1 |
PAL-00431874
|
3 - Tyytymätön
|
Vastaus tuli lopulta.
|
Käsittelyaika oli naurettavan pitkä. Vastaus oli geneerinen ja ei varsinaisesti vastannut juuri kyseisen palautteen juurisyihin.
|
Koin että minulla ei asiakkaana ollut merkitystä lopputulokseen. Jäi vaikutelma että tarinat Terveystalon ylilaskutuksesta ovat todenperäisiä ja yleisiä.
|
2 |
PAL-00432510
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
Ei kyllä juuri missään
|
Lääkäreitänne
|
En alkuunkaan, aivan umpisurkea esitys.
|
3 |
PAL-00433095
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
Asia otettiin ripeästi käsittelyyn ja virhe hyvitettiin.
|
Ei parannettavaa.
|
Hyvin tyytyväinen.
|
4 |
PAL-00433199
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
|
|
|
5 |
PAL-00433798
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
|
|
|
6 |
PAL-00433752
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
Peruitte aiheettoman laskun ennen eräpäivää
|
Tarkistaisitte, mitä kuuluu laskuttaa ja mitä ei
|
Lopputulos ok
|
7 |
PAL-00433857
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
|
Annettu vastaus oli väärä. Ilmeisesti kysymystä ei edes luettu.
|
No ei kärjen häivää
|
8 |
PAL-00410618
|
3 - Tyytymätön
|
Palautteeseen vasataus kesti lähes vuoden.
|
|
OK.
|
9 |
PAL-00433831
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
|
Odotan edelleen vastausta palautteeseen
|
|
10 |
PAL-00433449
|
3 - Tyytymätön
|
|
Tavoitettavuutta. Puhelimessa meni turhaan jonottaessa aikaa
|
Tyytyväinen
|
11 |
PAL-00432890
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
Minulla ja unohdin sen eli jätin saapumatta etävastaanotolle.
Ihmettelin, että jos lääkärillä on tunti aikaa onko tosiaan niin että lääkärin arvolle ei ole sopivaa sen tunnin aikana soittaa asiakkaalle joka on unohtanut saapua tai etävastaanotolle. Ja ymmärrän erittäin hyvin teidän peruutus ehdot ne ovat selkeät ja asia oli harvinaisen selvä, että jos lääkäri olisi tavoitellut minua sen tunnin aikana ja vaikka laittanut terveystalo appiin viestiä tunnin odottelun aikana olisitte saaneet periä käyttämättömän ajan.
Asiakaspalvelusta sanottiin, että etävastaanotossa lääkärin kuuluu soittaa asiakkaalle. Näin ei kuitenkaan ollut tapahtunut.
Reklamaatioon vastaus oli teidän käyttämättömättömien aikojen peruutusehdot. No nämä eivät olleet alunperinkään ongelma vaan se että miksi lääkäri ei sen tunnin aikana viitsinyt soittaa.
Sitten homma lähtikin lääkärin toimesta täysin laukalle. Lääkärin mukaan hän oli minua tavoitellut. Tässä vaiheessa ihmetys oli suuri koska kaivoin puhelin lokit ja mitään puhelua ei tullut 11.6 jolloin aika oli varattu. Lisäksi tarkistin vielä operaattorilta ja mitään sen kaltaista puhelu ei koko päivänä ole tullut.
Eli lääkäri syyllistyi valehteluun ja se koko tämän casen pointti miten voi olla, että Terveystalon erikoislääkäri syyllistyy valehteluun asiakkaalle ja jatkaa valehteluun useassa viestiketjussa asiakkaalle yhdessä Laatuvastaava kanssa.
Laatuvastaava laittoi useasti vain yleiset ehdot jos ajalle ei saavu.
Edelleenkään kysy ei ollut siitä vaan siitä, että lääkäri väitti soittaneensa ja näin ei ollut tapahtunut minkä osoitin puhelilokeilla valehteluun jatkui. Täysin ylimielistä asiakaspalvelu joka ei täytä minkäänlaisia eettisiä säännöstä.
Lääkäriltä oli jäänyt myös talvella hoitoohjeiden lähettäminen 1 käynnin jälkeen.
Lääkärin vastaus oli että hän ei tiennyt että sellaisia pitäisi lähettää. Jälleen kävin terveystalo appissa johon lääkäri on korjannut, että hoito-ohjeiden lähettäminen.
Tässä kohtaan on jo tullut 2 valetta.
Lopulta Laatuvastaava ilmoitti, että voi perua maksun, mutta edelleen väitettiin, että ongelma on siinä että minä saapunut paikalle. Tämä oli täysin selvää, että oli unohtanut ajan jos lääkäri ei olisi minua saanut kiinni olisin velvollinen sen maksamaan.
Tässä koko casen ongelma on se että lääkäri alkoi väittää, että on soittanut vaikka näin ei ole tapahtunut koko etävastaanoton aikana
Onko tämä siis Terveystalon tapa asiakkaita riittää ja enää ei tarvitse miettiä mitään.
Laatuvastaava ilmoitti myös, että hoitosuhdetta lääkärin kanssa ei voi jatkaa. Eli kun te jäätte kiinni valheita pakenette.
Toivon todella, että joku vastaava löytää Terveystalosta selkärangan ja käy casen oikeasti läpi
|
No jos vaikka uskaltaisitte soittaa asiakkaalle käydä asian läpi. Nyt piilotttelette yhteisin sähköpostin takana.
Olen käyttänyt Terveystalon palveluita viimeisen 14 vuoden aikana kymmenillä tuhansilla euroilla ja niin kauan ette olen antaneet tähän rehellistä vastausta homma ei enää jatku
|
Täysin ala-arvoista toimintaa ei löydy edes asteikkoa kuinka huonoa toimintaa.
|
12 |
PAL-00433594
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
Ette missään.
|
|
Täysin tyytymätön.
|
13 |
PAL-00433871
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
Asiallinen selvitys. Asiakkaan arvostus.
|
Lääkärin asiakaspalvelun kehittäminen.
|
Oikeuden mukainen.
|
14 |
PAL-00433669
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
Ette oikeastaan missään. Minulle vastannut ihminen, Jutta, yritti puolustella hammaslääkäriä, Palomäki, vaikka ihan selkeällä suomenkielellä laiton palautteeni. Jutan vastaus ei yhtään helpottanut oloani, tai suuttumustani. Hammaslääkäri oli mokannut ja sillä siisti. Ja päätellen teidän sivuiltanne lukemastani, minua jopa veloitettiin tekemättömästä työstä. Olen todella pettynyt.
|
Palautteen vastauksessa oli lopussa tekstiö englanniksi. Minä ymmärtän mitä siinä luki, mutta teillä on paljon asiakkaita, jotka ei ymmärrä yhtään mitään, mitä tuossa luki.
|
En ole tyytyväinen laisinkaan, vaikka eihän hyväkään vastaus korjaa jo tehtyä mokaa.
|
15 |
PALJUL-00029686
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
|
Palautteeseen vastattiin vasta kuukausien päästä.
|
|
16 |
PALJUL-00030375
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
Nopea yhteydenotto ja asiallinen asian selvittely
|
Ajan sopiminen esim. Teamsiin voisi joskus olla vaihtoehto
|
Olen melko tyytyväinen, siirsin omalta osaltani asian käsittelyn eteenpäin. Itse olin palautteen antajana yksikössä esimiehen sijaisen roolissa
|
17 |
PAL-00432858
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
Lääkäri erttäin ammattitaitoine.
|
En saanut vastausta palautteeseeni. Koskien maksun määräytymistä.
|
Ei tullut mitään kommenrtia.
|
18 |
PAL-00428023
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
Ette mitenkään
|
Olisitte edes vastannut.
|
En ole saanut.
|
19 |
PAL-00433376
|
2 - Tyytyväinen
|
The root cause of the problem was identified quite fast after my appeal.
|
|
I'm quite satisfied. I'm glad to have the problem resolved with no my involvement.
|
20 |
PALJUL-00029998
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
|
Voitte parantaa vastauksen nopeudesssa ja selkeydessä. Älkää viitatko lakikohtiin, jotka eivät suoraan vastaa kysymykseen.
|
en ollenkaan
|
21 |
PAL-00433228
|
2 - Tyytyväinen
|
Ylimääräinen lasku saatiin pois.
|
Nopeutta asiassa.
|
Ok.
|
22 |
PAL-00433560
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
Yhteydenotto palautteen antamisen jälkeen oli nopeaa ja asia käsiteltiin kokonaisuudessaan nopeasti. Asia olikin aika yksinkertainen, eikä vaatinut mitään laajempaa selvitystä.
|
Tekniset asiat: Palautelomakkeen löytyminen nettisivuiltanne. Palautelomakkeesta ei löytynyt sopivaa kenttää mikäli haluaa antaa palautetta tietojärjestelmään liittyen. Suojattu sähköposti: voisiko harkita kertakäyttösalasanaa kännykkään tai sähköpostiin? Salasanan rekisteröiminen tällaista kerran lähetettävää sähköpostia varten tuntuu turhan raskaalta toimenpiteeltä - en ihmettele, jos asiakkaalla/potilaalla palautteen antaminen tyssää tähän.
|
Vastaus oli odotusten mukainen ja asianmukainen.
|
23 |
PALJUL-00030154
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
|
|
Palautteella pystyi perustelemaan vain osaa suoritetuista verikokeista. Toteutuksesta jäi mielikuva, että toimenpiteillä oli vain tarkoitus laskuttaa mahdollismman laajasti. Harkinnassa on työterveyshuollon irtisanominen tämän huonon kokemuksen johdosta.
|
24 |
PAL-00433517
|
2 - Tyytyväinen
|
|
|
|
25 |
PALJUL-00030364
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
ei tullut sposti perille
|
Laittakaa sposti tulemaan perille
|
Em ole lukenut kun ei ole tullut.
|
26 |
PAL-00432694
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
Erittäin huonosti. Lopputulos on niin huonosti hoidettu Terveystalossa että vaikka perheeni kaikki jäsenet ovat käyneet vuosia Terveystalossa niin huomasimme, että aika on ajanut Terveystalosta ohi ja meidän aikamme terveystalossa on ohi myös. Niin tökerösti hoitivat meidän reklamaation.
|
Vaihtamalla johdon mitä ilmeisimmin, koska reklamaatiomme eteni Terveystalon sisällä tappiin asti ja jokainen aste käsittelyssä päätyi samaan lopputulokseen.
|
Jos nyt luette tuon yllä olevan niin asiakas törkeästi ryöstetään tällaisilla asioiden hoidolla. Mutta perästä kuuluu, asiakkaat päättävät jaloillaan, onneksi on myös muita ketjuja ja kaikkien palvelupisteet ovat tässä meidän vieressä Kampissa. Ei aiheuta meille mitään ongelmaa, asiat hoituvat kilpailijan luona. Ja aivan varmasti kohtelumme Terveystalossa leviää ainakin meidän tuttavapiirin tietoon ja toivottavasti myös laajemmin. Joku Katariina sieltä kirjoitteli näitä vastauksia reklamaatiooni, sietäisi hävetä koko porukka siellä.
|
27 |
PAL-00431325
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
Palautteen käsittelyn suhteen ette missään.
|
Asiakkaiden kohtaamisia, yhteydenottokanavia (jos saan pikaisen yhteydenottopyynnön, on oltava kanava, josta saan jonkun pikaisesti kiinni), vastuun ottoa, asiakkaan kohtaamista, palautteiden vastaan ottamista ja niihin vastaamista.
|
Erittäin tyytymätön. Olin jo lähes unohtanut asian mutta nyt asia harmittaa jälleen. Samanlaisia kokemuksia olen nyt kyllä kuullut muillakin olleen.
|
28 |
PAL-00433438
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
Asikaspalautteeseeni vastattiin nopeasti ja asiallisesti, jolloin asiakkaana koen, että palautteeni käsiteltiin viipymättä ja asiakas tuli kuulluksi.
|
|
Olen tyytyväinen, etenkin siihen, että havaitsemani epäkohta kohtuuttoman kuumasta vastaanottohuoneesta otettiin vakavasti, vika löytyi ja saamani tiedon mukaan ongelman aiheuttajakin on jo korjattu. Erittäin hyvää ja asiakaslähtöistä toimintaa. Hienoa!
|
29 |
PAL-00433336
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
Nopeus
|
|
Erittäin tyytyväinen
|
30 |
PAL-00432287
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
|
KAIKISTA SÄHKÖSISTÄ LASKUISTA pitää tulla saapumisilmotus. MYÖS VALITETUISTA/KORJATUISTA/MUUTETUISTA laskuista.
|
|
31 |
PAL-00430971
|
3 - Tyytymätön
|
En tiedä. En ole saanut vastausta vaikka jouduin laittaa 2 kertaa valituksen kun ekalla kerralla ette hyväksyneet valitusta.
|
Ottaisitte ekalla kerralla asiat käsittelyyn.
|
Enpä oikein ole
|
32 |
PAL-00433236
|
3 - Tyytymätön
|
Sain kyllä vastauksen mikä oli sitä perus liirum laarumia.
|
Tunnin jonotus puhelinajanvarauksessa ilman että kukaan vastaa ei ole asiallista - tästä Te vielä peritte maksun!
|
En ole tyytyväinen liirum laarumiin.
|
33 |
PAL-00433431
|
2 - Tyytyväinen
|
Henkilö oli empaattinen ja kuunteli minua.
|
Puhelimella on vaikea päästä ja saada apua.
|
Toivoin erilaista vastausta ja fysikaalisen jatkumista, koska käteni ei ole vielä kunnossa.
|
34 |
PAL-00433466
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
Asia hoitui oikein
|
|
Erittäin tyytyväinen
|
35 |
PAL-00433541
|
2 - Tyytyväinen
|
Terveystalo Pulssi Turku
|
|
Kiitos ❤️
|
36 |
PAL-00433268
|
3 - Tyytymätön
|
-
|
Palautteessa esitettyihin kysymyksiini olisin toivonut vastaukset.
|
Tyytymätön, sillä en saanut vastauksia kysymyksiini.
Puhelinlinjoilla roikkuessani painoin muistaakseni numeron 6, joka oli tyyliin ”muu asia” ja silti antamassanne palautteessa kirjoitettiin vain ajan varaamisesta. Omalla kohdallani asia oli muu. Kerään vielä energiaa lähteä käymään Seinäjoella paikanpäällä, josko sieltä sitten saisi vastauksen kysymykseeni ja asiani etenisi.
|
37 |
PAL-00432821
|
3 - Tyytymätön
|
|
|
|
38 |
PAL-00432295
|
3 - Tyytymätön
|
|
|
LASKUN ERITTELYN SAAMINEN ON KÄSITTÄMÄTTÖMÄN VAIKEAA, KUN KAIKKI TIETO ON OLEMASSA.
|
39 |
PAL-00433311
|
3 - Tyytymätön
|
|
|
|
40 |
PAL-00433454
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
Arvostin kun minulle oikein soitettiin kotiin ja juteltiin pitkään siitä mitä tapahtui. Rinta on vielä kipeä mutta mieli ei, kiitos
|
|
|
41 |
PAL-00433618
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
|
Minuun ei olla oltu edes yhteydessä, tullut vain kiitos palautteestasi -automaattiviesti useaan kertaan.
|
|
42 |
PAL-00432821
|
3 - Tyytymätön
|
|
|
|
43 |
PAL-00433536
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
Soitto tuli heti seuraavana päivänä
|
|
Erittäin tyytyväinen
|
44 |
PAL-00432011
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
Selvititte lopulta asian juurta jaksaen ja kuuntelitte asiaan liittyneen nauhoitteen
|
Sen olisi tietysti voinut kuunnella heti kun itse sitä pyysin.
|
Erittäin tyytyväinen
|
45 |
PAL-00433480
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
|
|
|
46 |
PAL-00433015
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
|
|
|
47 |
PAL-00433490
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
Ette missään. Vastaus viipyy pitkään.
|
|
En oo saanut vastausta
|
48 |
PAL-00433482
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
Nopea vastaus
|
-
|
Oikein tyytyväinen, palautteeni menee eteenpäin.
|
49 |
PAL-00405259
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
Lääkärit ja hoitajat osaavat työnsä. Työterveyspalvelujen sisällöllinen hallinnointi on luokattoman huonoa, "kuuluu-ei kuulu"-säätäminen ja sen avulla köyhän kyykyttäminen on miljardiliikevaihtoluokassa säälittävää.
|
Sanotaanpa nyt niin, että tämä asia on ylittänyt kirkkaasti "joka vanhoja muistelee" -kynnyksen. Ei minulla ole hevonhiton hajua mitä "PAL- jotain perkeleen numeroita"-asia on pitänyt sisällään.
Oletan, että asia koskee jotakin niistä monista kerroista, jolloin olen erikseen varmistanut asiani kuuluvan työterveyssopimukseen, ja kas kummaa kuitenkin käynnin jälkeen vinguttanut omaa korttiani tiskillä. Siinä asiakokonaisuudessa teillä menee ihan rehellisesti ja kurssilematta sanottuna todella vitun huonosti.
|
Numeraalisverbaalisesti tiivistäen: viisi miinus (5-) viekää pois, kiitos.
|
50 |
PAL-00433462
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
Olen erittäin tyytyväinen palautteeni nopeaan käsittelyyn
|
Jatkakaa samalla tavalla!
|
Erittäin tyytyväinen!
|
51 |
PAL-00433085
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
|
|
|
52 |
PAL-00421383
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
Lopputulos on hyvä
|
Käsittelyaika oli pitkä.
|
Täysin tyytyväinen ja mielestäni oikeudenmukainen.
|
53 |
PAL-00433372
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
|
|
|
54 |
PAL-00433111
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
Ei missään.
|
Asiakkaan vastaantulossa ja asiakaspalvelun todellisesta toteuttamisesta.
|
Pahoittelut ei riitä. Jos asiakkaalle aiheutetaan äärimmäisen heikolla asiakaspalvelulla kuluja on ne hyvitettävä.
|
55 |
PALJUL-00030408
|
3 - Tyytymätön
|
|
|
En ole saanut mitään vastausta eikä minulta itseltä ole kysytty mitään tietoja. Työnantajalle kyllä soitettu, koska kyse oli työterveyteen liittyvästä asiasta. Ihmettelen nyt vähän tätä. Minulla on kuitenkin työterveyslääkärin kirjauksessa tekstiä mikä osoittaa, että virhe on käynyt terveystalon päässä. Asia on kyllä korjattu, mutta sen verran myöhässä, että se viivästytti jatkohoitoa julkisella puolella.
|
56 |
PAL-00433085
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
|
|
|
57 |
PAL-00433076
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
|
|
|
58 |
PAL-00433401
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
Kesken
|
Hoitakaa
|
Erittäin tyytymätön
|
59 |
PAL-00433398
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
Asia kesken.
|
Hoitakaa hommat
|
Erittäin tyytymätön
|
60 |
PAL-00433384
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
Ei oikein missään. Asia on mielestäni kesken edelleen.
|
Käsitellään palautteet niin kuin sen antaja on pyytänyt
|
Palautettani ei ole vieläkään käsitelty
|
61 |
PAL-00433101
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
Nopea ja selkeä vastaus
|
|
Erittäin tyytyväinen
|
62 |
PAL-00432996
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
En edes tiedä miten käsittelitte palautteen.
|
|
|
63 |
PALJUL-00030337
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
Asiakaspalvelija oli ystävällinen ja ymmärtäväinen ja pahoitteli saamaani huonoa kohtelua. Hän otti vastuun.
|
Selvemmin voisi käydä ilmi se, millä tavalla asiakas toivoo yhteydenottoa. Salattujen sähköpostien lukeminen on raskasta.
|
Erittäin tyytyväinen. Kiitos, Tuula!
|
64 |
PAL-00432442
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
|
|
En ole saanut vastausta ollenkaan.
|
65 |
PAL-00433300
|
3 - Tyytymätön
|
Ei oikein onnistunut vastaus ei miellyttänyt
|
Sairauden /vamman tarkempi tutkimus
|
Ei vastaus miellyttänyt
|
66 |
PAL-00433021
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
Oli asiallista.
|
Nopeuttaa.
|
Olen tyytyväinen.
|
67 |
PALJUL-00030387
|
3 - Tyytymätön
|
|
Olisi voinut esittää tarkentavia kysymyksiä esim. lisätietoja ajanvarauksen tarkasta peruuttamisajankohdasta, jotta Terveystalo voisi todentaa sen järjestelmästään.
|
Vastaus tuntui geneeriseltä.
|
68 |
PAL-00432610
|
2 - Tyytyväinen
|
Jutta hoiti prosessin asiallisesti
|
Käsittely vei turhan kauan
|
Tyytyväinen
|
69 |
PAL-00433283
|
3 - Tyytymätön
|
Kolonoskopia tehtiin sinänsä onnistuneesta eilen 3.7.
|
Tämä palaute liittyi minulle 26.5.-25 lähetettyyn kolonoskopian valmisteluohjeeseen. Palautteen pointti oli siinä, että vastausosoitteeksi oli laitettu yleinen asiakaspalvelunumero, joka oli 1.7.-25 niin ruuhkainen, että odotin klo tunnin ja jätettyäni soittopyynnön, takaisinsoitto oli tullut vasta klo 16 jälkeen ei-terveydenhoitohenkilökuntaan kuuluvan toimesta, joka ei varmuudella osannut vastata kysymykseeni, koskeen tyhjennyksen jaksottamista suhteessa sairastamaani diabetekseen.
Palautteeni koski toisin sitä, että valmisteluohjeeseessa olisi pitänyt olla hoitajatiimille oma suora numero, eikä yleisen asiakaspalvelun ruuhkainen numero taikka sitten yleisessä asiakaspalvelunrossa pitäisi yhtenä asiaryhmänä numero tiedusteluille valmistautumisohjeiden johdosta, joka yhdistäisi hoitajatiimille. Tuollaiset tiedustelut tuppaavat tulemaan viime tipassa.
Näin ollen tämä palaute kannattaa välittää taholle, joka vastaa järjestelmistä.
Puhelinasiakaspalvelune, jota mieluiten käytän on muuten nykyisin sietämättömän ruuhkainen.
Teidän
Pekka Louhelainen Näytä lainattu teksti
|
En ole vielä saanut vastausta.
|
70 |
PAL-00433067
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
Ei mitään vastausta palautteeeseen. Itse ongelma on vieläkin olemassa. Sitä ei saatu korjattua.
|
Korjata edellisen kommentin asiat.
|
En ole ikinä saanut vastausta.
|
71 |
PAL-00433326
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
Kysymys oli laskun mitätöimisestä ja se hoidettiin moitteettomasti asiakaspalvelijan toimesta.
|
Ehkä yhteydenoton ajoituksessa, laitoin sen 25. 6 ja sain 2.8 ensimmäistä tiedustelua sen suhteen Terveystalon puolelta. Kyse oli laskuasiasta niin se on kuitenkin tietyn verran stressaavaa. Sujui kuitenkin mukavasti ja ihan hyvällä ajoituksella, ei ollut vielä eräpäivää tulossa ja kun yhteydenotto tuli eräpäivästä ei myöskään ollut huolta, sillä se oli perintäkiellossa tämän jälkeen.
|
Erittäin tyytyväinen. Isot kehut asiakaspalvelijoille sekä vastaaville toimijoille.
|
72 |
PAL-00431085
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
Ette oikeastaan missään
|
Vastaus kesti aivan liian kauan ja se oli sävyltään lähes tyly. Ei edes pahoittelua väärin kohdelluksi tulleelle asiakkaalle. Sanoisin: ylimielistä käyttäytymistä
|
Olen tyytymätön. Harkitsen jatkossa kääntymistä toisten terveyspalveluja tarjoavien yritysten pariin. Onneksi niitä sentään on vielä.
|
73 |
PAL-00433312
|
2 - Tyytyväinen
|
Vastaus oli hyvä.
|
Käsittelyn nopeutta vois parantaa.
|
Vastaus oli hyvä.
|
74 |
PAL-00431085
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
Ette oikeastaan missään
|
Vastaus kesti aivan liian kauan ja se oli sävyltään lähes tyly. Ei edes pahoittelua väärin kohdelluksi tulleelle asiakkaalle. Sanoisin: ylimielistä käyttäytymistä
|
Olen tyytymätön. Harkitsen jatkossa kääntymistä toisten terveyspalveluja tarjoavien yritysten pariin. Onneksi niitä sentään on vielä.
|
75 |
PAL-00433257
|
3 - Tyytymätön
|
|
|
Tuli syyllinen olo. Minä en oikeassa, lääkäri oli. Turhauttavaa. Uutta aikaa varatessani pyydettiin antamaan palautetta. Se olikin turhaa. Jäi huono fiilis
|
76 |
PAL-00433016
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
Kirurginen operaatio onnistui hyvin, sitä vastoin laskutussekoilunne oli luokaton! Ps Noin 20.000 euroa maksaneeseen operaatiopakettiin EI siis sisältynyt 24.6 jälkitarkastuskäyntiä (152,60 e) .Ohoh ihmettelenpä!!
|
Pörssiyhtiö ja tuollainen toimintapolitiikka
|
Kohtelias anteeksipyyntö sekoilustanne olisi ehkä ollut paikallaan- aiheesta ei enempää
|
77 |
PAL-00432837
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
23.6. klo 13.50 soitin ja peruutin hammaslääkäriajan ja varasin uuden ajan elokuulle. Ilmoitustani ei toimitettu eteen päin. Soitin 26.6. klo 9.07 ja tiedustelin miksi asiaa ei oltu viety järjestelmässä eteen päin vaan lääkärini soitti minulle ja kerroin, että olin perunut ajan selkävaivani vuoksi (en olisi pystynyt olemaan hoitotuolissa hoitoaikaa. Lääkärillä ei näkynyt järjestelmässä uutta aikaani ?? Joten sanoin, että selvitän mistä informaatiokatkos johtui. Soitin 26.6. klo 9.07 asiasta ja minulle luvattiin selvitys viimeistään perjantaina 27.7., no ei ehkä saatu vielä selvitetyksi. Soitin maanantaina 30.6. klo 8.06 ja kysyin mikä on tilanne asian selvityksen kanssa, Petyin keskustelun kulkuun (aiemmin oli ollut ystävällinen palvelu) puhelimeen vastasi tyly henkilö, joka käski selvittää asiaa kyseisen lääkärin kanssa??? Puhelu loppui siihen. Kuitenkin silloin maanantaina myöhemmin minulle soitettiin ja puhelimessa oli jälleen ystävällinen henkilö ja hän oli selvittänyt asiaani ja kertoi, että ajan peruutuspuhelu oli ollut ajoissa ja seuraamuksia maksun suhteen ei ollut tulossa. Kysyin vielä, että onko oltu lääkäriin yhteydessä miksi hänen koneellaan ei näkynyt uutta varattua aikaa. Luvattiin selvittää asia. No erehdyksiä kyllä tapahtuu, mutta on hienoa, että tässäkään tapauksessa ei tarvinnut uskoa vain minun sanaani, vaan tallentavasta puhelusta oli apu. Kaikista muista käynneistä voin hyvillä mielin antaa teille 1:sen eli täysin tyytyväinen paitsi 23.6. peruutuspuhelu ja 30.6. klo 8.06 puheluuni vastanneen henkilön tyly suhtautuminen
|
Taisi tulla kirjoitetuksi väärään kenttään asiani, mutta kai se sieltäkin tulee luetuksi. Jaksamisia teille kaiken kiireennekin keskellä. Me asiakkaathan vain käväisemme emmekä välttämättä havaitse uupumustanne. Yhteenvetona olen ollut erittäin tyytyväinen palveluunne ja hoitoonne. Kiitos ja hyvää kesää.
|
|
78 |
PALJUL-00030279
|
2 - Tyytyväinen
|
|
|
Tyytyväinen olen, jos saamani vastaus näkyy myös käytännön tekoina.
|
79 |
PALJUL-00030326
|
2 - Tyytyväinen
|
|
|
|
80 |
PAL-00433198
|
3 - Tyytymätön
|
Palautteeseeni ei ole vielä kukaan vastannut.
|
|
|
81 |
PAL-00433148
|
2 - Tyytyväinen
|
Yhteydenotto tuli nopeasti, siitä kiitokset.
|
|
Varsinaisesti en saanut apua ongelmaani. Minua kehotettiin tekemään/tarkastamaan tavoilla, jotka luonnollisesti olin jo itsenäisesti tehnyt. Kohtaamani ongelma käynnistyi, kun pankki oli huomannut tililläni epäasiallista toimintaa. Korttini suljettiin. Sen jälkeen puhelimestani postui useita (tärkeitä) viestejä. Niiden joukossa Terveystalon lahjakortti sekä viesti, jossa kerrottiin kokeisiin valmistautumisesta. Lahjakortit eivät näy apissa. Näin ollen olen menettänyt kokeet, vaikka pankkitililläni näkyy niiden maksu.
|
82 |
PAL-00432742
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
Sain hyvityksen laskuun
|
|
Erittäin tyytyväinen
|
83 |
PALJUL-00029925
|
3 - Tyytymätön
|
Palautteeseen tuli välittömästi vastaus ja asiaa luvattiin lähteä heti käsittelemään. Vastaukset ovat olleet asiallisia.
|
Palautteeseen vastattiin heti, että asiaa lähdetään käsittelemään. Asiaan luvattiin palata, kunhan keskustelua on käyty. Vastausta ei kuitenkaan saatu, eikä kukaan palannut asiaan ennenkuin itse kysyimme asiasta.
|
Vastaukset ovat olleet asiallisia ja olemme olleet niihin muutoin tyytyväisiä.
|
84 |
PAL-00433160
|
2 - Tyytyväinen
|
Asia ratkesi
|
Nopeudessa
|
Tyytyväinen, että ratkesi oikein. Olin varmistanut kolmeen kertaan, että jalkahoitaja kuuluu työterveyden piiriin ja silti tuli lasku. Onneksi se nyt kumoutui.
|
85 |
PAL-00431205
|
2 - Tyytyväinen
|
|
|
|
86 |
PAL-00432286
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
|
|
|
87 |
PAL-00432650
|
3 - Tyytymätön
|
|
En saanut vastausta, selitystä enkä kaipaamaani tietoa moittimaani asiaan, vain epämääräisen vastauksen, ettei palkkiossa ollut virhettä!
|
En ole tyytyväinen
|
88 |
PAL-00432890
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
Ette onnistuneet missään. Viikkoja mennyt, ettekä ole saaneet ratkaistua tätä. Sen sijaan laitatte viestiä, että lääkäri olis tavoitellut ja näin ei näy puhelulokeista. Valehtelettelette asiakkaalle päin naamaa. Täysin ala-arvoists toimintaa.
|
Jos vaikka olisitte yhteydessä kuten olette luvanneet. Nyt valehtelette
|
Täysin ala-arvoista toimintaa auttaisiko kuluttaja-asiamies tai potilasasimiehen kautta.
|
89 |
PALJUL-00029786
|
3 - Tyytymätön
|
|
|
En tyytyväinen
|
90 |
PAL-00432792
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
|
|
Onko puhelun nauhat jo kuunneltu peruutuksesta?
|
91 |
PAL-00432888
|
2 - Tyytyväinen
|
Suhteellisen nopea käsittely
|
|
|
92 |
PAL-00432498
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
Otitte hyvin kantaa palautteeseeni
|
Enemmän asiakaspalvelijoita vastaamaan soittoihin
|
Kehittämistä on
|
93 |
PAL-00432135
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
Muut lääkärinne kyllä osaa.
|
|
Ei voi mitenkään kokonaisvaltaisesti tutkia tilannettanni pienessä puhelinkeskustelussa. Samaa palvelua saa julkisessa TK:ssa 20e kun tämä puhelu 145e. Erotuksena se, että tuntien jonottamisella olen aiemmin saanut ihan julkiselta samaan syyhyn sen pienen määrän, jota pyysin, perustellusti. Tältä yksityisenä vakuutusasiakkaana sitten en. Ja kuten sieltä voitte lukea, ortopedien tekstejä, kipuja on muutenkin, jotka eivät tämän Rantakallion mukaan tiedä kivusta mitään :D aikamoinen hupiukko, kun kävelee ylempien lääkäreiden päältä.... Miksi kukaan tulisi hänen vastaanotolleen? Olisin voinut koska vaan käydä fyssarilla, mutta halusin pärjätä itse, ja sitten tulee tämmöstä. Kuten todettua, Rantakallio ei ole palkkiotaan ansainnut, mutta pakko maksaa, kun osaavammat samassa talossa..
|
94 |
PAL-00432839
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
|
|
|
95 |
PAL-00431902
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
Selvitys,että lääkärin vo- käynti kuului työterveyshuoltooni
|
Kun varasin aikaa,Soitin ja varmistin,kuuluuko em lääkärin vo- käynti tth:hon. Voisitteko kirjata selkeämmin DH:hon,mitä puhuttu asiakkaan kanssa eli em käynti kuuluu tth:hon
|
Oikeudenmukaisuus toteutui. Ei laskutettu asiakasta vaan tth
|
96 |
PAL-00432721
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
|
|
|
97 |
PAL-00432457
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
Nopea vastaus reklamaatioon
|
Korvaus ei ole edelleenkään tullut tilille
|
Vastaus oli hyvä, mutta korvausta edelleen odottelen.
|
98 |
PAL-00432545
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
Terveystalon digitaalinen tai palauteosasto ei ole onnistunut siinä yhdessä ainoassa pyynnössä, jonka lähetin ja johon pyysin vastauksen puhelimitse. Mitään yhteydenottoa en ole saanut Terveystalosta puhelimitse. Ja huomio, TÄHÄN VIESTIINI EI SAA VASTATA SÄHKÖPOSTITSE, vaan puhelimitse.
|
Jo nyt on kumma, kun varta vasten pyysin, ettei minulle lähetetä sähköpostiini mitään , siis ei yhtään viestiä Terveystalosta ja tässä sitä ollaan, tämän kyselyn sain sähköpostiini, vaikka juuri kyselyjen lähettämisen olen kieltänyt!!! Onko Terveystalossa kukaan edes lukenut lähettämääni palautetta, jossa kielsin lähettämästä mitään sähköpostiini!!! En jatkossa halua mitään, en yhtään ainutta viestiä enkä varsinkaan terveyttäni koskevia tietoja Terveystalosta sähköpostiini, jos ette usko tätä palautetta, haastan teidät oikeuteen. SÄHKÖPOSTIINI EI SAA LÄHETTÄÄ YHTÄÄN VIESTIÄ EIKÄ MITÄÄN KYSELYITÄ TERVEYSTALOSTA!!! Kukaan ei ole Terveystalosta ottanut minuun puhelimitse yhteyttä, vaikka juuri puhelimitse pyysin palautteen lähettämääni palautteeseen. ÄLKÄÄ VASTATKO TÄHÄN VIESTIIN, EN HALUA, EN TODELLAKAAN HALUA ENÄÄ YHTÄÖN VIESTIÄ ENKÄ KYSELYÄ TERVEYSTALOSTA SÄHKÖPOSTIINI!!! Sähköpostiosoitteeni pitää poistaa Terveystalon rekisteristä, onnistuuko? Pyytäisin vastaamaan puhelimitse, en halua vastausta sähköpostiini.
|
En ole ollenkaan tyytyväinen koska minuun ei ole Terveystalosta otettu yhteyttä puhelimitse koskien palautettani Terevystalolle.
|
99 |
PALJUL-00030316
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
Nyt ei onnistunut mikään. Kolme epäonnistumista yhteen tapahtumaan ei ole sattumaa. Tämä kertoo laajemmasta välinpitämättömyydestä ja huonosta laadusta.
|
1) Lääkärin puhelinaika: palvelu oli niin huono, että tuntuu täydelliseltä ajan hukalta edes yrittää sitä uudestaan. Asiakasta roikotetaan linjalla ilman mitään vastetta. Asiakas ei saa nykyisen palvelun kautta tietää pitääkö odottaa 5min, 15min vai 30min vai että onko lääkäri lainkaan tulossa linjoille (kuten minun tapauksessani). Mikäli palvelussa on teknistä vikaa tms. asiakkaan puhelinnumero ja sähköposti ovat tiedossanne. Voisitte edes yrittää olla yhteydessä mikäli lääkäri ei syystä tai toisesta tule paikalle. 2) Puhelinpalvelu: 40min odotusaika on vain yksinkertaisesti liikaa, varsinkin tässä tapauksessa kun tarkoitukseni oli ilmoittaa, että en jaksa 90min odotuksen jälkeen enää odotella lääkäriä. 3) Palaute. Vaatimus, että palautteen antajan pitäisi luoda Fujitsu tili palautteen antoon kertoo siitä, että ette oikeasti halua palautetta. Asian voi toteuttaa teknisesti monella tavalla ja nyt valittu tapa on kuluttajan kannalta yksinkertaisesti väärä. En ole yhdessäkään muussa palvelussa törmännyt samaan. Sähköpostitse annetun vastauksen perustella asiaa ei pystytä selvittämään koska en alkanut availemaan liitteitä ja luomaan tilejä jne. Näppärä ratkaisu palautteen pitämiseksi minimissä.
|
Sain sähköpostitse yhden asiallisen vastauksen jossa pahoiteltiin, että ei mennyt protokollan mukaan. Asiallinen vastaus, mutta pelkkä toive, että 'onnistutaan ensi kerralla paremmin' on tuuleen huutelua. Minä tulen pitämään asiaa isosti esillä omassa organisaatiossamme, jotta tämä pahemman luokan epäonnistuminen ei tule unohtumaan. Eiköhän meidän +800 henkiöstön organisaatio jossakin kohtaa reagoi mikäli palvelunne on yhtä laadutonta myös jatkossa.
|
100 |
PAL-00432468
|
2 - Tyytyväinen
|
Toimii sujuvasti ja voi arkistoida omiin kansipoihin kyseiset aihepiirit !
|
Ehkä lisää suodatusta roskaposteille !
|
Tyytyväinen
|
101 |
PAL-00430434
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
|
|
|
102 |
PAL-00432853
|
3 - Tyytymätön
|
Otitte palautteeni vastaan
|
Laittakaa viesteihinne tarkat osoitteet. Ratatie 11 Tikkurulassa on A, B ja C portaat, ettekä te vuosien pyynnöistä huolimatta osaa lisätä sitä A-porrasta tekstivieateihinne!
|
Ei paljoa lämmittänyt
|
103 |
PAL-00427596
|
3 - Tyytymätön
|
|
|
|
104 |
PAL-00432979
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
|
|
|
105 |
PAL-00428363
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
Osaatteko hyvin pahoitella!
|
Myös lääkärin toiminta voi olla epäasiallista. Nyt laitoitte kaikki paukut siihen, että yrititte näyttää asiakkaan toimineen väärin? Vastauksessa annoitte ymmärtää, että laitteellani olisi lukenut jotain jonossa olemisesta ja että olisin seuraava vastaanottoajan saava, ei pidä paikkansa. Jos tällainen teksti olisi todellisuudessa lukenut, miksi sitten olisin päättänyt varata toiselle lääkärille?
|
Päätökseen korvaamisesta olen tyytyväinen. Vastaus ei ollut tosiasioihin perustuva. Onneksi täällä on lukuisia muitakin yksityisiä palveluntuottaja, joiden puoleen voin tulevaisuudessa yhä luottavaisesti kääntyä.
|
106 |
PAL-00432722
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
Ette missään
|
Myöntämällä virheenne ja hyvittämälä asiakkaalle
|
En ollenkaan
|
107 |
PAL-00432799
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
Kaikessa
|
|
Erittain tyytyvainen
|
108 |
PAL-00432739
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
|
|
|
109 |
PAL-00431337
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
|
|
|
110 |
PAL-00432038
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
|
|
Oikein tyytyväinen ystävälliseen vastaukseen!
|
111 |
PAL-00432226
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
|
|
En ole saanut vastausta. Eli asiaa ei ole ilmeisesti hoidettu!
|
112 |
PAL-00430342
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
|
|
|
113 |
PAL-00432693
|
2 - Tyytyväinen
|
|
|
|
114 |
PAL-00432690
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
Nooeasta yhteydenototsja ja asian selvittämisestä.
|
Vahingon sattuessa pitäisi hyvittää asiakkaalle mm.turhaan ajetut kilometrit kun ajan peruutus tulee ykskaks,kaikki eivät asu lähellä.
|
Olin tyytyväinen että asia selvitettiin nopeasti.
|
115 |
PAL-00431753
|
2 - Tyytyväinen
|
|
|
|
116 |
PAL-00431753
|
2 - Tyytyväinen
|
|
|
|
117 |
PAL-00432059
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
Erittäin huonosti. Vaikka asian kohteena oleva lapsemme on jo täysi-ikäinen annoin palautteen hänen pyynnöstään, ja asiankäsittely teidän osaltanne päättyi siihen.
|
|
|
118 |
PAL-00432820
|
3 - Tyytymätön
|
Asia selvisi parissa kolmessa päivässä.
|
Ensinnäkin niin, että aiheettomia laskuja ei lähetetä ylipäätään. Reklaamaation tekemisessä on aina ylimääräistä vaivaa. Toiseksi viestissä luki, että maksuaika on 3 päivää, silti eräpäivä oli pitkälle heinäkuulle. Kolmanneksi tein palautteen sovelluksen kautta ja sain siihen liittyen lähes kymmenen automaattiviestiä, osa oli sisällöltään täysin samoja. Kokonaisuus ei vakuuttanut, että asia on oikeasti jonkun pätevän ihmisen hoidossa ja varauduin selvittämään asiaan yhä uudeeleen.
|
Asia selvisi ja palvelu kuului työterveyssopimukseen.
|
119 |
PALJUL-00030290
|
2 - Tyytyväinen
|
|
|
|
120 |
PALJUL-00030262
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
Selväsanainen vastaus tilanteeseen
|
Vastaus olisi hyvä saada nopeammin.
|
Erittäin tyytyväinen
|
121 |
PAL-00429401
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
Kaikessa!
|
|
Täysin tyytyväinen!
|
122 |
PAL-00432364
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
Nopeassa tilanteen korjaamisessa ja hyvässä asiakaspalvelussa
|
Informaation tulisi olla selvää
|
Oikein hyvä vastaus.
|
123 |
PAL-00432463
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
Olen tyytyväinen vastaukseen,jonka sain palautteeseeni.
|
|
Hyvin tyytyväinen!
|
124 |
PAL-00429348
|
2 - Tyytyväinen
|
Löhetitte vastauksen.
|
Selkeät kululaskelmat joko,paperilla tai esim. sähköpostilla. Leikkauskustannuksethan ovat potilastiedoissa mutta siihen mahdollisesti tulevat ekstrat olisi hyvä eritellä jos ne ovat lisäkustannuksia. Potilas ei välttämättä,ymmärrä kysyä onko jokin toimenpide lisämaksullinen vai ei ( esim. rauhoituspiikki).
|
Olen tyytyväinen siihen että reagoitte. Kiitos siitä.
|
125 |
PAL-00432647
|
3 - Tyytymätön
|
Torjumaan kritiikin.
|
Palvelun hinnoittelussa. Ajokortiin vaadittava terveystiedista tehty lausunto 150€ kohtuuttoman hintainen. 290 € on rahastusta. Käytätte monopolia hyödyksenne, koska julkinen puoli ei näitä pakollisia lausuntoja anna.
|
Ei ollut edes sanatarkka lainaus hinnastostanne.
|
126 |
PAL-00426963
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
|
|
|
127 |
PAL-00430461
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
Lähes kaikki pieleen. 11 käyntiä toimipisteessänne samasta asiasta, Kymmenen eri henkilöä tutki, ties kuinka monta erilaista arviota. Ei mitään hoitosuunnitelmaa, ei soitettu takaisin lupauksesta huolimatta. Vasta tänään kuulin, että minun pitäisi toimittaa MRI-kuvat CD:lle teille itse.
|
|
Eikähän tuo aiemmista kommenteista selviä
|
128 |
PAL-00426805
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
Ette lainkaan
|
En ole saanut palautetta edes auki, kun koodi vanhenee jatkuvasti
|
En tiedä, koska en ole saanut sitä luettua
|
129 |
PAL-00431012
|
3 - Tyytymätön
|
|
|
En ole varsinaisesti saanut mitään vastausta
|
130 |
PAL-00432719
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
Ystävällinen palvelu
|
Käsittelyn nopeudessa ehkä.
|
Erittäin tyytyväinen.
|
131 |
PAL-00430967
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
|
Voisitte mielestäni ottaa paremmin vastuuta omista virheistä niin että asiakas ei joutuisi kärsimään niistä.
|
En ole lainkaan tyytyväinen, sillä en ole itse varannut mitään aikaa työterveyden ulkopuolelle vaan minulle ei soitettu sovittuna ajankohtana (työterveyden ollessa vielä voimassa) joten soitin asiakaspalveluun ja kyselin että missä soitto viipyy. Vastauksena sain uuden ajan työterveyden ulkopuolelle, mutta asiakaspalvelija ei missään kohtaa huomauttanut että se on sitten minun maksettavana. Ajattelin sen tietenkin kuuluvan minun työterveyteen koska sovittu aika (jolloin lääkäri itse unohti eikä soittanut) oli kuitenkin työterveyteni voimassa ollessa. Minä en tehnyt mitään väärin vaan lääkäri unohti soittoaikani ja nyt joudun itse silti maksamaan tulottomana opiskelijana.
|
132 |
PAL-00432449
|
3 - Tyytymätön
|
|
fokus asiakkaaseen eikä teihin itseenne. Ja miten voi olla mahdollista, että lääkärin ja labran mielestä paperit on Ok, mutta sitten kuitenkin tulee lasku ja karhu?
|
teidän koko järjestelmä on tehty teitä varten - ei asiakasta varten. Kun te teette virheen, on sen korjaaminen todella vaikeaa ja työlästä. Virhe tuli lopulta hoidettua, mutta en kyllä ole tyytyväinen.
|
133 |
PALJUL-00030321
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
En ole saanut mitään vastausta eikä kukaan ole myöskään hyväksynyt epassin portaalissa lähettämiäni sopimusehdotuksia. Tämä siis tarkoittaa, että henkilöstömme ei voi maksaa epassilla hammashoitojaan näissä toimipisteissä, joissa sopimusehdotusta ei ole hyväksytty.
|
Ihan kaikessa liittyen lähettämääni reklamaatioon.
|
En ole saanut mitään vastausta.
|
134 |
PAL-00430993
|
2 - Tyytyväinen
|
|
|
|
135 |
PAL-00432341
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
|
|
|
136 |
PAL-00432390
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
Asia hoitui mitä kysyin erittäin hyvin
|
|
|
137 |
PAL-00432393
|
2 - Tyytyväinen
|
|
|
|
138 |
PALJUL-00029877
|
3 - Tyytymätön
|
Erittäin hidasta toimintaa ja osin ala-arvoista sen vuoksi, että sopimuksia ei noudatettu.
|
Sopimusta ja sen reunaehtoja tulee myös Terveystalon noudattaa eikä yrittää keplottelemalla hankkia lisää rahaa Terveystalolle.
|
OK.
|
139 |
PAL-00431796
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
Ymmärrystä erittäin heikko-osaiselle. Ennen asiat olivat hyvin, kun sairastuu huomattavasti ennen eläkeikää, asiat muuttuvat aivan hirveästi.
|
Kaikki sujuu muuten hyvin, mutta hinnat monelle liian korkealt.
|
Erittäin tyytyväinen. Päätös saattoi pelastaa minun ja pojan kesän. Lähes kaikki eläkkeeni menee laskuihin.
|
140 |
PAL-00428277
|
2 - Tyytyväinen
|
Onnistuitte ainoastaan eilisessä puhelussa jonka laativastaavanne soitti.minulle. Hän ole erittäin ystävällinen ja ammattitaitoinen. Kiitos hänelle
|
Asiakaspalvelun tasoa kohteessa Hämeeninna. Hyvinkäällä se on kunnossa
|
Kirjalliseen en ollut lainkaan tyytyväinen mutta puheluun olin
|
141 |
PAL-00432473
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
palautuksen käsitely ja toiminta oli kiitetävää.
|
kusetuksessa ei ole enää parantamissa se on huipussaan voisitte otaan ns. potilaan mielipiteen hoitotilanteessa paremmin huomioon eikä tuijotaa mitä toiset runoilevat "kantaan" niissä ei ole totuuta siteeksikään ne on vain yhden ihmisen huomioita joka eivät ole totuus.lääkäri on myös vajavainen ja tavalisia kuolevainen jota he eivät aina koe olevanssa. ukk oen puhunut.
|
|
142 |
PAL-00432336
|
3 - Tyytymätön
|
?
|
|
|
143 |
PAL-00432336
|
3 - Tyytymätön
|
?
|
Sain laskun tästä epäonnistuneesta vernäytteestä. Ei mitään alennusta ja käsivarressa virläkim mustelma,
|
🤣
|
144 |
PAL-00432424
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
Sujui nopeasti, vaivattomasti ja lopputulos oli, kuten pitikin. Ymmärrys, että valitukseni todella oli aiheellinen.
|
|
täysin
|
145 |
PAL-00431306
|
2 - Tyytyväinen
|
Ratkaisu oli oikeudenmukainen ja viestintä ystävällistä
|
Ensimmäisestä viestistä ratkaisuun kului aikaa noin kuukausi
|
Tyytyväinen
|
146 |
PAL-00420916
|
3 - Tyytymätön
|
Lopputulos
|
Nopeus ja vastaaminen viesteihin
|
Vastaukseen olin todella tyytyväinen muttta palautteenn käsittely kesti 4 kk
|
147 |
PAL-00432570
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
Korjaamaan virheen npeasti
|
Ottaa nopeemmin rekkulan käsittelyyn.
|
Erittäin
|
148 |
PAL-00431953
|
2 - Tyytyväinen
|
Kun asia saatiin työnalle niin kaikki meni hyvin
|
Ilmeisesti ensimmäinen vastaus jäi johonkin ja jouduin kyselemään uudelleen ratkaisun perään.
|
|
149 |
PAL-00422594
|
2 - Tyytyväinen
|
Asia ei aiheuttanut itselle minkäänlaista vaivaa reklamoinnin jälkeen, joten siinä mielessä asia oli itselleni täysin ok.
|
Palautteen käsittelyssä kesti kyllä mielestäni tosi pitkään! Monta kuukautta! Pelkästään sen perusteella olisin antanut vastauksen tyytymätön, mutta koska asia ei hankaloittanut elämääni suuremmin, arvosana on tyytyväinen lopputuleman suhteen.
|
Kaikki kunnossa ja olen tyytyväinen lopputulemaan.
|
150 |
PAL-00432590
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
Nopeasti vastattu.
|
Hyvin on asiat.
|
Hyvin tyytyväinen.
|
151 |
PAL-00406425
|
2 - Tyytyväinen
|
Asia ratkaistiin oikein.
|
Jätin selvityspyynnön lokakuussa 2024 ja asiaan tuli ratkaisu kesäkuun lopulla 2025. Asian käsittelynopeuteen voisi vähän panostaa.
|
Tyytyväinen
|
152 |
PALJUL-00030311
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
Ei tässä kohtaa missään
|
Toimia sovittujen prosessien mukaisesti. Ja vastata palautteeseen, että miksi on toimittu vastoin ohjeistusta, nyt emme ole saaneet mitään vastausta.
|
Erittäin pettynyt, en ole saanut vastausta
|
153 |
PAL-00406425
|
2 - Tyytyväinen
|
Asia ratkaistiin oikein.
|
Jätin selvityspyynnön lokakuussa 2024 ja asiaan tuli ratkaisu kesäkuun lopulla 2025. Asian käsittelynopeuteen voisi vähän panostaa.
|
Tyytyväinen
|
154 |
PAL-00432525
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
Ymmärrän lomien tuoman viiveen käsittelyssä, mutta asua otetaan huomioon.
|
|
Erittäin tyytyväinen
|
155 |
PAL-00432052
|
3 - Tyytymätön
|
|
|
Siirryn tästä lähtien hoitamaan vaimoni (jonka edunvalvontavaltuutettu olen) terveysasioita Mehiläisessä, koska heillä voin toimia suomi.fi-valtuuksilla, mikä ei ole mahdollista Terveystalossa.
|
156 |
PAL-00432084
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
Nyt ei tuu mitään mieleen,KIITOS SANDRAN HÖLMÖILYT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
Jätin soittopyynnöön 9.6 ja tänään on 25.6 ei ole soittoa kuullut mutta joku SANDRA VIESTITTÄÄ JOKA PÄIVÄ HÄN TAITAA OLLA YMMÄRRYSTÄ VAILLA KUN JOKA PÄIVÄ KYSYY SAMOJA KYSYMYKSIÄ.
|
TODELLA PETTYNYT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
157 |
PAL-00432070
|
2 - Tyytyväinen
|
|
|
|
158 |
PAL-00432015
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
En ole käyttänyt terveystalon palvelujs joten onnistuitte lähettämään palautepyynnön väärälle henkilölle
|
löytää missä meni pieleen ja oikea henkilö
|
|
159 |
PAL-00424537
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
Ette missään. Palaute vastaanotettiin yli 3kk päästä, parempi olisi, ettei palautteeseen edes silloin vastata
|
|
|
160 |
PAL-00431358
|
2 - Tyytyväinen
|
Sain vastauksen palautteeseeni
|
Otin yhteyttä kerran aikaisemmin jo verkossa, soitin kerran ja kävin myös Terveystalossa, vasta näiden jälkeen uusi palaute tuotti tulosta, aikaisempiin sain ympäripyöreitä vastauksia
|
ok
|
161 |
PAL-00431633
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
|
|
|
162 |
PAL-00427216
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
|
|
|
163 |
PAL-00425880
|
3 - Tyytymätön
|
Vastaus oli oikea.
|
Päätöksenteko oli erittäin hidasta joten sen nopeuttaminen olisi parannus.
|
Olen tyytyväinen vastaukseen.
|
164 |
PAL-00431678
|
3 - Tyytymätön
|
Palvelu Terveystalon sisällä työterveydessä oli hyvin perusteellista.
|
Yksi työterveyskäynti meni melkein yksityiselle puolelle, mutta se saatiin korjattua info-tiskillä. Kun asiakas ohjataan Terveystalon ulkopuolelle jatkotutkimuksiin, olisi hyvä kertoa, että maksaja vaihtuu. Tällöin asia ei tulisi yllätyksenä tai sen tarpeellisuutta voisi asiakas puntaroida. Tällä kertaa KYSillä käynti oli aivan turhaa ja maksoi yllättäen 66euroa, joka ei mennyt työterveyteen.
|
Kantaaottamaton vastaus, jossa vain todettiin asian laita, kuten se on.
|
165 |
PAL-00431907
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
Homma hoitui
|
Ettei tarvitsisi moista tehdä
|
Kiitos, olen tyytyväinen
|
166 |
PAL-00432480
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
Nopeahko reagoiminen palautteeseen
|
|
Tyytyväinen
|
167 |
PAL-00432277
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
Sain vastauksen kysymykseen.
|
Nopeammin hoitoa.
|
Asiallinen
|
168 |
PAL-00430015
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
|
|
|
169 |
PAL-00432475
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
|
|
En ole saanut vastausta
|
170 |
PALJUL-00030285
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
Te ette onnistuneet missään osa-alueessa, voisi jopa sanoa että teette alisuorittamisesta taidetta.
|
Asia jossa ette enää pysty paljoa parantamaan on tapa jolla kuppaatte asiaakkalta rahat, olette siinä virtuooseja. Kuitenkaan hoidosta josta laskutatte ette saa tulosta aikaan. Tämä kysymys; "Mitä voisimme parantaa?", voisitte kysyä sitä itseltänne. Yrittäisitte edes parantaa sairauksia.
|
|
171 |
PAL-00431484
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
😏
|
Jos maksettu hoito epäonnistuu, niin ei voi olla potilaan vastuulla jatkotoimenpiteiden kustannukset
|
En saanut vastausta hoidosta vastanneesta yksiköstä ja viestikeju oli suljettu joten en ollenkaan tyytyväinen
|
172 |
PAL-00428507
|
2 - Tyytyväinen
|
Sain vastauksen ongelmaani lopulta ja se perusteltiin hyvin
|
Puhelimella ei voi suoraan olla yhteydessä tai ainaki sen maksaa liikaa
|
|
173 |
PAL-00430810
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
|
|
En ole edelleenkään saanut kattavaa vastausta palautteeni varsinaiseen aiheeseen, eli asian käsittely on usean viikon jälkeen edelleen kesken.
|
174 |
PALJUL-00030283
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
Vastaus tuli nopeasti
|
|
Erittäin tyytymätön, En käsitä sitä, että työtereveystiimi pitää sisäisen palaverin ja laskuttaa siitä meiltä lähes 200 euroa. Emme ole palaveria tilanneet, emme tienneet siitä etukäteen, emmekä ole olleet siinä mukana. Minusta Terveystalo ei voi laskuttaa meiltä tällaista.
|
175 |
PAL-00430837
|
3 - Tyytymätön
|
No sain ylipäätään yhteyden, kun puhelimitse asia ei edennyt, eikä ollut mitään keinoa laittaa lääkärille viestiä.
|
Nopeutta, voisitte antaa asiakkaalle "väliaikatietoja", tyyliin "selvittelen, palaan mahdollisimman pian". On kauhean ärsyttävää, kun lähes viikkoon ei vastata mitään.
|
Lopputulos oli hyvä ja sain lääkärin lausunnon (ja myös Kelan päätöksen!) nopeasti.
|
176 |
PAL-00432004
|
2 - Tyytyväinen
|
Lopputulos oli oikein
|
Asian käsittelyn käynnistys oli vaivanloista. Kaksi puhelua, sähköposti ja soittopyyntö. Vasta sitten lähti käsittely. Toisaalta kun ajattelee teidän laskujen suuruutta tällaisia yksinkertaisia virheitä ei saisi tulla. Lopulta teille ei virheestä tullut mitään rangaistusta. Minulle tuli mainitut vaivat ja pikku kustannukset puheluista.
|
Vastaus oli oikein.
|
177 |
PAL-00431509
|
2 - Tyytyväinen
|
|
|
|
178 |
PAL-00431758
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
Ette missään Ajoin kemin 20 km terveystaloon ja sain asian hoidettua tiskillä Ei tarvinnut kuunnella turhaa jorinaa . On halvempi ajaa autolla suoraan tiskille
|
Lähettäkää lasku suoraan puhelimeen Eikä mihinkään pilvipalveluun
|
|
179 |
PAL-00431299
|
3 - Tyytymätön
|
|
Vastaukset tulleet hitaasti ja lähetetty paperilasku turhaan, vaikka nimenomaan kahteen kertaan pyydetty laskutus paussille asian selvittämiseen asti.
|
|
180 |
PAL-00431981
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
|
|
Tieto ajasta tuli puoli tuntia ennen lääkäriaikaa. Aikaisemmin se on tullut vähintään päivää ennen.
|
181 |
PAL-00432374
|
3 - Tyytymätön
|
Nope vastaus ja osoitteeni päivitettiin välittömästi
|
Jos tiedätte, ettei osoitteenmuutosta ei voi päivittää sovelluksessa, miksi ette laita sovellusta kuntoon?
|
Ks edellä.
|
182 |
PAL-00432207
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
|
|
|
183 |
PAL-00429938
|
2 - Tyytyväinen
|
Asian käsittely vei runsaasti aikaa, selitys oli lääkärin loma, se toki on ymmärrettävää. Tärkeintä oli, että heti myönnettiin, että asian hoito oli jäänyt tekemättä ja pyydettiin anteeksi.
|
No toki siten, ettei asioita jää hoitamatta , mitkä on luvattu
|
ymmärrettävä virhe, me kaikki teemme virheitä, unohdamme, emme saa aikaiseksi, jätämme kesken. Ei se mukavaa ole ja joutuu itse selvittelemään, mutta asioilla on tapana järjestyä.
|
184 |
PAL-00432361
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
|
|
|
185 |
PAL-00432300
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
Nopea reagointi! Kiitos!
|
|
Erittäin tyytyväinen!
|
186 |
PAL-00432217
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
Palautteen käsittely nopeaa
|
|
Erittäin
|
187 |
PAL-00431629
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
Ette missään mikä koskee takaisinsoittoa.
|
Takaisinsoittoa asiakkaitten kunnioitusta.
|
Vastaus on kestänyt 9.6 asti eli vastausta ei oo tullut Sandra jauhaa samaa levyä ei osaa vastaa kysymyksiin 👎kysyy uudestaan ja uudestaan samoja kysymyksiä eli hän ei kykene keskittymään asiakkaan kysymyksiin, surullista mutta totta.Jätin 9.6 soitto pyynnön johon 19.6 mennessä ei ole vieläkään vastattu👎👎😕😕
|
188 |
PAL-00431161
|
2 - Tyytyväinen
|
Ihan hyvin kun sain lopulta rahapalatuksen tililleni. Ihan ystävällisesti minua autettiin.
|
|
|
189 |
PAL-00431917
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
|
|
|
190 |
PAL-00432090
|
3 - Tyytymätön
|
Asia käsiteltiin
|
|
En kovinkaan
|
191 |
PAL-00431868
|
2 - Tyytyväinen
|
|
|
|
192 |
PAL-00431953
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
En ole saanut vastausta.
|
|
|
193 |
PAL-00419857
|
2 - Tyytyväinen
|
|
|
|
194 |
PAL-00431817
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
En tiedä mitä tämä koodi koskee mutta viime vuodelta perusteettomasti veloitettu lasku on vieläkin aktiivinen. En tule tätä laskua missään tapauksessa maksamaan, sen vien aivan loppuun asti jos tarpeen. Luotto laskutukseenne on aivan täysi nolla, olette mokanneet aivan jatkuvasti.
|
Vaihtakaa toimivaan ja luotettavan laskutukseen niin jatkuvat mokat loppuvat.
|
En ymmärtänyt edes kysymystä koska siinä vain joku epämääräinen koodi.
|
195 |
PAL-00431253
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
|
|
|
196 |
PAL-00431368
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
Ei mahdollisuutta valittaa?! Olen keskustellut asiasta lääkärin kanssa ja hän sanoi että selvittää asiaa. Tätä ei tapahtunut. Ei voi olla asiakkaan vastuulla tietää kuinka lääkärin tulee laskuttaa käynnistä. En pyytänyt näytteiden ottoa eikä toimenpiteet kuulu työterveyden piiriin. Eikä tästä ollut keskustelua lääkärin kanssa. Nyt joudun itse maksamaan koko maksun, joka on todella suuri.
|
Asiaa tulee selvittää lisää. En hyväksy antamaanne vastausta. Vaadin toimenpideköynnin poistamista ja muuttamista normaaliksi käyntimaksuksi.
|
Vaadin teiltä pikaista yhteydenottoa!
|
197 |
PAL-00424032
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
Hammaslääkäri on ollut erittäin ystävällinen ja hoitanut asiaa hienosti. Virheitä tapahtuu väistämättä, mutta yrityksen prosessien pitäisi pystyä tunnistamman ja korjaamaan virheet ennen kuin ne aiheuttavat haittaa asiakkaalle.
|
Minulle on tämän asian käsittelystä tullut sellainen tunne, että Terveystalo ei ole kiinnostunut palautteesta ja toiminan kehittämisestä, vaan sysää vastuun omista prosessiongelmistaan yksittäiselle hammaslääkärille. Tämä on selvästi Terveystalon prosessiongelma, joka mielestäni olisi hyvin helppo korjata jos olisi tahtoa.
|
Olen ollut tyytyväinen hammaslääkärin kanssa käymiini keskusteluihin, mutta mitään vastausta en ole saanut siihen, miten Terveystalo aikoo toimintaa jatkossa parantaa. Tulkitsen tämän niin, että toimintaa ei aiota korjata. Olisin odottanut Tervystalolta jonkinlaisen kirjallisen vastauksen esittämiini kysymyksiin, mutta eipä ole mitään kuulunut.
|
198 |
PAL-00431621
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
|
|
|
199 |
PAL-00431621
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
|
|
|
200 |
PAL-00429541
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
Ymmärsitte tilanteeni ja toimitte oikeudenmukaisesti.
|
Ei parannettavaa.
|
Erittäin tyytyväinen.
|