vastaanottokäynnillä.
|
Eihän lääkärien toimintaa valvota nykyisen mitenkään, kun omissa pömpeleissään ottavat potilaita vastaan. Minä en enää ikinä mene Neurologien vastaanotolle ilman todistajaa. Ja kaikki vastaanotot äänitetään.
|
Jos tapaustani hoitanut oli katsonut diagnoosit ja verrannut niitä toisiinsa, niin siinä tapauksessa pidän lopputulosta virheellisenä/mitäänsanomattomana.
|
39 |
PALJUL-00029545
|
2 - Tyytyväinen
|
|
|
|
40 |
PAL-00439149
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
asian käsittelyssä ja kommunikaatiossa
|
|
erittäin
|
41 |
PAL-00439268
|
2 - Tyytyväinen
|
Virhhe myönnettiin eikä asiasta tarvinnut ruveta riitelemään..
|
|
Ok vastaus.
|
42 |
PAL-00439167
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
Ette missään, ei asioiden selvitystä, pompottelette virkailijalta toiselle, hidas vastausaika
|
Yrittäisitte edes auttaa asiakkaitanne, toimitte harhaanjohtavasti mutta ette halua selvittää asioita
|
Virkailija ei viitsinyt selvittää asioita, erittäin tyytymätön
|
43 |
PAL-00438924
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
Hyvin
|
Että asiakkaalle annetaan tieto että HUS saa veloituksetta tiedon esim.Arvoterveydesta
|
Oikein tyytyväinen, meni juuri niinkuin oma oikeustaju asian ymmärs
|
44 |
PAL-00438139
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
|
|
1
|
45 |
PAL-00438796
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
|
|
|
46 |
PAL-00438850
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
|
|
|
47 |
PAL-00438070
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
Koin saaneeni oikeuenmukaisen päätöksen asiassani, vaikka olin itse erehtynyt, ja olisin ollut korvausvelvollinen lääkärin ”ajan” peruuntumisesta. Olette potilasmyönteisiä ja teillä on inhimillisyys päätösten teossa mukana. Plussana sekin, että asia hoitui nopeasti👍
|
|
10 , erittäin tyytyväinen.
|
48 |
PAL-00437946
|
2 - Tyytyväinen
|
|
|
|
49 |
PAL-00436957
|
2 - Tyytyväinen
|
|
|
|
50 |
PAL-00438543
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
Palaute käsiteltiin nopeasti ja asiallisesti.
|
Läpinäkyvä ja selkeä hinnoittelu. Mitä enemmän irrallisia moduuleja, sitä vaikeampi on asiakkaan hahmottaa palvelun kokonaiskustannusta. Asiakkaalta ei voi myöskään veloittaa mitään sellaista, mihin asiakas ei ole antanut suostumustaan.
|
Erittäin
|
51 |
PAL-00438908
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
Ette missään, en tule koskaan käyttämään teidän palveluita
|
Kuunnelkaa mitä asiakas sanoo
|
Pelkkää paskaa,ei 25 min fyssarikäynnistä laskuteta 1 h. Ei missään muualla ainakaan Huijausta
|
52 |
PAL-00438867
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
Nopeahko reaktio ja kompleksi ongelma ratkesi
|
|
Oikein tyytyväinen
|
53 |
PAL-00438282
|
3 - Tyytymätön
|
|
|
|
54 |
PAL-00438986
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
Palautteet tulivat nopeasti, ja informaatio niissä oli riittävää.
|
-
|
Olen tyytyväinen.
|
55 |
PAL-00438440
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
viestinnässä , asiakaspalvelussa
|
kun annatte jatkossakin myönteistä palautetta
tässä kyseisessä tapauksessa, kun teidän työntekijä, lähti opastamaan vanhusta, toiseen lääkäri asemaan, toivon että kokonaisuus on näkyvillä, olisi ollut normaalia, siis törkeää sanoa vanhukselle, että se on tuolla seuratkaa opasteita- teidän työntekijänne teki aivan oikein moraalisesti, vaikka ei asia hänelle kuulunutkaan-
|
tyytyväinen, annan mielelläni aina hyvää palautetta JOS on aihetta,
kielteiselle palautteelle ei oo niin väliä...
|
56 |
PAL-00439032
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
Asia hoitui sutjakkaasti.
|
|
Vastaus tyydytti.
|
57 |
PALJUL-00030894
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
Nopeudessa
|
|
Todella tyytyväinen
|
58 |
PAL-00438852
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
speed and professionalism
|
to avoid this kind of situation probably some info needed for the parties involved
|
|
59 |
PAL-00438879
|
2 - Tyytyväinen
|
|
|
|
60 |
PAL-00438967
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
Ei missään.
|
Vastata esitettyyn kysymykseen!
|
En saanut vastausta.
|
61 |
PAL-00435805
|
2 - Tyytyväinen
|
Selvititte reklamaationi lopulta ja oikaisitte asian kiitos siintä
|
Tämä väärinkäsitys, joka ei ollut minusta asiakkaana riippuvainen selvitettiin jo kerran toimipisteessä mutta silti asia eteni ja sain laskun. Jonka soittamalla oikaisin teille ja sain sähköpostivastauksen, että lasku aiheellinen. Vastasin sähköpostiin kertoen koko tapauksen tarkkaan. Ennen vastausta tähän tuli minulle lasku menossa perintään ilmoitus ja jouduin soittamaan taas asiasta, että lasku ei menisi perintään ennen sen selvittämistä. Puheluita joutuu jonottamaan noin 30 minuuttia ja ne ovat maksullisia (tulee kuluja asiakkaalle) No asia kuitenkin selvisi lopuksi ja ei siinä sen kummempia mutta jatkoa ajatellen olisiko joku tapa kirjata asiat toimipisteissä esimerkiksi ylös niin ei tälläisia turhia järjestelyjä tulisi lainkaan?
|
Ainahan se harmittaa kun joutuu asioita toistamaan mutta olen iloinen,että asia kuitenkin selvisi ja kiitos siintä. Ymmärrän hyvin, että kun on paljon välikäsiä voi asian käsittely olla haastavaa. Tulee näistä teillekkin ylimääräistä vaivaa eikä vain asiakkaalle. Kiitos
|
62 |
PAL-00438362
|
2 - Tyytyväinen
|
Lopputulemassa neuvottelun jälkeen.
|
Päätösvaltaa tiskille
|
Ol
|
63 |
PAL-00438247
|
2 - Tyytyväinen
|
Vastattiin suht nopeasti ja jatkovastaus tuli myös. Ihminen tuntui olevan vastauksen takana eikä automaatti
|
Vastauksen sisältö ja palautteen vaikutus ratkaisevat.
|
Jää nähtäväksi
|
64 |
PAL-00438646
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
|
|
|
65 |
PAL-00438898
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
Nopea reaktio palauteseen.
|
|
Olen kovin tyytyväinen
|
66 |
PAL-00438062
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
Palautteen käsittelijä oli todella ammattitaitoinen ja inhimillinen. Tulin kuulluksi.
|
|
Erittäin tyytyväinen. Tiedän miten edetä, jos lapsen toipuminen ei etene ja on tarve palata virallisen reklamaation kanssa.
|
67 |
PAL-00435160
|
2 - Tyytyväinen
|
|
|
|
68 |
PAL-00432756
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
Ette missään
|
Kaikella laill
|
|
69 |
PAL-00437072
|
2 - Tyytyväinen
|
Nopeus , asiantuntijuus,
|
Ajanvaraus, kohtaaminen, asiakkaan toiveet, koska maksaa itse
|
Ok
|
70 |
PAL-00438343
|
3 - Tyytymätön
|
Lopullisessa palautteesta
|
Miten teille saa yhteyden? Puhelut menevät koko Suomen yhteiseen asiakaspalveluun. Asiakaspalvelu on muutenkin vähän pihalla.
|
Se oli hyvin oäilmastu,vettä minäkin ymmärrän.
|
71 |
PAL-00435527
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
Antamaan oikean ratkaisun ja asiakaspalvelussa oli hyvää henkeä kun jätin palautteen.
|
Käsittely aika oli tuskaisen pitkä. Törkeän kauan kesti.
|
Täysin.
|
72 |
PAL-00438088
|
2 - Tyytyväinen
|
|
|
|
73 |
PAL-00435848
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
huonosti
|
arvaa
|
|
74 |
PAL-00438899
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
Vastasitte toiseen kysymykseen.
|
Vastaamalla kysymykseen.
|
En saanut vastausta. Ei huolta. Ilmoitin asiasta kuluttaja-asiamiehelle ja he käsittelevät asiaa.
|
75 |
PAL-00437643
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
Ette oikeastaan missään.
|
Joustavuutta.
|
En ole tyytyväinen, mutta ei se maailmaa kaada mihinkään suuntaan. Olen vaan asiakas joka ei mielellään tule asioimaan.
|
76 |
PAL-00438449
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
Asia otettii nopeasti käsittelyyn.
|
Asiaan johtaneet seikat ovat myös allekirjoittaneen syytä.
|
Täysin tyytyväinen.
|
77 |
PAL-00438141
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
Ette missään muussa kun vastaus tuli nopeasti vaikkakin ei selvityänyt asiaa.
|
Selkeämpää viestintää. Jos ette kykene antamaan kyseisiä aikoja niin edes viedti siit, ettei tuhraannu meikälisen aikas ihmetelless: miksi Mikkeli/Kuopuo. Johan matkakin on niin pitkä, ettei mitään tolkkua sieltä aikas varasmaan.
|
Tyytymätön todellakin.
|
78 |
PAL-00438594
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
ETTE MISSÄÄN
|
MONTAKO KERTAA TARVII LÄHETTÄÄ NÄIHIN AUTOMAATTISIIN VIESTEIHIN VASTAUS
|
MIHIN VASTAUKSEEN
|
79 |
PAL-00438636
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
Ette missään!
|
Vaikea kysymys?
|
Mihin vastaukseen?
|
80 |
PAL-00438626
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
Asiani hoidettiin hyvässä yhteisymmärryksessä ja nopeasti! Lopputuloskin oli enemmän kuin odotin, kiitos!
|
Virheitä sattuu aina, mutta näin hyvin kun ne korjataan, asiakkaalle jää hyvä mieli.
|
Erittäin tyytyväinen!
|
81 |
PAL-00437536
|
3 - Tyytymätön
|
?
|
vastaus kesti todella kauan
|
En pitänyt vastauksesta, koska siinä ei ollut periaatteessa mitään "uutta", sanoja vain tulevasta parannuksesta.....
|
82 |
PAL-00437972
|
2 - Tyytyväinen
|
Palaute asiallinen ja selkeä.
|
|
|
83 |
PAL-00438594
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
ETTE MISSÄÄN
|
JOS NYT EKAKS SOITTAISITTE MINULLE JA LUKISITTE MISTÄ VALITIN.
|
MIHIN IHMEEN VASTAUKSEEN JA SITÄ ODOTELLESSA. ON TÄÄ TEIDÄN TOUHU MELKOISTA . VALVIRALLE LÄHTEE VALITUS TÄNÄÄN.
|
84 |
PAL-00438116
|
2 - Tyytyväinen
|
Sain vastauksen kohhoideta joka käynnin jälkeentuullisen pian. Minulle annettiin vaihtoehdot miten toimia.
|
Olisi hyvä toimia selkeästi sen suhteen kuka maksaa. Kysyin hammaslääkäriltäni hoitaako hän laskutuksen vakuutusyhtiölle, joka oli antanut maksusitoumuksen. Ymmärsin, että näin toimitaan. Kuitenkin lasku tuli minulle maksettavaksi. En myöskään ymmärtänyt miksi sain laskun palvelusta ja laskutuslisästä. Kun hoitoon kuuluu kaksi käyntiä, ei maksua kai yleensä veloteta joka käynnin jälkeen, vaan kertavelotus koko toimenpiteestä. Olisiko pitänyt ymmärtää poiketa kassalle maksamaan palvelumaksu ensimmäisen käynnin jälkeen? Olen jättänyt tämän laskun maksamatta ohjeen mukaan.
|
Vastaus oli ihan ok. Olisin odottanut selitystä miksi sain palvelumaksulaskun ylipäätään.
|
85 |
PAL-00438686
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
|
Ottamalla palaute vakavasti.
|
|
86 |
PAL-00437780
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
|
|
|
87 |
PAL-00438669
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
Käsittely sujui hyvin
|
Nopeampi puheluun vastaaminen
|
Hyvä
|
88 |
PAL-00438642
|
3 - Tyytymätön
|
Vastaus tuli pian
|
Vastata kaikkeen, mitä kysytään
|
Tyytymätön
|
89 |
PAL-00435267
|
3 - Tyytymätön
|
En nyt enää jaksa vääntää samoja asioita. Voi olla, että nämä 2 tapausta ja nniiden vastaukset tähän kyselyyn ovat menneet sekaisin. Laatuvastaava Riikka oli mukava, ikävä vaan, että joutuu tälläisia asioita setvimään. Mutta lienee toimenkuvaan kuuluvaa.
|
Samaa mieltä nyt. kuin aikaisemmin olen kertonut. En jaksa enää vääntää samoja asioita. Paitsi lukekaa palautteet huolella ja vastatkaa potilaan kysymyksiin.
|
Kts yltä
|
90 |
PAL-00438240
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
Otitte palautteen nopeasti käsittelyyn, käsittelitte sen ja vastasitte nopeasti minulle
|
Tilanteen käsittely realistisesti muihin vastaaviin hoitotapauksiin verraten ja siten uskottavampi vastaus
|
En ollenkaan. Minusta selitys ei kuulosta uskottavalta. Herättäisi enemmän luottamusta, jos voisi myöntää, että tässä on tapahtunut virhe, mikä on myöskin inhimillistä. Tämän vastauksen perusteella en missään nimessä tulisi vastaavassa tapauksessa teille hoitoon.
|
91 |
PAL-00438636
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
Ainoastaan vastaanotto virkailija oli ajan tasalla. Muuten todella surkeat.
|
Vaihtakaa henkilökunta!
|
Todella ala-arvoinen!! Älkää lähettäjä minulle mitään Terveystalo postia!!!!
|
92 |
PAL-00438638
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
Ette missään. Ainoastaan vastaanotto oli kiitettävä.
|
Koko ketju..
|
Todella heikko, ylimielinen!
|
93 |
PAL-00438623
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
Ette onnistuneet
|
Lääkäri sanoi minulle että laboratoriotutkimus maksaa minulle 12 e eikä maininnut mitään siihen tulevista lisäkustannuksista Lopullinen lasku oli 27e Minusta se on törkeää että sanotaan hinta ilman lisäkuluja ja sitten kassalla hinta on yli kaksinkertainen
|
|
94 |
PAL-00437989
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
|
|
|
95 |
PAL-00438166
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
Ystävällisyys, nopeus.
|
|
Hyvin tyytyväinen
|
96 |
PAL-00438279
|
3 - Tyytymätön
|
Viikon jälkeen virhe löytyi ja se korjattiin
|
Isossa organisaatiossa asiakasta hypytetään monelle henkilölle
|
Ei ollut vaihtoehtoja kun minua oli laskutettu kahdesti samasta
|
97 |
PAL-00438271
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
|
Palautteen käsittelyyn voisi paneutua tarkemmin. Kaikkia asioita joka sai aikaan tarpeen lähettää palautetta ei tutkittu huolella.
|
Kuten edellä totesin, asiaa ei sevitetty. Eli olen tyytymätön vastaukseen. Mutta turha taistella tuulimyllyä vastaan. Onneksi Terveystalo ei ole ainoa ko.palveluja tarjoava taho.
|
98 |
PAL-00438095
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
-
|
Olisi hyvä tavoitella parempaa asiakaspalvelua.
|
En kovin tyytyväinen. En myöskään ole saanut vielä aikaa eli asia ei ole hoidossa kuten palautteessa sanottiin.
|
99 |
PALJUL-00030821
|
2 - Tyytyväinen
|
Asia tuli hoidettua.
|
En osaa sanoa.
|
Iloinen että asia selvisi, mutta vaati tietysti vaivannäköä minultakin.
|
100 |
PAL-00438346
|
3 - Tyytymätön
|
Vastasitte nopeasti
|
Sähköisten todistusten lähettämistä. Ei postin mukaan kestää kauan ja mahdollisuus hukkua matkalla.
|
En kauhean tyytyväinen.
|
101 |
PAL-00438285
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
Ystävällinen palvelu
|
|
Erittäin tyytyväinen
|
102 |
PAL-00434626
|
3 - Tyytymätön
|
Riikka käsitteli asioita hyvin. Toivottavasti lääkärit ymmärsivät, miksi valitin asioista, en sitä mielelläni tai turhaa tee. Potilaan kuuntelu on niin tärkeä osa lääkärin työtä.
|
Voisitte huolella lukea kaikki palautteeni, vaikka ovat pitkiä ja seikkaperäisiä. Esimerkiksi Timo Silvennoinen osoittautui melkoiseksi "satusedäksi". Mistä hän keksi tai luki, että minulla olisi 14 tietosuojattua käyntiä? Ja että rintasyövän lääkehoito yhtäkkiä 10 VUODEN kuluttua voi aiheuttaa nivelvaivoja? Anamneesi ehdotus: kuuntele potilaan kertomus. Toistuvasti joutunut käyttämään kyynärsauvoja ja rollaattoria varsinkin helmikuisen tapaturman jälkeen. Painoi 135kg eikä saanut oikeaa jalkaa maahan saatikka varaamaan siihen kivun vuoksi.Eli käsien ja vas. jalan varassa kaikki liikkuminen n. 6vkoa.Valittanut asiasta aiemmin vain Jari Viertolalle eli on 2. käynti ranneasioissa. Statusehdotus: molemmissa ranteissa voimakas turvotus (käyttää hoidoksi jääpussia ja urheiluvoidetta) sekä kipu. Käyttää edelleen rollaattoria kuntouttaakseen itseään.
|
Edellä mainituista syistä en kovin tyytyväinen. Aionkin vaihtaa osoitteeksi julkisen terveydenhuollon eli terveysaseman.
|
103 |
PAL-00437845
|
2 - Tyytyväinen
|
Asian käsittely sujui loppujen lopuksi hyvin.
|
Enpä keksi mitään juuri nyt.
|
Täysin tyytyväinen.
|
104 |
PAL-00438461
|
3 - Tyytymätön
|
Palaute tuli verraten nopeasti. Siinä mainittiin, että asia käsitelty minua "hoitaneen" lääkärin kanssa. En kyl tajua, miten Terveystalossa annetaan työskennellä lääkärin, joka ei edes reseptiä saa laitetta. Sitten palautteesta mainittiin tyytymättömyys asiakaspalvelijaa. Siitä ei ollut mitään mainittu, onko käsitelty
|
Ks edellä.
|
En tyytyväinen
|
105 |
PAL-00438526
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
palautetta ei ole tullut
|
tekemällä palautteen jonka voin lukea. ei 80 osaa tällaisia avaukssia tehdö. laittajaaa e mailiin
|
ei ole palautetta
|
106 |
PALJUL-00030853
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
Todella nopea vastaus ja tieto eteenpäin.
|
|
|
107 |
PALJUL-00030701
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
Ette missään
|
Miten asiakas voi tunnistaa palautteen tai käsiteltävän asian, jos siitä löytyy vain Terveystalon antama mystinen numerotunnus? Terveystalon toiminta ja yksilönsuoja estävät ja hankaloittavat asioiden käsittelyä tilanteissa, joissa yhtiön työntekijät ovat antaneet luvan käsitellä Terveystalon virheellisen toiminnan aiheuttamia virheellisiä laskuja.
|
Asiaa ei olisi pitänyt edes joutua käsittelemään erikseen ja työllistää asiakasta, jos Terveystalon toiminta olisi moitteetonta.
|
108 |
PAL-00437248
|
3 - Tyytymätön
|
Asia otettin nopeasti käsittelyyn
|
Sama tilanne on 3 kerta.
|
Olen hyvinkin tyytyväinen ja syy kai oli inhimillinen.
|
109 |
PAL-00438033
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
Ei missään
|
Vastata palautteisiin ja hoitaa ne kuntoon
|
En ole saanut vastausta
|
110 |
PAL-00438101
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
Erittäin hyvää toimintaa. Kiitos
|
|
Erittäin tyytyväinen
|
111 |
PAL-00438507
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
Sain jälleen VÄÄRÄN Laskun 100E kun pitäisi olla 28,20E
|
Varmasti itse ymmärätte MITÄ
|
|
112 |
PAL-00438384
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
Hyvin
|
Tiedotuksessa lääkäreille. Että he tarkistavat potilaan tiedot etukäteen.
|
Se meni hyvin
|
113 |
PAL-00437608
|
3 - Tyytymätön
|
|
|
|
114 |
PAL-00437613
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
Palautteeseen vastattiin kattavasti.
|
En valinnut itse hoitavaa lääkäriä, vaan häntä ehdotettiin puhelimessa. Piippo Jounille ajat menivät pitkälle, joten en voinut itse valuta häntä.
|
Olen tyytyväinen että asia käsiteltiin ja olen tyytyväinen, Ville Puukan puheluun jossa koin tulleeni kuulluksi ja sain perusteelliset ohjeet. Kiitokset!
|
115 |
PAL-00433472
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
Hienosti.
|
Siten ettei palautekirjeenvaihtoa syntyisi. Sovitut asiat lapi toimintaketjun ja laskutuksessa selkeys on tiskia, appia, kelakorvauksia, alennuksia jne mutta nama asiat toimivat jo ennenkin 10v sitten (poisl. appi). Nyt viela keinoaly mukaan sotkemaan (eiku helpottamaan).
|
10/10
|
116 |
PAL-00438392
|
3 - Tyytymätön
|
|
Hölmöä että tälläinen palauteviesti edes tulee ennenkuin olen saanut omaani vastausta.
|
En ole saanut minkäänlaista vastausta.
|
117 |
PAL-00416869
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
Ette missään
|
Asiakaslähtöistä palvelua! ei noin selkeesti rahan kiilto koko ajan silmissä ja laskuissa aivan mitätön maksuaika.Jos pieniä lääkärikeskuksia tulee menen ehdottomasti sinne!
|
Mielestäni asiaani ei ymmärretty oikein ja Terveystalo voisi itsessään ottaa vastuuta!!!Eikä vaan rahastaa….Nyt kylvette rahassa mutta huonoa palautetta tulee vastaan tämän tästä ja kunnon lääkärit rupee perustaa omiafirmoja kun pilaatte maineenne ensin
|
118 |
PAL-00437449
|
2 - Tyytyväinen
|
Lopputulos hyvä
|
Asian vireille saaminen puhelinpalvelussa kesti (jonotusaika, vaikka työterveyshuollon asiakas)
|
Erittäin tyytyväinen
|
119 |
PALJUL-00030842
|
3 - Tyytymätön
|
|
|
|
120 |
PAL-00438448
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
Kaikki sujui hyvin ja asia selvisi.
|
Vastausviestin saaminen (sähköposti) kesti hieman pitkään. Lääkäri sen sijaan soitti minulle heti samana aamupäivänä, kun olin saanut sähköpostiviestin, että asiani käsitellään. Hän oli nopea, mutta prosessi ennen sitä hidas.
|
Olen täysin tyytyväinen lääkäriltä saamaani vastaukseen.
|
121 |
PAL-00436884
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
Vaikeuttamaan ,viivästyttämään 2 diabeteksen hoitoa,Metforem lääkkeen lopettamista. Onnistuitte vähentämään 1 maksavan asiakkaan eli minun ,en asioi enää koskaan ,never, Terveystalossa.
|
Tunnustaa rehellisesti kun Terveystalossa on virhe tapahtunut ja korvata virhe rahana tai terveyspalveluna. Minun kohdalla nämäkin vaihtoehdot ovat jo liian myöhäistä.
|
Teillä on sanat ,lauseet hyvin hallussa ja muunneltu totuus. Asia on minun puolelta nyt loppuun käsitelty. Leevi Pieviläinen 4.9.2025 ,Espoon keskus, Kirkkojärvi
|
122 |
PAL-00436758
|
3 - Tyytymätön
|
|
|
|
123 |
PAL-00437690
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
|
|
|
124 |
PAL-00436580
|
2 - Tyytyväinen
|
|
|
|
125 |
PAL-00436773
|
3 - Tyytymätön
|
|
|
En ole saanut vielä vastausta ja siksi olen tyytymätön. Miksi minulle tuli tämä kysely kun asiaa ei ole vielä hoidettu loppuun? Laitoin palautteen 14.8 ja sain tarkennuspyynnön 15.8. En tätä pyyntöä silloin huomannut ja sain uuden pyynnön 27.8. Tähän uuteen pyyntöön vastasin heti. Sen jälkeen mitään ei ole enää kuunut. Milloin saan vastauksen palauteeseeni?
|
126 |
PAL-00438093
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
Sain rahat takaisin
|
Reseptin uusinta napista turhat chatit pois ja nappi pois resepteistä mitä ei edes pysty uusimaan chatissa.
|
Todella tyytyväinen
|
127 |
PAL-00438345
|
2 - Tyytyväinen
|
Vastaus ilmam isoa viivettä.
|
Vastaus sisälsi itsestäänselvyyksiä; ei ratkaisuja nettivaraushäiriöön, vaikka lupailtiin...
|
No, ei uutta auringon alla.
|
128 |
PAL-00438261
|
2 - Tyytyväinen
|
Lopputuloksessa.
|
Otin ensin yhteyttä käyttämääni toimipisteeseen, josta minut ohjattiin laskutukseen, josta pallo palautettiin takaisin käyttämääni toimipisteeseen. Tämä tuntui siltä, ettei kukaan ota asiaa hotaakseen, mutta onneksi kuitenkin otettiin.
|
Olen tyytyväinen kokonaisuuteen, nopea ja ystävällinen palvelu.
|
129 |
PAL-00438268
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
Vastaus tuli nopeasti
|
Ei ole mitään ehdotuksia
|
10 +Kiitos.
|
130 |
PAL-00438281
|
3 - Tyytymätön
|
Lääkäri hyvä
|
Laskutus väärä
|
Oli ihan ok.
|
131 |
PAL-00437088
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
|
|
loppu onnistui
|
132 |
PAL-00437792
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
|
|
|
133 |
PALJUL-00030070
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
itse vastauksen lähettämättä jättämisessä sekä viestiini vastaamattomuudessa.
|
Keksiä keinon lähettää minulle vastauksenne antamastani palautteesta ja vastata kyselyihini.
|
En ikinä saanut vastausta
|
134 |
PAL-00437400
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
Huonosti
|
|
Koen tulleeni rahastetuksi ja saaneeni huonoa palvelua
|
135 |
PAL-00436449
|
2 - Tyytyväinen
|
Lääkärin vastaanotto, hoitotoimenpiteet ja tutkimus itsessään sujuivat ihan moitteetta ja hyvin.
|
Mietityttämään jäi se että, jos noin epätarkoilla rintarangan kuvilla jää murtunut kylkiluu diagnosoimatta, niin potilas voi tahtomattaan aiheuttaa lisävahinkoa itselleen ellei tiedosta murtuman vaatimaa erityishoitoa ja lepoa. Nyt pelastuksena tässä oli olkapään kuvaus, jossa kylkiluun murtuma näkyi. Lisäksi kylkiluun tarkka sijainti ei koskaan tullut selväksi mikä on myös jättää miettimään tutkimuksen tarkkuutta.
|
En ole tyytyväinen. Radiologi kyllä totesi kylkiluun murtuman olkapään natiivikuvista. Korpelan mukaan radiologin lausunnossa todettu ettei murtumaa olisi. Thorax rtg:n osalta radiologi ei tosiaan todennut murtumaa, koska kuvat oli otettu liian suppeasti murtuman todentamiseksi. Miksi tehdä kalliita kuvauksia huolimattomasti,
|
136 |
PAL-00437965
|
2 - Tyytyväinen
|
|
|
|
137 |
PAL-00438249
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
|
Palautettani ei ole käsitelty joten miten ihmeessä voisin antaa palautetta sen käsittelystä?
|
En ole saanut vastausta
|
138 |
PAL-00436926
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
|
|
|
139 |
PALJUL-00030791
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
Eihän tähän asiaan ole edelleenkään tullut viikkojen vatvomisen jälkeen selvyyttä.
|
Ei ole aikaa kirjoittaa, mikä kaikki teidän prosesseissa ei toimi. Kun te otatte asiakkaaksi ihmisen, joka kertoo olevansa yrityksessä töissä ja teette hänelle toimenpiteitä viikkojen ajan ilman, että hänellä olisi niihin oikeus, niin jotain vastuunkantoa voisi odottaa myös Terveystalolta. Tämä asia on selvitettävä pikimmiten loppuun.
|
En ollenkaan tyytyväinen.
|
140 |
PALJUL-00030803
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
|
|
Erittäin epätyytyinen. En ymmärrä vastauksen perusteluita, eikä ymmärrä kukaan muukaan. Terveystalo yrittää vierittää oman syyn asiakkaan niskaan
|
141 |
PAL-00437650
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
|
|
|
142 |
PAL-00437736
|
2 - Tyytyväinen
|
|
|
|
143 |
PAL-00434483
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
You are not listening to the customer and don’t try to find a solution
|
Listening. Be more service minded and update your system, so it shows the correct information
|
I thought it to be rude, not answering my question and slow in response. I will never use you again, Mehiläinen was so much better, I will recommend them to my friends, family and employees!
|
144 |
PAL-00435000
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
Palaute neuvoi menemään sovellukseen tai soittamaan maksuttomaan numeroon. Sovelluksessa teidän omavaltaista viestintää ei kuitenkaan tunnu saavan kuriin ja maksullisiin nro en aio soittaa
|
Älkää pakko syöttäkö aikojanne. Jatkossa en aio enää asioida teillä, kun siitä alkaa viestiterrorisointi
|
No jos ei saa vastausta joka ratkaisisi ongelman en voi olla muuta kuin erittäin tyytymätön
|
145 |
PAL-00436596
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
Olen erittäin tyytyväinen reklamaationi lopputulokseen. Lisäksi sain ystävällistä palvelua.
|
|
Erittäin tyytyväinen.
|
146 |
PAL-00437542
|
2 - Tyytyväinen
|
Ilmeisesti asiani hoitui ??
|
Paremmin tietoa asian hoitamisesta
|
Toisaalta olen että sain pitkän odottelun jälkeen yhteyden , mutta varsinaisen asian hoitamisesta jäi vähän epäselvä tilanne kun ei ole tullut palautetta ?
|
147 |
PAL-00437800
|
2 - Tyytyväinen
|
Asiat hoituivat.
|
Kesti vähän liiankauan
|
Aivan tyytyväinen
|
148 |
PAL-00419854
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
Laitettuani palautteen lisätietoa kysyttiin nopeasti.
|
En ole saanut ollenkaan vastausta palautteessani oleviin asioihin, minulta kysyttiin ainoastaan henkilötunnusta jonka jälkeen asiaan ei ole palattu.
Joten palautteeseen vastaamisessa on todella paljon parannettavaa.
|
En ole saanut vastausta palautteeseen.
|
149 |
PAL-00437664
|
3 - Tyytymätön
|
|
Laskutuksessa
|
🙄
|
150 |
PAL-00437937
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
Nopea käsittely
|
|
|
151 |
PAL-00437918
|
3 - Tyytymätön
|
Nopeassa vastauksessa.
|
Oikeasti kuunnella ja uskoa mitä oikeasti on tapahtunut. Tuli sellainen tunne, että seuraavalla kerralla kun jotain vastaavaa tulee nauhoitan käynnin varmuuden vuoksi.
|
Automaattivastaus jossa peitellään hoitovirheet. En muuta odottanutkaan, mutta niin ei kehity mikään.
|
152 |
PAL-00437975
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
Yhteydenotto oli nopea ja asiassa oltiin huolellisia.
|
Sähköinen asiointijärjestelmä on täynnä umpiperiä asiakkaille, jotka ovat tulleet muualta maksusitoumuksella eikä kysyjälle ole neuvoa.
|
Kuulosti, siltä että asia hoituu.
|
153 |
PAL-00437557
|
2 - Tyytyväinen
|
Lopputulos oli onnistunut, mutta ennen kuin siihen päästiin. Se vaati minulta useamman yhteydenoton, jotta lähditte edes selvittämään asiaa ja vastaamaan alkuperäiseen ongelmaan.
|
Yrittäisitte ensin selvittääkin asiaa ennen vastaamista. Jos olisin hyväksynyt ylimalkaisen vastauksenne, olisin maksanut yli 300 liikaa laskulla.
|
Kun sen lopulta sain, olin tyytyväinen.
|
154 |
PAL-00437799
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
|
|
En ole tyytyväinen. Haluan reklamoida vastauksenne ja lähettämänne laskun teidän mukaanne yksityiskäynnistä, vaikka käynti ollut työterveyteen varattu. Olen asiasta myös yhteydessä kuluttajavalitukseen.
|
155 |
PAL-00437774
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
|
|
|
156 |
PAL-00437728
|
2 - Tyytyväinen
|
Vastasitte!
|
Soittopyyntöön vastaanattomuus ei ole hyvä kauppatapa.
|
No joo. Tyhjän saa pyytämättäkin. Eikä asiakaan ole enää ajankohtainen. Julkinen vastasi nopeammin.
|
157 |
PAL-00436383
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
|
|
|
158 |
PAL-00434035
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
|
|
|
159 |
PAL-00437626
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
|
|
|
160 |
PAL-00437678
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
toistaiseksi vain siinä että puheluun vastattiin.
|
En ole saanut vielä minulle luvattuja dokumentteja
|
|
161 |
PAL-00432220
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
|
|
|
162 |
PAL-00437296
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
|
|
En ole harmillisesti ollenkaan tyytyväinen. Sain ainoastaan vastauksen lääkäriltäni enkä mitään kommenttia asiasta terveystalon tiimiltä. En tiedä onko valitukseni mennyt läpi tai mikä on lopputulema. En edes tiedä onko käsittely yhä kesken vai päättynyt, mutta oletan sen päätyneen kun sain tyytyväisyyskyselyn. En ymmärrä millä tavoin asiaa on muka käsitelty? Olen vain saanut kommentin lääkäriltä ja hänen näkemyksen asiasta.
|
163 |
PALJUL-00030762
|
3 - Tyytymätön
|
Sain vastauksen.
|
Palautteen antaminen oli turhaa, koska se ei johtanut mihinkään.
|
Tyytymätön
|
164 |
PAL-00437604
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
Nopea reagointi palautteeseen. Vielä tähän asiaan liittyen: lab.hoit. olisi voinut kertoa, ettei pistosaluetta puhdistetakaan desinfioimalla, vaan pelkällä vedellä. Kun tavallisesti alue puhdistetaan desinfioimalla. Vähentää asiakkaan hämmennystä, kun puhutaan poikkeavista asioista
|
Yllä parannus ehdotus henkilölle/ laboratoriolle, jota palaute koski
|
|
165 |
PAL-00437444
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
|
|
|
166 |
PAL-00436854
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
Ette missään
|
Huono laatu työssä ja palvelussa ja kiskurinhinnat
|
En yhtään
|
167 |
PAL-00437139
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
|
|
Sisälsi väärää tietoa. Kysyin kassasta paljonko mykoplasma -testi maksaa. Kerroin kassalla jo, että haluan nenänielu-näytteestä testin. Kukaan ei sanonut kassalla, että testit ovat eri hintaisia. Tuli todella huijattu olo.
|
168 |
PAL-00435834
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
Kun olin laittanut palautteen, niin lääkäri soitti melkein heti minulle ja sen jälkeen tuli kirjallinen vastaus.
|
|
Hyvin tyytyväinen.
|
169 |
PAL-00437430
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
Aiheeton lasku peruttiin
|
Informaatiota vastaanoton yhteydessä jos jokin annettu materiaali tullaan veloittamaan työterveyden asiakkaalta erikseen.
|
|
170 |
PAL-00437568
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
|
Sain vain opastuksen salaisen sähköpostin käsittelystä, mutta ei varsinaista salaista sähköpostia.
|
|
171 |
PAL-00436560
|
2 - Tyytyväinen
|
Sain asiani hoidetuksi.
|
Nopeammat käsittelyajat, nyt meni kaksi viikkoa.
|
Erittäin tyytyväinen.
|
172 |
PAL-00437425
|
3 - Tyytymätön
|
Asia otettiin nopeasti käsittelyyn.
|
Olisin toivonut jonkinlaista vastausta tai palautetta.
|
En ole saanut mitään vastausta asiaan, miten asian kanssa edetään.
|
173 |
PAL-00437447
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
|
|
|
174 |
PAL-00437586
|
3 - Tyytymätön
|
Tietosuojaan liittyvästä palautteesta kysymys, eikä Terveystalolla ole mitään kiirettä sitä käsitellä.
|
Nopeampi yhteydenotto, jos kerran soittaa keskellä päivää eikä puhelimeen voi soittaa takaisin, ei voida Terveystalolla kuvitella, että asia olisi hoidossa.
|
Vastaukseen sinänsä olen tyytyväinen.
|
175 |
PAL-00437085
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
Asiallinen suhtautuminen palautteeseen.
|
|
Hyvin tyytyväimen
|
176 |
PAL-00437628
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
Ette missään, palautteseen ei vastattu
|
Vastaamalla palautteeseen
|
Erittäin tyytymätön
|
177 |
PAL-00437163
|
2 - Tyytyväinen
|
Palautteen kirjauksessa
|
Ensin tuntui, että palautteen/reklamaatioon vastaanottaja ei oikein ymmärtänyt, minkälaisesta kirjausvirheestä reklamoitiin. Minulle tyrkytettiin yhteydenottoa vakuutusyhtiöön, vaikka hänelle kerrottiin, että olin keskustellut vakuutusyhtiön kanssa, jossa ymmärrettiin tapahtunut virhe ja pyydettiin olemaan yhteydessä Terveystaloon, jossa kirjausvirhe oli tapahtunut. Nyt virhe korjattu ja kaikki pitäisi olla ok. Palautteen vastaanottajanne pitäisi osallistua paljon enemmän virheen selvittämiseen, koska vastuu virheen osoittamisesta näyttää jäävän kokonaan asiakkaalle. Vaikea uskoa, että kaikki asiakkaat huomaisivat, että missä tuo virhe oli tehty.
|
Täysin tyytyväinen, koska virhe korjattiin.
|
178 |
PAL-00437646
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
Rahat tuli takaisin.
|
Ensimmäiseen viestiin (oikaisupyyntöön) ei koskaan vastattu.
|
Tyytymätön. Onneksi on muitakin yksityisiä lääkäriasemia.
|
179 |
PAL-00437556
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
|
|
|
180 |
PAL-00437556
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
|
|
|
181 |
PALJUL-00030386
|
3 - Tyytymätön
|
Kauniita selityksiä, mutta ei edelleenkään vakuuta, että toimintatapaa oikeasti korjattaisiin ja toistuvat virheet oikeasti loppuisivat.
|
|
Tyytymätön. Vastauksen saaminen kesti noin kaksi kuukautta.
|
182 |
PAL-00429777
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
Palautteeseen ei ole palattu sen jälkeen kun henkilötunnusta on kysytty asian selvittämiseksi
|
Vastaamalla ja käsittelemällä palautteen. Jos asian käsittely on edelleen kesken, olisi kiva ennen tämmöisiä palaute kyselyitä ilmoittaa, että asia on edelleen käsittelyssä. Nyt tästä saa kuvan, että asia on terveystalon puolesta loppuun käsitelty ja asiaan ei tullut mitään vastausta koskaan.
|
Ei voi olla tyytyväinen ollenkaan, koska ei ole saanut ollenkaan vastausta.
|
183 |
PAL-00437109
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
Ei lääkärin yhteyttä.
|
Saiskohan jollain tavalla kehitettyy sellainen systeemi millä saisi hoitavaan lääkäriin yhteyden jos on soittoaika varattu ja huom! aika jolloin lääkärin "pitäisi"soittaa .
|
Erittäin tyytymätön.
|
184 |
PAL-00437537
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
|
|
|
185 |
PAL-00436998
|
3 - Tyytymätön
|
|
|
Mietin pitkään, jaksanko antaa palautetta, koska pelkäsin prosessin olevan juuri tällainen. Lääkäri ei näe omassa toiminnassaan mitään, ei yhtään mitään vikaa - kaikki vika on potilaassa! Edes huolimattomuusvirheitään faktoissa läääkäri ei joko näe tai ainakaan myönnä: minulla EI ole astmaa (tämä täytyisi tehdä Kantaanki selväksi!), jalassa näkyi selviä trauman merkkejä, olin syönyt jo aiemmin useita särkylääkkeitä... Kun tällainen palautteen kohta kohdalta torppaaminen vielä lapsellisesti päätetään ikään kuin antamalla huonolle potilaalle potkut ("ohjaan kollegalle jatkossa") lopputulema on lähinnä tragikoominen.
|
186 |
PAL-00437350
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
|
|
|
187 |
PAL-00437109
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
Ei tullut SOVITTUA SOITTOA,vaan siirretty perjantaihin kaksi(2) päivää päivystänyt lääkärin soittoa. Ja kaksi(2) päivää pilalla.😟
|
Sovitut soitot pitää olla ja lääkärin soitettava odottavalle potillaalle ja aika milloin lääkärin "pitäisi"soittaa.
|
Erittäin tyytymätön terveystalon lääkärin toimintaan ja vielä kun sähköpostilla ilmoitetaan yhteydenottoa 26.08.2025, ihmettelen toimintaa.🥹😟
|
188 |
PAL-00437491
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
Nopea selkeä vastaus.
|
|
Erittäin tyytyväinen
|
189 |
PAL-00436908
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
Asiakkaan kuunteleminen, ymmärtäminen ja nopea reagointi asiaan.
|
Ratkaisuehdotus ei vastannut tarvetta ja tuli liian myöhään.
|
Vastaukseen en kovin tyytyväinen. Minua palvelleena henkilön yritykseen löytää vastaus hyvin tyytyväinen. Samoin asian jälkihoitoon hyvin tyytyväinen.
|
190 |
PAL-00437040
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
Lopultakin laskun liite tuli
|
Sähköpostiosoitteet ja niihin vastaaminen Jos laskusta puuttuu liite, niin laskutus asiakaspalvelu hoitaa asian eteenpäin Terveystalon organisaatiossa ilman että asiakkaan täytyy ottaa useasti uudestaan yhteyttä Terveystalon toimimattomaan asiakaspalveluun.
|
|
191 |
PALJUL-00030699
|
3 - Tyytymätön
|
|
Ajanvarauksen perumisessa on suuria haasteita. Kun olen ollut yhteydessä ja antanut palautetta työntekijän puolesta, saan automaattisen vastauksen. Vaikka työntekijä on yrittänyt reklamoida asiasta tapahtumapäivänä, Terveystalosta ei löytynyt kirjausta vastaanottajan työlistalta, ettei perumatonta aikaa laskutettaisi.
|
|
192 |
PAL-00436074
|
3 - Tyytymätön
|
Lopulta ongelma ratkesi.
|
Psykiatrinne toimi täysin väärin, kun ei toimittanut luvattua lausuntoa vaan sitä piti tätä kautta lähteä hakemaan itse. Toivottavasti kyseiselle henkilölle kulkee palaute tästä toiminnasta, koska tämä aiheutti paljon stressiä allekirjoittaneelle. Salatut viestit toimivat vähän kehnosti. Epäonnistuminen tuli myös palautteen ratkaisun viivästymisessä, joka johtui ilmeisesti henkilökunnan lomista.
|
|
193 |
PAL-00437024
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
Ratkaisu oli itselleni positiivinen, eikä minun tarvinnut tehdä asian edistämiseksi ensimmäisen yhteydenoton jälkeen mitään.
|
Kyse oli virheellisestä laskusta, eikä laskun sisältäneessä sähköpostissa ollut ”Kysyttävää tästä laskusta?” -tyyppistä yhteystietoa.
|
Hyvin tyytyväinen.
|
194 |
PAL-00437357
|
2 - Tyytyväinen
|
Maksun jäädyttämisestä
|
Miettiä, onko kyseinen lääkäri korvattavissa ja hoitajien, pitäisi tukea enemmän potilasta, kuten Valkeakoskella tapahtui
|
Tyytyväinen
|
195 |
PAL-00437005
|
2 - Tyytyväinen
|
|
|
|
196 |
PAL-00437147
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
asia hoidettiin tehokkaasti kuten niin kuten pitikin.
|
|
|
197 |
PAL-00436885
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
lääkäri soitti takaisin. Sain vaihdettua naishoitajaan ja näytteenootaja hoitaja oli mukava. Asiakaspalvelun oli empaattinen ja informatiivinen.
|
kävin lääkärillä ja siellä otettiin hiivaviljely, jonka piti valmistua noin kahdessa päivässä. Soitin kahden viikon päästä ajanvaraukseen ja kysyin miksei tulosta näy vieläkään ja sain tietää että näytteeni oli mennyt pilalle ja tarvitsisi ottaa uusi ja että lääkäriäni oli tästä infottu ja hänen olisi jo kuulunut olla minuuun yhteydessä.
Lääkäri soitti minulle, muttei onnistunut selittämään minulle selkokielellä, miksi näytteeni ei ollut onnistunut. Hän sanoi että voin käydä ottamassa näytteen missä tahansa Terveystalon labrassa. Luulin jo maksaneeni tämän testin käyntimaksuni yhteydessä ja olisi tehnyt merkittävän eron tietää tässä vaiheessa, että näytteeni olikin ilmeisesti (??) "mennyt pilalle" sen takia ettei lääkäri kaiketi ollut edes ajanut sitä järjestelmään...jolloin siis en varmaan olekaan maksanut sitä. Olisin tässä kohtaan antanut koko asian olla ja mennyt kunnaliselle, jos en olisi ollut siinä uskossa että olin tämän testin jo maksanut.
Soitin seuraavana päivänä ajanvarauklseen ja siellä minua palveli kylmän tuntuinen nainen, joka ei osannut vastata voinko mennä antamaan näytteen Lippulaivaan: hän laittoi sinne labraan soittopyynnön, eikä enää ollut halukas vastaamaan muihin kysymyksiini. Menin Ompun labraan ja kerroin hoitajalle että olisi reklamaatio käynti kyseessä, hän otti näytteen ja rupesi sitten vasta tutkimaan reklamaatio asiaa. Tuossa vaiheessa tuumasin että nyt pitää saada tämä jo hoidettua, joten maksan tuon vaikka jo itse jos muu ei auta ja kysäisin samalla että paljon se muuten kustantaa ja järkytyin kun sain tietää että testi on 100€...olin todellakin luullut että kyseressä on muutaman kympin juttu, kun lääkärikään ei ollut minulle hintaa maininnut.
Lähdin näytteenottohuoneesta tajuten, tässä vaiheessa etten sitten varmaan ollutkaan maksanut testiä aikaisemmin. Rupesin selvittämään asiaa (todella mukavan) asikaspalvelijan kanssa Ompun aulassa ja hän oli juuri antamassa minulle yhteydenottotoiedot jonnekin, mistä olisin voinut asiaa selvittää, mutta labrasta soitettiinkin takaisin ja kerrottiin,. etteivät he voi lähettää näytettä eteenpäin koska kyseessä on reklamaatio Kaaren toimipisteelle ja että minun pitäisi mennä asioimaan sinne. mitä ihmettä sekin tässä nyt muka auttaisi?? olin vain helpottunut kun sain asian kanssanne päätökseen ja pääsen hoitamaan sen loppuun jossain muualla.
Ärsyttää joutua maksamaan aikaa ja rahaa (asiakaspalveluun soittelu+matkat) teidän töppäilynne takia. Ei ole myöskään kivaa käydä antamassa tuota näytettä ja nyt olen senkin päässyt tekemään kahdesti turhaan. Lisäksi muutoinkin raaskin tulla yksityiselle vain sen takia, että häämme olisvat niin lähellä ja yritin saada avun ennen niitä...
Lääkäri oli myös kirjannut jotain ihan omiaan, että olisin puhelun aikana puhunut jotain että näyte olisi otettu vääriin putkiin??? mistä ihmeestä minä olisin jotain semmoista tiennyt tai keksinyt??? Hän pahoitteli puhelimessa ettei ollut muistanut "tehdä minulle lähetettä" ja siksi yritin selittää hänelle, ettei kyse ollut ollut siitä että hän olisi mokannut lähetteen kanssa vaan siitä, vaan että hän oli tehnyt minulle jo testin, joka oli epäonnisunut...jos te käytätte siellä sanaa "tehdä lähete" siitä kirjaatte jo tehdyn testin koneelle, niin se kuullostaa asiakkaalle että puhutte kehotteesta mennä labraan antamaan uusi testi...minulle siis tuli puhelun yhteydessä ehkä turhaankin semmoinen olo ettei lääkäri edes muistanut ottaneensa minulta jo tuon näytteen ja että hän pahoitteli jostain ihan eri asiasta kuin mikä oli mennyt pieleen.
|
mihin vastaukseen?? ja mistä edes pääsen näkemään tämän puolestani kirjatun paulautteen??
|
198 |
PAL-00437197
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
ette oikein missään...
|
tällainen yhteydenotto voisi varmaan olla helpompaakin netin kautta. Soittamisesta veloitetaan pieni omaisuus jostain syystä, miksi? Ja jos halutaan että viestiin vastataan niin älkää nyt ainakaan leikkikö jollain toimimattomilla salaus-koodi jutuilla joista ei ole muuta kuin harmia.
|
|
199 |
PAL-00437498
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
Saamaani kyselyyn koskien tk maksulla käynti
|
Oli asiallinen ja hyvä vastaus
|
Oikein hyvä oli täydellinen ohjaava vastaus
|
200 |
PAL-00435325
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
Asia ei tullut hoidettua
|
Uskomatonta, että saan virheellistä tietoa sisältävän vastauksen viestiketjuun, johon en voi itse edes vastata
|
Todella tyytymätön
|