Kiitos kun annat meille palautetta
Kiitos kun annat meille palautetta

Kiitos kun annat meille palautetta



Kiitos kun annoit meille palautetta, palaute auttaa meitä kehittämään toimintaamme 😊

Sinut ohjataan 5 sekunnin kuluttua pois tältä sivulta Terveystalon sivulle.

# Palaute koskee * Arvosana 1-4 * Missä onnistuimme? Mitä voisimme parantaa? Kuinka tyytyväinen olet saamaasi vastaukseen?
1
PAL-00438357
4 - Erittäin tyytymätön
Minulta riistää Mika Hyttinen ja Nick Gawi rahaa hoitovirheessä. Puolisoni kuunteli miten vaadin tähystystä ja alkueläin-testiä laajasti mutta vähättelette Astris lääkäriklinikan testiä jossa alkueläin on yodettu. Toisakseen on valhe Hyttisellä väittää että olen ollut vastaanotolla aggressiivinen. Mieheni puolustaa minua.
Gawi pakottaa minua asiakkaaksi tahtoni vastaisesti ja loukkaa kunniaani rahastamalla asiasta jota ei osaa oikeasti hoitaa. Ottakaa vain lääkäriluvat poistoon.
Tyytymätön ja valitan kuluttajansuojaan. Olen oikeasti loukkaantunut ja pahoittanut mieleni kunniani kautta Terveystalolla. Lopettakaa minun hoito ja älkää hoitako jos olette osaamattomia Blastocystis hominiksen hoidossa. Ja pyytäkää anteeksi. Lääkäri ei saa häiritä kotirauhaani yksityisillä puhelisoitoilla kuten Gawi teki.

Jätättekö minut ja mieheni rauhaan? Olen fyysisesti sairas.
2
PAL-00435841
2 - Tyytyväinen
Homman loppuunsaattamisesta asiallisella tavalla.
Ihan OK
3
PAL-00439323
2 - Tyytyväinen
Sain asiani selvitettyä
Paitsi rahoja ei ole vielä palautettu
Melko tyytyväinen
4
PALJUL-00030884
2 - Tyytyväinen
Hyvin kiitos
Asiakas palvelussa tieto jos peruutus/myöhästyminen aiheuttaa lisä kuluja.
Olen tyytyväinen. Soittaja oli oikein mukava ja asiallinen. Jäi hyvä maku suuhun ja emme harkitse työterveyden vaihtoa koska käsittelitte asian inhimillisesti
5
PAL-00438770
1 - Erittäin tyytyväinen
Asiakasta kuunneltiin
Nopeudessa
Vastaus oli oikeudenmukainen
6
PALJUL-00030375
2 - Tyytyväinen
7
PALJUL-00030884
2 - Tyytyväinen
Hyvin kiitos
Asiakas palvelussa tieto jos peruutus/myöhästyminen aiheuttaa lisä kuluja.
Olen tyytyväinen. Soittaja oli oikein mukava ja asiallinen. Jäi hyvä maku suuhun ja emme harkitse työterveyden vaihtoa koska käsittelitte asian inhimillisesti
8
PAL-00438606
2 - Tyytyväinen
Tulos oli hyvä ja oikeudenmukainen itseni kannalta.
Olisi varmaankin hyvä, että lääkärit tarkistaa, mitä hoitoa voidaan antaa työterveyden piikkiin ja minkä potilas maksaa itse. Jatkossa myös itse varmistan kaikki hoitotoimenpiteet, ennen kuin niitä tehdään ja jos ne ei kuulu työterveyteen, niin hoitotoimenpiteiden hinnat myös.
Olen oikein tyytyväinen. Vähän mutkien kautta päästiin loppuun saakka.
9
PAL-00437154
4 - Erittäin tyytymätön
Palautteeseen ei ole vastattu.
10
PAL-00438599
2 - Tyytyväinen
11
PAL-00438874
4 - Erittäin tyytymätön
Ette mitenkään,en minä saa salattua postien auki.
Varmistaa että posti on sellainen jonka asiakas pystyy lukemaan,
En lainkaan tyytyväinen
12
PAL-00438948
2 - Tyytyväinen
13
PAL-00438989
3 - Tyytymätön
Palautteen saaminen kesti aivan liian kauan: useita päiviä.
14
PAL-00439178
2 - Tyytyväinen
Selvästi viestitty ja perusteltu vastaus.
Ok!
15
PAL-00438927
4 - Erittäin tyytymätön
Puhelimessa asiakaspalvelija asiallinen.
Puhelimessa asiakaspalvelija asiallinen, hän ei voinut tehdä muuta kuin välittää viestin Oulun Terveystaloon. Sieltä kuulemma otetaan minuun yhteyttä, no ei otettu. Terveystalon sovelluksen kautta tuli vaan käsittely numero, sillä minä en tee yhtikäs mitään. 2.9 lääkärissä ja vasta 11.9 asia selvisi. Monta puhelua ja viestiä, nämä pitäisi selvitä yhdelä puhelulla, mutta 9 päivää

Kouluttamalla laskuttajia
Mihin vastaukseen?
16
PAL-00439074
4 - Erittäin tyytymätön
I was treated as a liar by the person responding to my feedback
Make sure that you actually investigate the matter. Obviously the doctor who made a mistake will cover herself and it is her word against mine, however I truly believe you need to investigate these problems better and not call your customers liars and answer in a very bitchy way.
Super unsatisfied because it was a very bitchy email, where I was treated as a liar.
17
PAL-00438024
1 - Erittäin tyytyväinen
Asiakaspalvelu oli ystävällistä ja opastavaa. Tiesin, miten toimia.
Olen tyytyväinen Terveystalon palveluihin!
Hyvin tyytyväinen ja hyvin kiitollinen.
18
PAL-00438059
4 - Erittäin tyytymätön
No että oikeen missään
Oikeudenmukaisuudessa
En ole millään lailla tyytyväinen
19
PAL-00438553
3 - Tyytymätön
Tyytymätön itseeni, kun en varmistanut kuuluko ao.toimenpide 65-ohjelmaan. Olisin kuitenkin tilannut hoidon normaalihinnalla, jonka myös maksoin. Sain hyvät ohjeet vastaisuuden varalle.
Varmistaa, että on ymmärretty molemmin puolin.
Yllämainittuihin vedoten, täytyy olla tyytyväinen.
20
PAL-00439326
4 - Erittäin tyytymätön
Ette missään
Valitkaa ammattitaitoisia lääkäreitä ja laskutusosaston tiedonkulku on vitsi
Roskaa
21
PAL-00438497
2 - Tyytyväinen
Hyvin selvitetty asia
Hieman nopeampaa vastausta olisin toivonut
Vastaus oli selkeä ja informatiivinen. Lisäksi ystävällinen
22
PAL-00438858
1 - Erittäin tyytyväinen
Valitukseni käsiteltiin kohtuullisessa ajassa.
Ei parannettavaa asian käsittelyn suhteen.
Olen erittäin tyytyväinen, varsinkin asian lopputulokseen. Uuden laskun summa oli melkoisesti pienempi kuin odotin.
23
PAL-00438887
1 - Erittäin tyytyväinen
Perusteltu vastaus
Säännöt kerrottiin selkeästi, mikä on erittäin hyvä asia. Valitettavasti säännöt eivät tässä kohtaa sovi minulle, joten käytän muiden toimijoiden palveluja, jotka eivät joudu kirjaamaan kanta palveluun asioita.
24
PAL-00439314
1 - Erittäin tyytyväinen
En valitettavasti kokenut onnistumista.
Lääkärin vastaanotto alkoi 20 minuuttia myöhässä. Lisäksi lääkärin käytös ei ollut asiallista, hän korotti ääntään ja se teki kokemuksesta epämukavan
En ole tyytyväinen
25
PAL-00438677
1 - Erittäin tyytyväinen
Kiitos nopeasta käsittelystä, ilo kuulla, että rahat palautetaan.
26
PAL-00439173
1 - Erittäin tyytyväinen
Sain rahat takasin nopeasti. siis palvelusta josta veloitettiin virheellisesti
tosi
27
PAL-00437653
1 - Erittäin tyytyväinen
Asian käsittelyaika oli ok ja sain asian etenemisestä tilannetietoa. Myös loppuratkaisu oli se, mitä odotinkin, ja oikeudenmukainen.
Oikein tyytyväinen. Kiitos.
28
PAL-00438663
2 - Tyytyväinen
29
PAL-00438505
4 - Erittäin tyytymätön
Ette missään.
Teidän tulisi kommentoida juuri sitä ajankohtaa mihin palaute kohdistui. Nyt antamanne palaute olisi sopinut mihin rahansa ajankohtaan kun soittaa teidän ajanvaraukseen
Vastaus olisi voinut olla lähes mihin tahansa palautteeseen.
30
PAL-00438801
2 - Tyytyväinen
On kaikki ratkaisu nopea.
31
PAL-00438424
4 - Erittäin tyytymätön
Ei missään
En edes tiedä mistä palautteesta kyse tulee vaan ilmoituksia että palaute on käsitelty
32
PAL-00435486
3 - Tyytymätön
Palaute otettiin vastaan ja ilmeisesti meni myös perille asti henkilölle josta palaute oli.
Tuntui ettei palautetta ehkä otettu tosissaan sillä lääkäri ketä palaute koski kertoi kaiken menneen hyvin ja asia oli teidän puoleltanne siinä. Tuntui ettei minulla potilaana olekaan niin väliä vaikka kohtaaminen oli todella ahdistava.
En ole kovinkaan tyytyväinen. En koe, että teillä Terveystalolla otettiin palautteeni vakavasti. Tiedän että samasta henkilöstä on laitettu useampia negatiivisia palautteita, mutta mitään ei ole tapahtunut muuta kuin anteeksipyyntö.
33
PAL-00438783
2 - Tyytyväinen
Käsittelyaika ok. Lääkärin ymmärsi 1. diagnoosin virheellisyyden ja olin hänen vastaukseen tyytyväinen. Muuten ko. lääkäristä kokemukset olleet hyviä.
Huittisissa päivittäin mahdollisuus lääkäriin
Tyytyväinen
34
PAL-00439341
1 - Erittäin tyytyväinen
Asiaani puuttuttiin
Asia olisi mietitty esikäteen
Hyvin
35
PAL-00438734
3 - Tyytymätön
Tyydyttävästi
?
Piiripäällikkö otti yhteyttä hierojaan toteamalla lopuksi että ” ei kannata kuunnella asiakkaan ääntä” jotenkin tähän suuntaan. Minulle asiakkaalle hän oli yliystävällinen, Eli jos asiakas kritisoi tiloja hierojalle, niin hierojan pitää olla hiljaa! Sanoisin, että tökeröä oman edun tavoittelua. Pörssiyhtiönä toimitte niin kuin toimitte.
Jos haluatte että asiakkaita tulisi hyvään hierontaan lisää, pitää mainostaa, Täsdä tapauksessa Hollolan sanomat, tulee ilmaiseksi joka kotiin.
Olen edelleen sitä mieltä että työtilat liian pienet ja pimeät!
Yt Eira Leppänen
36
PAL-00437571
2 - Tyytyväinen
Asia tuli valmiiksi, mutta sen asian loppuun saaminen kesti minusta liian kauan.
Päätös oli oikea
37
PAL-00438787
2 - Tyytyväinen
Kun tilasin ajan, luulin että pääsen julkisen hinnalla kun ilmoittivat kokeilun alkaneen, mutta kohdallani se ei toiminut, syy. Huono informointi myös uutisissa kuin joka paikassa, arvelen syyksi kokematonta ja ajattelematonta toimintaa tämän alkuvaiheen tapahtumasta.
Kaikki oppii omista virheistään.
Ei siinä mitään kaikki on hyvin, ja oppirahat on maksettu ja elämä jatkuu.
38
PAL-00436461
4 - Erittäin tyytymätön
Hei, tapauksessani Julkunen oli antanut ensimmäisellä käynnillä minulle diagnoosin, sanoilla melko varma/varma. Kys oli päätynyt aivan eri diagnoosiin, jota Julkunen selitteli sitten parhain päin. Mitä sitä sitten uskoisi. Loppupeleissä ajattelen Julkusen asettaman ensimmäisen diagnoosin olevan lähinnä totuutta, jota hän ei sitten voinut vahvistaa, syystä tai toisesta. Tuli vahvasti tunne, ettei Julkunen hoitanut potilasta vaan muuta tehtävää. Onko sitten joku ohjeistus, minkä mukaan hän toimi, viimeisellä vastaanottokäynnillä.
Eihän lääkärien toimintaa valvota nykyisen mitenkään, kun omissa pömpeleissään ottavat potilaita vastaan. Minä en enää ikinä mene Neurologien vastaanotolle ilman todistajaa. Ja kaikki vastaanotot äänitetään.
Jos tapaustani hoitanut oli katsonut diagnoosit ja verrannut niitä toisiinsa, niin siinä tapauksessa pidän lopputulosta virheellisenä/mitäänsanomattomana.
39
PALJUL-00029545
2 - Tyytyväinen
40
PAL-00439149
1 - Erittäin tyytyväinen
asian käsittelyssä ja kommunikaatiossa
erittäin
41
PAL-00439268
2 - Tyytyväinen
Virhhe myönnettiin eikä asiasta tarvinnut ruveta riitelemään..
Ok vastaus.
42
PAL-00439167
4 - Erittäin tyytymätön
Ette missään, ei asioiden selvitystä, pompottelette virkailijalta toiselle, hidas vastausaika
Yrittäisitte edes auttaa asiakkaitanne, toimitte harhaanjohtavasti mutta ette halua selvittää asioita
Virkailija ei viitsinyt selvittää asioita, erittäin tyytymätön
43
PAL-00438924
1 - Erittäin tyytyväinen
Hyvin
Että asiakkaalle annetaan tieto että HUS saa veloituksetta tiedon esim.Arvoterveydesta
Oikein tyytyväinen, meni juuri niinkuin oma oikeustaju asian ymmärs
44
PAL-00438139
1 - Erittäin tyytyväinen
1
45
PAL-00438796
1 - Erittäin tyytyväinen
46
PAL-00438850
1 - Erittäin tyytyväinen
47
PAL-00438070
1 - Erittäin tyytyväinen
Koin saaneeni oikeuenmukaisen päätöksen asiassani, vaikka olin itse erehtynyt, ja olisin ollut korvausvelvollinen lääkärin ”ajan” peruuntumisesta.
Olette potilasmyönteisiä ja teillä on inhimillisyys päätösten teossa mukana.
Plussana sekin, että asia hoitui nopeasti👍
10 , erittäin tyytyväinen.
48
PAL-00437946
2 - Tyytyväinen
49
PAL-00436957
2 - Tyytyväinen
50
PAL-00438543
1 - Erittäin tyytyväinen
Palaute käsiteltiin nopeasti ja asiallisesti.
Läpinäkyvä ja selkeä hinnoittelu. Mitä enemmän irrallisia moduuleja, sitä vaikeampi on asiakkaan hahmottaa palvelun kokonaiskustannusta. Asiakkaalta ei voi myöskään veloittaa mitään sellaista, mihin asiakas ei ole antanut suostumustaan.
Erittäin
51
PAL-00438908
4 - Erittäin tyytymätön
Ette missään, en tule koskaan käyttämään teidän palveluita
Kuunnelkaa mitä asiakas sanoo
Pelkkää paskaa,ei 25 min fyssarikäynnistä laskuteta 1 h. Ei missään muualla ainakaan
Huijausta
52
PAL-00438867
1 - Erittäin tyytyväinen
Nopeahko reaktio ja kompleksi ongelma ratkesi
Oikein tyytyväinen
53
PAL-00438282
3 - Tyytymätön
54
PAL-00438986
1 - Erittäin tyytyväinen
Palautteet tulivat nopeasti, ja informaatio niissä oli riittävää.
-
Olen tyytyväinen.
55
PAL-00438440
1 - Erittäin tyytyväinen
viestinnässä , asiakaspalvelussa
kun annatte jatkossakin myönteistä palautetta

tässä kyseisessä tapauksessa, kun teidän työntekijä, lähti opastamaan vanhusta, toiseen lääkäri asemaan, toivon että kokonaisuus on näkyvillä, olisi ollut normaalia, siis törkeää sanoa vanhukselle, että se on tuolla seuratkaa opasteita- teidän työntekijänne teki aivan oikein moraalisesti, vaikka ei asia hänelle kuulunutkaan-
tyytyväinen, annan mielelläni aina hyvää palautetta JOS on aihetta,

kielteiselle palautteelle ei oo niin väliä...
56
PAL-00439032
1 - Erittäin tyytyväinen
Asia hoitui sutjakkaasti.
Vastaus tyydytti.
57
PALJUL-00030894
1 - Erittäin tyytyväinen
Nopeudessa
Todella tyytyväinen
58
PAL-00438852
1 - Erittäin tyytyväinen
speed and professionalism
to avoid this kind of situation probably some info needed for the parties involved
59
PAL-00438879
2 - Tyytyväinen
60
PAL-00438967
4 - Erittäin tyytymätön
Ei missään.
Vastata esitettyyn kysymykseen!
En saanut vastausta.
61
PAL-00435805
2 - Tyytyväinen
Selvititte reklamaationi lopulta ja oikaisitte asian kiitos siintä
Tämä väärinkäsitys, joka ei ollut minusta asiakkaana riippuvainen selvitettiin jo kerran toimipisteessä mutta silti asia eteni ja sain laskun. Jonka soittamalla oikaisin teille ja sain sähköpostivastauksen, että lasku aiheellinen. Vastasin sähköpostiin kertoen koko tapauksen tarkkaan. Ennen vastausta tähän tuli minulle lasku menossa perintään ilmoitus ja jouduin soittamaan taas asiasta, että lasku ei menisi perintään ennen sen selvittämistä. Puheluita joutuu jonottamaan noin 30 minuuttia ja ne ovat maksullisia (tulee kuluja asiakkaalle) No asia kuitenkin selvisi lopuksi ja ei siinä sen kummempia mutta jatkoa ajatellen olisiko joku tapa kirjata asiat toimipisteissä esimerkiksi ylös niin ei tälläisia turhia järjestelyjä tulisi lainkaan?
Ainahan se harmittaa kun joutuu asioita toistamaan mutta olen iloinen,että asia kuitenkin selvisi ja kiitos siintä. Ymmärrän hyvin, että kun on paljon välikäsiä voi asian käsittely olla haastavaa. Tulee näistä teillekkin ylimääräistä vaivaa eikä vain asiakkaalle. Kiitos
62
PAL-00438362
2 - Tyytyväinen
Lopputulemassa neuvottelun jälkeen.
Päätösvaltaa tiskille
Ol
63
PAL-00438247
2 - Tyytyväinen
Vastattiin suht nopeasti ja jatkovastaus tuli myös. Ihminen tuntui olevan vastauksen takana eikä automaatti
Vastauksen sisältö ja palautteen vaikutus ratkaisevat.
Jää nähtäväksi
64
PAL-00438646
1 - Erittäin tyytyväinen
65
PAL-00438898
1 - Erittäin tyytyväinen
Nopea reaktio palauteseen.
Olen kovin tyytyväinen
66
PAL-00438062
1 - Erittäin tyytyväinen
Palautteen käsittelijä oli todella ammattitaitoinen ja inhimillinen. Tulin kuulluksi.
Erittäin tyytyväinen. Tiedän miten edetä, jos lapsen toipuminen ei etene ja on tarve palata virallisen reklamaation kanssa.
67
PAL-00435160
2 - Tyytyväinen
68
PAL-00432756
4 - Erittäin tyytymätön
Ette missään
Kaikella laill
69
PAL-00437072
2 - Tyytyväinen
Nopeus , asiantuntijuus,
Ajanvaraus, kohtaaminen, asiakkaan toiveet, koska maksaa itse
Ok
70
PAL-00438343
3 - Tyytymätön
Lopullisessa palautteesta
Miten teille saa yhteyden? Puhelut menevät koko Suomen yhteiseen asiakaspalveluun. Asiakaspalvelu on muutenkin vähän pihalla.
Se oli hyvin oäilmastu,vettä minäkin ymmärrän.
71
PAL-00435527
4 - Erittäin tyytymätön
Antamaan oikean ratkaisun ja asiakaspalvelussa oli hyvää henkeä kun jätin palautteen.
Käsittely aika oli tuskaisen pitkä. Törkeän kauan kesti.
Täysin.
72
PAL-00438088
2 - Tyytyväinen
73
PAL-00435848
4 - Erittäin tyytymätön
huonosti
arvaa
74
PAL-00438899
4 - Erittäin tyytymätön
Vastasitte toiseen kysymykseen.
Vastaamalla kysymykseen.
En saanut vastausta. Ei huolta. Ilmoitin asiasta kuluttaja-asiamiehelle ja he käsittelevät asiaa.
75
PAL-00437643
4 - Erittäin tyytymätön
Ette oikeastaan missään.
Joustavuutta.
En ole tyytyväinen, mutta ei se maailmaa kaada mihinkään suuntaan. Olen vaan asiakas joka ei mielellään tule asioimaan.
76
PAL-00438449
1 - Erittäin tyytyväinen
Asia otettii nopeasti käsittelyyn.
Asiaan johtaneet seikat ovat myös allekirjoittaneen syytä.
Täysin tyytyväinen.
77
PAL-00438141
4 - Erittäin tyytymätön
Ette missään muussa kun vastaus tuli nopeasti vaikkakin ei selvityänyt asiaa.
Selkeämpää viestintää. Jos ette kykene antamaan kyseisiä aikoja niin edes viedti siit, ettei tuhraannu meikälisen aikas ihmetelless: miksi Mikkeli/Kuopuo. Johan matkakin on niin pitkä, ettei mitään tolkkua sieltä aikas varasmaan.
Tyytymätön todellakin.
78
PAL-00438594
4 - Erittäin tyytymätön
ETTE MISSÄÄN
MONTAKO KERTAA TARVII LÄHETTÄÄ NÄIHIN AUTOMAATTISIIN VIESTEIHIN VASTAUS
MIHIN VASTAUKSEEN
79
PAL-00438636
4 - Erittäin tyytymätön
Ette missään!
Vaikea kysymys?
Mihin vastaukseen?
80
PAL-00438626
1 - Erittäin tyytyväinen
Asiani hoidettiin hyvässä yhteisymmärryksessä ja nopeasti! Lopputuloskin oli enemmän kuin odotin, kiitos!
Virheitä sattuu aina, mutta näin hyvin kun ne korjataan, asiakkaalle jää hyvä mieli.
Erittäin tyytyväinen!
81
PAL-00437536
3 - Tyytymätön
?
vastaus kesti todella kauan
En pitänyt vastauksesta, koska siinä ei ollut periaatteessa mitään "uutta", sanoja vain tulevasta parannuksesta.....
82
PAL-00437972
2 - Tyytyväinen
Palaute asiallinen ja selkeä.
83
PAL-00438594
4 - Erittäin tyytymätön
ETTE MISSÄÄN
JOS NYT EKAKS SOITTAISITTE MINULLE JA LUKISITTE MISTÄ VALITIN.
MIHIN IHMEEN VASTAUKSEEN JA SITÄ ODOTELLESSA. ON TÄÄ TEIDÄN TOUHU MELKOISTA . VALVIRALLE LÄHTEE VALITUS TÄNÄÄN.
84
PAL-00438116
2 - Tyytyväinen
Sain vastauksen kohhoideta joka käynnin jälkeentuullisen pian. Minulle annettiin vaihtoehdot miten toimia.
Olisi hyvä toimia selkeästi sen suhteen kuka maksaa. Kysyin hammaslääkäriltäni hoitaako hän laskutuksen vakuutusyhtiölle, joka oli antanut maksusitoumuksen. Ymmärsin, että näin toimitaan. Kuitenkin lasku tuli minulle maksettavaksi.
En myöskään ymmärtänyt miksi sain laskun palvelusta ja laskutuslisästä. Kun hoitoon kuuluu kaksi käyntiä, ei maksua kai yleensä veloteta joka käynnin jälkeen, vaan kertavelotus koko toimenpiteestä. Olisiko pitänyt ymmärtää poiketa kassalle maksamaan palvelumaksu ensimmäisen käynnin jälkeen?
Olen jättänyt tämän laskun maksamatta ohjeen mukaan.
Vastaus oli ihan ok. Olisin odottanut selitystä miksi sain palvelumaksulaskun ylipäätään.
85
PAL-00438686
4 - Erittäin tyytymätön
Ottamalla palaute vakavasti.
86
PAL-00437780
1 - Erittäin tyytyväinen
87
PAL-00438669
1 - Erittäin tyytyväinen
Käsittely sujui hyvin
Nopeampi puheluun vastaaminen
Hyvä
88
PAL-00438642
3 - Tyytymätön
Vastaus tuli pian
Vastata kaikkeen, mitä kysytään
Tyytymätön
89
PAL-00435267
3 - Tyytymätön
En nyt enää jaksa vääntää samoja asioita. Voi olla, että nämä 2 tapausta ja nniiden vastaukset tähän kyselyyn ovat menneet sekaisin. Laatuvastaava Riikka oli mukava, ikävä vaan, että joutuu tälläisia asioita setvimään. Mutta lienee toimenkuvaan kuuluvaa.
Samaa mieltä nyt. kuin aikaisemmin olen kertonut. En jaksa enää vääntää samoja asioita. Paitsi lukekaa palautteet huolella ja vastatkaa potilaan kysymyksiin.
Kts yltä
90
PAL-00438240
4 - Erittäin tyytymätön
Otitte palautteen nopeasti käsittelyyn, käsittelitte sen ja vastasitte nopeasti minulle
Tilanteen käsittely realistisesti muihin vastaaviin hoitotapauksiin verraten ja siten uskottavampi vastaus
En ollenkaan. Minusta selitys ei kuulosta uskottavalta. Herättäisi enemmän luottamusta, jos voisi myöntää, että tässä on tapahtunut virhe, mikä on myöskin inhimillistä. Tämän vastauksen perusteella en missään nimessä tulisi vastaavassa tapauksessa teille hoitoon.
91
PAL-00438636
4 - Erittäin tyytymätön
Ainoastaan vastaanotto virkailija oli ajan tasalla. Muuten todella surkeat.
Vaihtakaa henkilökunta!
Todella ala-arvoinen!! Älkää lähettäjä minulle mitään Terveystalo postia!!!!
92
PAL-00438638
4 - Erittäin tyytymätön
Ette missään. Ainoastaan vastaanotto oli kiitettävä.
Koko ketju..
Todella heikko, ylimielinen!
93
PAL-00438623
4 - Erittäin tyytymätön
Ette onnistuneet
Lääkäri sanoi minulle että laboratoriotutkimus maksaa minulle 12 e eikä maininnut mitään siihen tulevista lisäkustannuksista
Lopullinen lasku oli 27e
Minusta se on törkeää että sanotaan hinta ilman lisäkuluja ja sitten kassalla hinta on yli kaksinkertainen
94
PAL-00437989
1 - Erittäin tyytyväinen
95
PAL-00438166
1 - Erittäin tyytyväinen
Ystävällisyys, nopeus.
Hyvin tyytyväinen
96
PAL-00438279
3 - Tyytymätön
Viikon jälkeen virhe löytyi ja se korjattiin
Isossa organisaatiossa asiakasta hypytetään monelle henkilölle
Ei ollut vaihtoehtoja kun minua oli laskutettu kahdesti samasta
97
PAL-00438271
4 - Erittäin tyytymätön
Palautteen käsittelyyn voisi paneutua tarkemmin. Kaikkia asioita joka sai aikaan tarpeen lähettää palautetta ei tutkittu huolella.
Kuten edellä totesin, asiaa ei sevitetty. Eli olen tyytymätön vastaukseen. Mutta turha taistella tuulimyllyä vastaan. Onneksi Terveystalo ei ole ainoa ko.palveluja tarjoava taho.
98
PAL-00438095
4 - Erittäin tyytymätön
-
Olisi hyvä tavoitella parempaa asiakaspalvelua.
En kovin tyytyväinen. En myöskään ole saanut vielä aikaa eli asia ei ole hoidossa kuten palautteessa sanottiin.
99
PALJUL-00030821
2 - Tyytyväinen
Asia tuli hoidettua.
En osaa sanoa.
Iloinen että asia selvisi, mutta vaati tietysti vaivannäköä minultakin.
100
PAL-00438346
3 - Tyytymätön
Vastasitte nopeasti
Sähköisten todistusten lähettämistä. Ei postin mukaan kestää kauan ja mahdollisuus hukkua matkalla.
En kauhean tyytyväinen.
101
PAL-00438285
1 - Erittäin tyytyväinen
Ystävällinen palvelu
Erittäin tyytyväinen
102
PAL-00434626
3 - Tyytymätön
Riikka käsitteli asioita hyvin. Toivottavasti lääkärit ymmärsivät, miksi valitin asioista, en sitä mielelläni tai turhaa tee. Potilaan kuuntelu on niin tärkeä osa lääkärin työtä.
Voisitte huolella lukea kaikki palautteeni, vaikka ovat pitkiä ja seikkaperäisiä. Esimerkiksi Timo Silvennoinen osoittautui melkoiseksi "satusedäksi". Mistä hän keksi tai luki, että minulla olisi 14 tietosuojattua käyntiä? Ja että rintasyövän lääkehoito yhtäkkiä 10 VUODEN kuluttua voi aiheuttaa nivelvaivoja? Anamneesi ehdotus: kuuntele potilaan kertomus. Toistuvasti joutunut käyttämään kyynärsauvoja ja rollaattoria varsinkin helmikuisen tapaturman jälkeen. Painoi 135kg eikä saanut oikeaa jalkaa maahan saatikka varaamaan siihen kivun vuoksi.Eli käsien ja vas. jalan varassa kaikki liikkuminen n. 6vkoa.Valittanut asiasta aiemmin vain Jari Viertolalle eli on 2. käynti ranneasioissa. Statusehdotus: molemmissa ranteissa voimakas turvotus (käyttää hoidoksi jääpussia ja urheiluvoidetta) sekä kipu. Käyttää edelleen rollaattoria kuntouttaakseen itseään.
Edellä mainituista syistä en kovin tyytyväinen. Aionkin vaihtaa osoitteeksi julkisen terveydenhuollon eli terveysaseman.
103
PAL-00437845
2 - Tyytyväinen
Asian käsittely sujui loppujen lopuksi hyvin.
Enpä keksi mitään juuri nyt.
Täysin tyytyväinen.
104
PAL-00438461
3 - Tyytymätön
Palaute tuli verraten nopeasti. Siinä mainittiin, että asia käsitelty minua "hoitaneen" lääkärin kanssa. En kyl tajua, miten Terveystalossa annetaan työskennellä lääkärin, joka ei edes reseptiä saa laitetta. Sitten palautteesta mainittiin tyytymättömyys asiakaspalvelijaa. Siitä ei ollut mitään mainittu, onko käsitelty
Ks edellä.
En tyytyväinen
105
PAL-00438526
4 - Erittäin tyytymätön
palautetta ei ole tullut
tekemällä palautteen jonka voin lukea. ei 80 osaa tällaisia avaukssia tehdö. laittajaaa e mailiin
ei ole palautetta
106
PALJUL-00030853
1 - Erittäin tyytyväinen
Todella nopea vastaus ja tieto eteenpäin.
107
PALJUL-00030701
4 - Erittäin tyytymätön
Ette missään
Miten asiakas voi tunnistaa palautteen tai käsiteltävän asian, jos siitä löytyy vain Terveystalon antama mystinen numerotunnus? Terveystalon toiminta ja yksilönsuoja estävät ja hankaloittavat asioiden käsittelyä tilanteissa, joissa yhtiön työntekijät ovat antaneet luvan käsitellä Terveystalon virheellisen toiminnan aiheuttamia virheellisiä laskuja.
Asiaa ei olisi pitänyt edes joutua käsittelemään erikseen ja työllistää asiakasta, jos Terveystalon toiminta olisi moitteetonta.
108
PAL-00437248
3 - Tyytymätön
Asia otettin nopeasti käsittelyyn
Sama tilanne on 3 kerta.
Olen hyvinkin tyytyväinen ja syy kai oli inhimillinen.
109
PAL-00438033
4 - Erittäin tyytymätön
Ei missään
Vastata palautteisiin ja hoitaa ne kuntoon
En ole saanut vastausta
110
PAL-00438101
1 - Erittäin tyytyväinen
Erittäin hyvää toimintaa. Kiitos
Erittäin tyytyväinen
111
PAL-00438507
4 - Erittäin tyytymätön
Sain jälleen VÄÄRÄN Laskun 100E kun pitäisi olla 28,20E
Varmasti itse ymmärätte MITÄ
112
PAL-00438384
1 - Erittäin tyytyväinen
Hyvin
Tiedotuksessa lääkäreille. Että he tarkistavat potilaan tiedot etukäteen.
Se meni hyvin
113
PAL-00437608
3 - Tyytymätön
114
PAL-00437613
1 - Erittäin tyytyväinen
Palautteeseen vastattiin kattavasti.
En valinnut itse hoitavaa lääkäriä, vaan häntä ehdotettiin puhelimessa. Piippo Jounille ajat menivät pitkälle, joten en voinut itse valuta häntä.
Olen tyytyväinen että asia käsiteltiin ja olen tyytyväinen, Ville Puukan puheluun jossa koin tulleeni kuulluksi ja sain perusteelliset ohjeet. Kiitokset!
115
PAL-00433472
1 - Erittäin tyytyväinen
Hienosti.
Siten ettei palautekirjeenvaihtoa syntyisi. Sovitut asiat lapi toimintaketjun ja laskutuksessa selkeys on tiskia, appia, kelakorvauksia, alennuksia jne mutta nama asiat toimivat jo ennenkin 10v sitten (poisl. appi). Nyt viela keinoaly mukaan sotkemaan (eiku helpottamaan).
10/10
116
PAL-00438392
3 - Tyytymätön
Hölmöä että tälläinen palauteviesti edes tulee ennenkuin olen saanut omaani vastausta.
En ole saanut minkäänlaista vastausta.
117
PAL-00416869
4 - Erittäin tyytymätön
Ette missään
Asiakaslähtöistä palvelua!
ei noin selkeesti rahan kiilto koko ajan silmissä ja laskuissa aivan mitätön maksuaika.Jos pieniä lääkärikeskuksia tulee menen ehdottomasti sinne!
Mielestäni asiaani ei ymmärretty oikein ja Terveystalo voisi itsessään ottaa vastuuta!!!Eikä vaan rahastaa….Nyt kylvette rahassa mutta huonoa palautetta tulee vastaan tämän tästä ja kunnon lääkärit rupee perustaa omiafirmoja kun pilaatte maineenne ensin
118
PAL-00437449
2 - Tyytyväinen
Lopputulos hyvä
Asian vireille saaminen puhelinpalvelussa kesti (jonotusaika, vaikka työterveyshuollon asiakas)
Erittäin tyytyväinen
119
PALJUL-00030842
3 - Tyytymätön
120
PAL-00438448
1 - Erittäin tyytyväinen
Kaikki sujui hyvin ja asia selvisi.
Vastausviestin saaminen (sähköposti) kesti hieman pitkään. Lääkäri sen sijaan soitti minulle heti samana aamupäivänä, kun olin saanut sähköpostiviestin, että asiani käsitellään. Hän oli nopea, mutta prosessi ennen sitä hidas.
Olen täysin tyytyväinen lääkäriltä saamaani vastaukseen.
121
PAL-00436884
4 - Erittäin tyytymätön
Vaikeuttamaan ,viivästyttämään 2 diabeteksen hoitoa,Metforem lääkkeen lopettamista.
Onnistuitte vähentämään 1 maksavan asiakkaan eli minun ,en asioi enää koskaan ,never, Terveystalossa.
Tunnustaa rehellisesti kun Terveystalossa on virhe tapahtunut ja korvata virhe rahana tai terveyspalveluna.
Minun kohdalla nämäkin vaihtoehdot ovat jo liian myöhäistä.
Teillä on sanat ,lauseet hyvin hallussa ja muunneltu totuus.
Asia on minun puolelta nyt loppuun käsitelty.
Leevi Pieviläinen
4.9.2025 ,Espoon keskus, Kirkkojärvi
122
PAL-00436758
3 - Tyytymätön
123
PAL-00437690
4 - Erittäin tyytymätön
124
PAL-00436580
2 - Tyytyväinen
125
PAL-00436773
3 - Tyytymätön
En ole saanut vielä vastausta ja siksi olen tyytymätön. Miksi minulle tuli tämä kysely kun asiaa ei ole vielä hoidettu loppuun? Laitoin palautteen 14.8 ja sain tarkennuspyynnön 15.8. En tätä pyyntöä silloin huomannut ja sain uuden pyynnön 27.8. Tähän uuteen pyyntöön vastasin heti. Sen jälkeen mitään ei ole enää kuunut. Milloin saan vastauksen palauteeseeni?
126
PAL-00438093
1 - Erittäin tyytyväinen
Sain rahat takaisin
Reseptin uusinta napista turhat chatit pois ja nappi pois resepteistä mitä ei edes pysty uusimaan chatissa.
Todella tyytyväinen
127
PAL-00438345
2 - Tyytyväinen
Vastaus ilmam isoa viivettä.
Vastaus sisälsi itsestäänselvyyksiä; ei ratkaisuja nettivaraushäiriöön, vaikka lupailtiin...
No, ei uutta auringon alla.
128
PAL-00438261
2 - Tyytyväinen
Lopputuloksessa.
Otin ensin yhteyttä käyttämääni toimipisteeseen, josta minut ohjattiin laskutukseen, josta pallo palautettiin takaisin käyttämääni toimipisteeseen. Tämä tuntui siltä, ettei kukaan ota asiaa hotaakseen, mutta onneksi kuitenkin otettiin.
Olen tyytyväinen kokonaisuuteen, nopea ja ystävällinen palvelu.
129
PAL-00438268
1 - Erittäin tyytyväinen
Vastaus tuli nopeasti
Ei ole mitään ehdotuksia
10 +Kiitos.
130
PAL-00438281
3 - Tyytymätön
Lääkäri hyvä
Laskutus väärä
Oli ihan ok.
131
PAL-00437088
4 - Erittäin tyytymätön
loppu onnistui
132
PAL-00437792
1 - Erittäin tyytyväinen
133
PALJUL-00030070
4 - Erittäin tyytymätön
itse vastauksen lähettämättä jättämisessä sekä viestiini vastaamattomuudessa.
Keksiä keinon lähettää minulle vastauksenne antamastani palautteesta ja vastata kyselyihini.
En ikinä saanut vastausta
134
PAL-00437400
4 - Erittäin tyytymätön
Huonosti
Koen tulleeni rahastetuksi ja saaneeni huonoa palvelua
135
PAL-00436449
2 - Tyytyväinen
Lääkärin vastaanotto, hoitotoimenpiteet ja tutkimus itsessään sujuivat ihan moitteetta ja hyvin.
Mietityttämään jäi se että, jos noin epätarkoilla rintarangan kuvilla jää murtunut kylkiluu diagnosoimatta, niin potilas voi tahtomattaan aiheuttaa lisävahinkoa itselleen ellei tiedosta murtuman vaatimaa erityishoitoa ja lepoa. Nyt pelastuksena tässä oli olkapään kuvaus, jossa kylkiluun murtuma näkyi. Lisäksi kylkiluun tarkka sijainti ei koskaan tullut selväksi mikä on myös jättää miettimään tutkimuksen tarkkuutta.
En ole tyytyväinen. Radiologi kyllä totesi kylkiluun murtuman olkapään natiivikuvista. Korpelan mukaan radiologin lausunnossa todettu ettei murtumaa olisi. Thorax rtg:n osalta radiologi ei tosiaan todennut murtumaa, koska kuvat oli otettu liian suppeasti murtuman todentamiseksi. Miksi tehdä kalliita kuvauksia huolimattomasti,
136
PAL-00437965
2 - Tyytyväinen
137
PAL-00438249
4 - Erittäin tyytymätön
Palautettani ei ole käsitelty joten miten ihmeessä voisin antaa palautetta sen käsittelystä?
En ole saanut vastausta
138
PAL-00436926
1 - Erittäin tyytyväinen
139
PALJUL-00030791
4 - Erittäin tyytymätön
Eihän tähän asiaan ole edelleenkään tullut viikkojen vatvomisen jälkeen selvyyttä.
Ei ole aikaa kirjoittaa, mikä kaikki teidän prosesseissa ei toimi. Kun te otatte asiakkaaksi ihmisen, joka kertoo olevansa yrityksessä töissä ja teette hänelle toimenpiteitä viikkojen ajan ilman, että hänellä olisi niihin oikeus, niin jotain vastuunkantoa voisi odottaa myös Terveystalolta. Tämä asia on selvitettävä pikimmiten loppuun.
En ollenkaan tyytyväinen.
140
PALJUL-00030803
4 - Erittäin tyytymätön
Erittäin epätyytyinen. En ymmärrä vastauksen perusteluita, eikä ymmärrä kukaan muukaan. Terveystalo yrittää vierittää oman syyn asiakkaan niskaan
141
PAL-00437650
4 - Erittäin tyytymätön
142
PAL-00437736
2 - Tyytyväinen
143
PAL-00434483
4 - Erittäin tyytymätön
You are not listening to the customer and don’t try to find a solution
Listening. Be more service minded and update your system, so it shows the correct information
I thought it to be rude, not answering my question and slow in response. I will never use you again, Mehiläinen was so much better, I will recommend them to my friends, family and employees!
144
PAL-00435000
4 - Erittäin tyytymätön
Palaute neuvoi menemään sovellukseen tai soittamaan maksuttomaan numeroon. Sovelluksessa teidän omavaltaista viestintää ei kuitenkaan tunnu saavan kuriin ja maksullisiin nro en aio soittaa
Älkää pakko syöttäkö aikojanne. Jatkossa en aio enää asioida teillä, kun siitä alkaa viestiterrorisointi
No jos ei saa vastausta joka ratkaisisi ongelman en voi olla muuta kuin erittäin tyytymätön
145
PAL-00436596
1 - Erittäin tyytyväinen
Olen erittäin tyytyväinen reklamaationi lopputulokseen. Lisäksi sain ystävällistä palvelua.
Erittäin tyytyväinen.
146
PAL-00437542
2 - Tyytyväinen
Ilmeisesti asiani hoitui ??
Paremmin tietoa asian hoitamisesta
Toisaalta olen että sain pitkän odottelun jälkeen yhteyden , mutta varsinaisen asian hoitamisesta jäi vähän epäselvä tilanne kun ei ole tullut palautetta ?
147
PAL-00437800
2 - Tyytyväinen
Asiat hoituivat.
Kesti vähän liiankauan
Aivan tyytyväinen
148
PAL-00419854
4 - Erittäin tyytymätön
Laitettuani palautteen lisätietoa kysyttiin nopeasti.
En ole saanut ollenkaan vastausta palautteessani oleviin asioihin, minulta kysyttiin ainoastaan henkilötunnusta jonka jälkeen asiaan ei ole palattu.

Joten palautteeseen vastaamisessa on todella paljon parannettavaa.
En ole saanut vastausta palautteeseen.
149
PAL-00437664
3 - Tyytymätön
Laskutuksessa
🙄
150
PAL-00437937
1 - Erittäin tyytyväinen
Nopea käsittely
151
PAL-00437918
3 - Tyytymätön
Nopeassa vastauksessa.
Oikeasti kuunnella ja uskoa mitä oikeasti on tapahtunut. Tuli sellainen tunne, että seuraavalla kerralla kun jotain vastaavaa tulee nauhoitan käynnin varmuuden vuoksi.
Automaattivastaus jossa peitellään hoitovirheet. En muuta odottanutkaan, mutta niin ei kehity mikään.
152
PAL-00437975
1 - Erittäin tyytyväinen
Yhteydenotto oli nopea ja asiassa oltiin huolellisia.
Sähköinen asiointijärjestelmä on täynnä umpiperiä asiakkaille, jotka ovat tulleet muualta maksusitoumuksella eikä kysyjälle ole neuvoa.
Kuulosti, siltä että asia hoituu.
153
PAL-00437557
2 - Tyytyväinen
Lopputulos oli onnistunut, mutta ennen kuin siihen päästiin. Se vaati minulta useamman yhteydenoton, jotta lähditte edes selvittämään asiaa ja vastaamaan alkuperäiseen ongelmaan.
Yrittäisitte ensin selvittääkin asiaa ennen vastaamista. Jos olisin hyväksynyt ylimalkaisen vastauksenne, olisin maksanut yli 300 liikaa laskulla.
Kun sen lopulta sain, olin tyytyväinen.
154
PAL-00437799
4 - Erittäin tyytymätön
En ole tyytyväinen. Haluan reklamoida vastauksenne ja lähettämänne laskun teidän mukaanne yksityiskäynnistä, vaikka käynti ollut työterveyteen varattu. Olen asiasta myös yhteydessä kuluttajavalitukseen.
155
PAL-00437774
1 - Erittäin tyytyväinen
156
PAL-00437728
2 - Tyytyväinen
Vastasitte!
Soittopyyntöön vastaanattomuus ei ole hyvä kauppatapa.
No joo. Tyhjän saa pyytämättäkin. Eikä asiakaan ole enää ajankohtainen. Julkinen vastasi nopeammin.
157
PAL-00436383
1 - Erittäin tyytyväinen
158
PAL-00434035
4 - Erittäin tyytymätön
159
PAL-00437626
1 - Erittäin tyytyväinen
160
PAL-00437678
4 - Erittäin tyytymätön
toistaiseksi vain siinä että puheluun vastattiin.
En ole saanut vielä minulle luvattuja dokumentteja
161
PAL-00432220
1 - Erittäin tyytyväinen
162
PAL-00437296
4 - Erittäin tyytymätön
En ole harmillisesti ollenkaan tyytyväinen. Sain ainoastaan vastauksen lääkäriltäni enkä mitään kommenttia asiasta terveystalon tiimiltä. En tiedä onko valitukseni mennyt läpi tai mikä on lopputulema. En edes tiedä onko käsittely yhä kesken vai päättynyt, mutta oletan sen päätyneen kun sain tyytyväisyyskyselyn. En ymmärrä millä tavoin asiaa on muka käsitelty? Olen vain saanut kommentin lääkäriltä ja hänen näkemyksen asiasta.
163
PALJUL-00030762
3 - Tyytymätön
Sain vastauksen.
Palautteen antaminen oli turhaa, koska se ei johtanut mihinkään.
Tyytymätön
164
PAL-00437604
1 - Erittäin tyytyväinen
Nopea reagointi palautteeseen. Vielä tähän asiaan liittyen: lab.hoit. olisi voinut kertoa, ettei pistosaluetta puhdistetakaan desinfioimalla, vaan pelkällä vedellä. Kun tavallisesti alue puhdistetaan desinfioimalla. Vähentää asiakkaan hämmennystä, kun puhutaan poikkeavista asioista
Yllä parannus ehdotus henkilölle/ laboratoriolle, jota palaute koski
165
PAL-00437444
1 - Erittäin tyytyväinen
166
PAL-00436854
4 - Erittäin tyytymätön
Ette missään
Huono laatu työssä ja palvelussa ja kiskurinhinnat
En yhtään
167
PAL-00437139
4 - Erittäin tyytymätön
Sisälsi väärää tietoa. Kysyin kassasta paljonko mykoplasma -testi maksaa. Kerroin kassalla jo, että haluan nenänielu-näytteestä testin. Kukaan ei sanonut kassalla, että testit ovat eri hintaisia. Tuli todella huijattu olo.
168
PAL-00435834
1 - Erittäin tyytyväinen
Kun olin laittanut palautteen, niin lääkäri soitti melkein heti minulle ja sen jälkeen tuli kirjallinen vastaus.
Hyvin tyytyväinen.
169
PAL-00437430
1 - Erittäin tyytyväinen
Aiheeton lasku peruttiin
Informaatiota vastaanoton yhteydessä jos jokin annettu materiaali tullaan veloittamaan työterveyden asiakkaalta erikseen.
170
PAL-00437568
4 - Erittäin tyytymätön
Sain vain opastuksen salaisen sähköpostin käsittelystä, mutta ei varsinaista salaista sähköpostia.
171
PAL-00436560
2 - Tyytyväinen
Sain asiani hoidetuksi.
Nopeammat käsittelyajat, nyt meni kaksi viikkoa.
Erittäin tyytyväinen.
172
PAL-00437425
3 - Tyytymätön
Asia otettiin nopeasti käsittelyyn.
Olisin toivonut jonkinlaista vastausta tai palautetta.
En ole saanut mitään vastausta asiaan, miten asian kanssa edetään.
173
PAL-00437447
1 - Erittäin tyytyväinen
174
PAL-00437586
3 - Tyytymätön
Tietosuojaan liittyvästä palautteesta kysymys, eikä Terveystalolla ole mitään kiirettä sitä käsitellä.
Nopeampi yhteydenotto, jos kerran soittaa keskellä päivää eikä puhelimeen voi soittaa takaisin, ei voida Terveystalolla kuvitella, että asia olisi hoidossa.
Vastaukseen sinänsä olen tyytyväinen.
175
PAL-00437085
1 - Erittäin tyytyväinen
Asiallinen suhtautuminen palautteeseen.
Hyvin tyytyväimen
176
PAL-00437628
4 - Erittäin tyytymätön
Ette missään, palautteseen ei vastattu
Vastaamalla palautteeseen
Erittäin tyytymätön
177
PAL-00437163
2 - Tyytyväinen
Palautteen kirjauksessa
Ensin tuntui, että palautteen/reklamaatioon vastaanottaja ei oikein ymmärtänyt, minkälaisesta kirjausvirheestä reklamoitiin. Minulle tyrkytettiin yhteydenottoa vakuutusyhtiöön, vaikka hänelle kerrottiin, että olin keskustellut vakuutusyhtiön kanssa, jossa ymmärrettiin tapahtunut virhe ja pyydettiin olemaan yhteydessä Terveystaloon, jossa kirjausvirhe oli tapahtunut. Nyt virhe korjattu ja kaikki pitäisi olla ok.
Palautteen vastaanottajanne pitäisi osallistua paljon enemmän virheen selvittämiseen, koska vastuu virheen osoittamisesta näyttää jäävän kokonaan asiakkaalle. Vaikea uskoa, että kaikki asiakkaat huomaisivat, että missä tuo virhe oli tehty.
Täysin tyytyväinen, koska virhe korjattiin.
178
PAL-00437646
4 - Erittäin tyytymätön
Rahat tuli takaisin.
Ensimmäiseen viestiin (oikaisupyyntöön) ei koskaan vastattu.
Tyytymätön. Onneksi on muitakin yksityisiä lääkäriasemia.
179
PAL-00437556
1 - Erittäin tyytyväinen
180
PAL-00437556
1 - Erittäin tyytyväinen
181
PALJUL-00030386
3 - Tyytymätön
Kauniita selityksiä, mutta ei edelleenkään vakuuta, että toimintatapaa oikeasti korjattaisiin ja toistuvat virheet oikeasti loppuisivat.
Tyytymätön. Vastauksen saaminen kesti noin kaksi kuukautta.
182
PAL-00429777
4 - Erittäin tyytymätön
Palautteeseen ei ole palattu sen jälkeen kun henkilötunnusta on kysytty asian selvittämiseksi
Vastaamalla ja käsittelemällä palautteen. Jos asian käsittely on edelleen kesken, olisi kiva ennen tämmöisiä palaute kyselyitä ilmoittaa, että asia on edelleen käsittelyssä. Nyt tästä saa kuvan, että asia on terveystalon puolesta loppuun käsitelty ja asiaan ei tullut mitään vastausta koskaan.
Ei voi olla tyytyväinen ollenkaan, koska ei ole saanut ollenkaan vastausta.
183
PAL-00437109
4 - Erittäin tyytymätön
Ei lääkärin yhteyttä.
Saiskohan jollain tavalla kehitettyy sellainen systeemi millä saisi hoitavaan lääkäriin yhteyden jos on soittoaika varattu ja huom! aika jolloin lääkärin "pitäisi"soittaa .
Erittäin tyytymätön.
184
PAL-00437537
1 - Erittäin tyytyväinen
185
PAL-00436998
3 - Tyytymätön
Mietin pitkään, jaksanko antaa palautetta, koska pelkäsin prosessin olevan juuri tällainen. Lääkäri ei näe omassa toiminnassaan mitään, ei yhtään mitään vikaa - kaikki vika on potilaassa! Edes huolimattomuusvirheitään faktoissa läääkäri ei joko näe tai ainakaan myönnä: minulla EI ole astmaa (tämä täytyisi tehdä Kantaanki selväksi!), jalassa näkyi selviä trauman merkkejä, olin syönyt jo aiemmin useita särkylääkkeitä... Kun tällainen palautteen kohta kohdalta torppaaminen vielä lapsellisesti päätetään ikään kuin antamalla huonolle potilaalle potkut ("ohjaan kollegalle jatkossa") lopputulema on lähinnä tragikoominen.
186
PAL-00437350
1 - Erittäin tyytyväinen
187
PAL-00437109
4 - Erittäin tyytymätön
Ei tullut SOVITTUA SOITTOA,vaan siirretty perjantaihin kaksi(2) päivää päivystänyt lääkärin soittoa. Ja kaksi(2) päivää pilalla.😟
Sovitut soitot pitää olla ja lääkärin soitettava odottavalle potillaalle ja aika milloin lääkärin "pitäisi"soittaa.
Erittäin tyytymätön terveystalon lääkärin toimintaan ja vielä kun sähköpostilla ilmoitetaan yhteydenottoa 26.08.2025, ihmettelen toimintaa.🥹😟
188
PAL-00437491
1 - Erittäin tyytyväinen
Nopea selkeä vastaus.
Erittäin tyytyväinen
189
PAL-00436908
1 - Erittäin tyytyväinen
Asiakkaan kuunteleminen, ymmärtäminen ja nopea reagointi asiaan.
Ratkaisuehdotus ei vastannut tarvetta ja tuli liian myöhään.
Vastaukseen en kovin tyytyväinen.
Minua palvelleena henkilön yritykseen löytää vastaus hyvin tyytyväinen.
Samoin asian jälkihoitoon hyvin tyytyväinen.
190
PAL-00437040
4 - Erittäin tyytymätön
Lopultakin laskun liite tuli
Sähköpostiosoitteet ja niihin vastaaminen
Jos laskusta puuttuu liite, niin laskutus asiakaspalvelu hoitaa asian eteenpäin Terveystalon organisaatiossa ilman että asiakkaan täytyy ottaa useasti uudestaan yhteyttä Terveystalon toimimattomaan asiakaspalveluun.
191
PALJUL-00030699
3 - Tyytymätön
Ajanvarauksen perumisessa on suuria haasteita. Kun olen ollut yhteydessä ja antanut palautetta työntekijän puolesta, saan automaattisen vastauksen. Vaikka työntekijä on yrittänyt reklamoida asiasta tapahtumapäivänä, Terveystalosta ei löytynyt kirjausta vastaanottajan työlistalta, ettei perumatonta aikaa laskutettaisi.
192
PAL-00436074
3 - Tyytymätön
Lopulta ongelma ratkesi.
Psykiatrinne toimi täysin väärin, kun ei toimittanut luvattua lausuntoa vaan sitä piti tätä kautta lähteä hakemaan itse. Toivottavasti kyseiselle henkilölle kulkee palaute tästä toiminnasta, koska tämä aiheutti paljon stressiä allekirjoittaneelle. Salatut viestit toimivat vähän kehnosti. Epäonnistuminen tuli myös palautteen ratkaisun viivästymisessä, joka johtui ilmeisesti henkilökunnan lomista.
193
PAL-00437024
1 - Erittäin tyytyväinen
Ratkaisu oli itselleni positiivinen, eikä minun tarvinnut tehdä asian edistämiseksi ensimmäisen yhteydenoton jälkeen mitään.
Kyse oli virheellisestä laskusta, eikä laskun sisältäneessä sähköpostissa ollut ”Kysyttävää tästä laskusta?” -tyyppistä yhteystietoa.
Hyvin tyytyväinen.
194
PAL-00437357
2 - Tyytyväinen
Maksun jäädyttämisestä
Miettiä, onko kyseinen lääkäri korvattavissa ja hoitajien, pitäisi tukea enemmän potilasta, kuten Valkeakoskella tapahtui
Tyytyväinen
195
PAL-00437005
2 - Tyytyväinen
196
PAL-00437147
1 - Erittäin tyytyväinen
asia hoidettiin tehokkaasti kuten niin kuten pitikin.
197
PAL-00436885
4 - Erittäin tyytymätön
lääkäri soitti takaisin. Sain vaihdettua naishoitajaan ja näytteenootaja hoitaja oli mukava. Asiakaspalvelun oli empaattinen ja informatiivinen.
kävin lääkärillä ja siellä otettiin hiivaviljely, jonka piti valmistua noin kahdessa päivässä. Soitin kahden viikon päästä ajanvaraukseen ja kysyin miksei tulosta näy vieläkään ja sain tietää että näytteeni oli mennyt pilalle ja tarvitsisi ottaa uusi ja että lääkäriäni oli tästä infottu ja hänen olisi jo kuulunut olla minuuun yhteydessä.

Lääkäri soitti minulle, muttei onnistunut selittämään minulle selkokielellä, miksi näytteeni ei ollut onnistunut. Hän sanoi että voin käydä ottamassa näytteen missä tahansa Terveystalon labrassa. Luulin jo maksaneeni tämän testin käyntimaksuni yhteydessä ja olisi tehnyt merkittävän eron tietää tässä vaiheessa, että näytteeni olikin ilmeisesti (??) "mennyt pilalle" sen takia ettei lääkäri kaiketi ollut edes ajanut sitä järjestelmään...jolloin siis en varmaan olekaan maksanut sitä. Olisin tässä kohtaan antanut koko asian olla ja mennyt kunnaliselle, jos en olisi ollut siinä uskossa että olin tämän testin jo maksanut.

Soitin seuraavana päivänä ajanvarauklseen ja siellä minua palveli kylmän tuntuinen nainen, joka ei osannut vastata voinko mennä antamaan näytteen Lippulaivaan: hän laittoi sinne labraan soittopyynnön, eikä enää ollut halukas vastaamaan muihin kysymyksiini. Menin Ompun labraan ja kerroin hoitajalle että olisi reklamaatio käynti kyseessä, hän otti näytteen ja rupesi sitten vasta tutkimaan reklamaatio asiaa. Tuossa vaiheessa tuumasin että nyt pitää saada tämä jo hoidettua, joten maksan tuon vaikka jo itse jos muu ei auta ja kysäisin samalla että paljon se muuten kustantaa ja järkytyin kun sain tietää että testi on 100€...olin todellakin luullut että kyseressä on muutaman kympin juttu, kun lääkärikään ei ollut minulle hintaa maininnut.

Lähdin näytteenottohuoneesta tajuten, tässä vaiheessa etten sitten varmaan ollutkaan maksanut testiä aikaisemmin. Rupesin selvittämään asiaa (todella mukavan) asikaspalvelijan kanssa Ompun aulassa ja hän oli juuri antamassa minulle yhteydenottotoiedot jonnekin, mistä olisin voinut asiaa selvittää, mutta labrasta soitettiinkin takaisin ja kerrottiin,. etteivät he voi lähettää näytettä eteenpäin koska kyseessä on reklamaatio Kaaren toimipisteelle ja että minun pitäisi mennä asioimaan sinne. mitä ihmettä sekin tässä nyt muka auttaisi?? olin vain helpottunut kun sain asian kanssanne päätökseen ja pääsen hoitamaan sen loppuun jossain muualla.

Ärsyttää joutua maksamaan aikaa ja rahaa (asiakaspalveluun soittelu+matkat) teidän töppäilynne takia. Ei ole myöskään kivaa käydä antamassa tuota näytettä ja nyt olen senkin päässyt tekemään kahdesti turhaan. Lisäksi muutoinkin raaskin tulla yksityiselle vain sen takia, että häämme olisvat niin lähellä ja yritin saada avun ennen niitä...

Lääkäri oli myös kirjannut jotain ihan omiaan, että olisin puhelun aikana puhunut jotain että näyte olisi otettu vääriin putkiin??? mistä ihmeestä minä olisin jotain semmoista tiennyt tai keksinyt??? Hän pahoitteli puhelimessa ettei ollut muistanut "tehdä minulle lähetettä" ja siksi yritin selittää hänelle, ettei kyse ollut ollut siitä että hän olisi mokannut lähetteen kanssa vaan siitä, vaan että hän oli tehnyt minulle jo testin, joka oli epäonnisunut...jos te käytätte siellä sanaa "tehdä lähete" siitä kirjaatte jo tehdyn testin koneelle, niin se kuullostaa asiakkaalle että puhutte kehotteesta mennä labraan antamaan uusi testi...minulle siis tuli puhelun yhteydessä ehkä turhaankin semmoinen olo ettei lääkäri edes muistanut ottaneensa minulta jo tuon näytteen ja että hän pahoitteli jostain ihan eri asiasta kuin mikä oli mennyt pieleen.
mihin vastaukseen?? ja mistä edes pääsen näkemään tämän puolestani kirjatun paulautteen??
198
PAL-00437197
4 - Erittäin tyytymätön
ette oikein missään...
tällainen yhteydenotto voisi varmaan olla helpompaakin netin kautta. Soittamisesta veloitetaan pieni omaisuus jostain syystä, miksi? Ja jos halutaan että viestiin vastataan niin älkää nyt ainakaan leikkikö jollain toimimattomilla salaus-koodi jutuilla joista ei ole muuta kuin harmia.
199
PAL-00437498
1 - Erittäin tyytyväinen
Saamaani kyselyyn koskien tk maksulla käynti
Oli asiallinen ja hyvä vastaus
Oikein hyvä oli täydellinen ohjaava vastaus
200
PAL-00435325
4 - Erittäin tyytymätön
Asia ei tullut hoidettua
Uskomatonta, että saan virheellistä tietoa sisältävän vastauksen viestiketjuun, johon en voi itse edes vastata
Todella tyytymätön