1 |
PAL-00426730
|
2 - Tyytyväinen
|
Viesteihin tuli suht nopeasti vastaus.
|
En osaa sanoa.
|
Oma moka viesti oli. Sieltähän, oliko se omaterveystalo-palvelusta löytyi emailin osoitteenmuutos helposti. Se on muuten yllättävän vaikeaa eri organisaatioissa. Muutamia kymmeniä olen joutunut muuttamaan vaihtelevalla menestyksellä.
|
2 |
PAL-00426941
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
Törkeässä rahastamisesta.
|
Missään vaiheessa ei ilmoitettu,että joudun maksamaan itse työterveyshuollon kautta varatun ajan. En koskaan olisi maksanut 283e puhelusta joka kesti 2min 13s
|
Erittäin tyytymätön.
|
3 |
PAL-00415315
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
Ei oikeastaan missään
|
Asia on edelleen kesken ja ollut kaikkiaan yhtä sekoilua, vastataan vääriin asioihin jne, eikä asia ole vieläkään ratkennut vaikka keskustelua on yritetty käydä kohta puoli vuotta.
|
Erittäin tyytymätön
|
4 |
PAL-00423669
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
Todella huonosti.
|
No miten olisi vaikka vastata potilaan kysymyksiin.
|
En ollenkaan. Minulle ei annettu edes kunnon syitä miksi tämä tapahtui vaikka kysyin kahteen otteeseen. Oletteko nyt sulkeneet tämän reklamaation vaikka kysyin kysymyksiä mihin en ole vielä saanut vastauksia?????!!?!?!?!?!!!
|
5 |
PAL-00426726
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
Ette missään. Asiaani on palloteltu paikasta toiseen.
|
Hoitakaa mainostamanne hinnat oikeaksi, myöntäkää kun virhe tapahtuu ja hyvittäkää se mitä asiakkaalle kuuluu.
|
En ole saanut vastausta, niin vaikeaa olla muuta kuin tyytymätön. Minulta on laskutettu liikaa, en ole saanut erittelyä siitä mitä minulta ja vakuutuksestani on veloitettu. Onneksi maksoin laskun luottokortillani, niin saatte vääntää luottokorttiyhtiön kanssa sitten jatkossa tehtyäni sinne valituksen.
|
6 |
PAL-00426284
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
Asia tuli hoidettua.
|
|
Tyytyväinen
|
7 |
PAL-00426560
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
|
|
|
8 |
PAL-00426371
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
|
|
|
9 |
PAL-00426711
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
|
|
|
10 |
PAL-00415546
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
Nyt näyttää siltä, että saan loppujen lopuksi palautteeni asialliseen käsittelyyn ja oikaistuksi laskutusvirheen. Vaati aivan liian monta yhteydenottoa ja yhteyden myös johtoportaaseen. Tällainen viivyttely aiheuttaa yritykselle mainehaitan. Omalta kohdaltani aioin lopettaa asioinnin Terveystalossa. Nyt kun vielä saan palautuksen liikaa maksamastani laskusta niin voi todeta, että sitkeyteni tuli palkittua. Ystävällisin terveisin Heikki Kaiponen
|
|
|
11 |
PAL-00426833
|
2 - Tyytyväinen
|
Sain vastauksen yhden päivän aikana eli käsittely oli super nopea, siitä kiitos.
|
Itse en osa sanoa missä meni väärin, toivon että se oli yksittäinen tapaus. Jos lääkäri sanoa että on saanut tarvittavat koulutukset ja sitten hänen takia saattaa kuolla potilas, niin oliko se hyvä koulutus ja hyvä paikka olla työterveyslääkäri. Työpaikoissa on enemmän ja enemmän poissaoloja mielenterveysongelmien takia ja ne on arkoja aiheita ja vaativat tietynlaista varovaisuuttaa ja ymmärrystä hoitavalta lääkäriltä. Mennään mielestäni aina potilas edellä
|
En ole varma että lääkäri tai laatuvastaava ymmärsivät miten vakava tilanne se oli, lääkärin vastaus oli aika ympäripyöreä kaavamainen pahoittelu viesti.
|
12 |
PAL-00426685
|
3 - Tyytymätön
|
Palautteeseen vastattiin seuraavana päivänä
|
Millään lailla ei pahoiteltu hammshygienistin käytöstä, joka mielestäni ei ole asiakaspalvelijan käytöstä. Kertoessani, että olen joutunut hiemän venyttämään käyntiväliä kalliiden hintojen ja jäätyneen olkapään hoidon ( Terveystalolle yli 2000 € tämän johdosta ), niin vastaus oli että "kannattaa mennä julkiselle", jossa hinnat edullisemmat ja jos ei omasta hyvinvoinnista huolehtiminen ole tärkeää. Empatia voisi olla tuossa ammatissa ihan kullanarvoista välillä.
|
Mm. vastaus 45 min. veloitukseen johtavista syistä ei mennyt ymmärrykseen. Miksi sitten ntistä voi varata 30min. hammashygienistin aikoja, jos sellainen ei ole mahdollista. Neuvonnasta tätä asiaa jo aikaisemmin kysyin ja minulle sanottiin, että varaa tuo 45 min. aika kuitenkin ja laskutus tapahtuu sitten sen toteutuneen hoitoajan mukaan.
|
13 |
PAL-00426182
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
Kaikki sujui hyvin. Erittäin ystävällinen henkilökunta.
|
|
|
14 |
PAL-00426597
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
Nopea ja selvä kommunikaatio ei jättänyt epäselvää asiasta.
Ei suoraan liity tähän asiaan, mutta vertailun vuoksi: olen aiemminkin antanut palautetta, silloin lääkärin tökeröstä käyttäytymisestä sairaita lapsiani kohtaan. Tuolloin sekä itse tapauksessa että palautteen käsittelyn hoito ja toiminta oli surkealla tasolla. Myöskään tällaista palautekyselyä ei silloin ollut. :D
Tässä tapauksessa asiassa toimittiin mielestäni hyvin.
|
Mainitsin jo sähköpostikeskustelussa mitä tulee asiakkaana mieleen peruutusajoista ilmoittamisen parantamiseen. Ehkä tiedätte jo itse miten asia korjaantuu.
|
Asiaan vastattiin selittäen juurisyy ja pahoitellen selvää virhettä. Myös aiheutuneet matkakustannukset korvataan (määrää en vielä tiedä mutta oletan sen olevan kohtuudessa). Tapauksen taustalla lienee inhimillinen virhe joita sattuu kaikille. Mielestäni vastaus ja palautteen hoito toimi teillä todella hyvin.
|
15 |
PAL-00424824
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
|
|
|
16 |
PAL-00423440
|
3 - Tyytymätön
|
Kun asia saatiin vihdoin eteenpäin hoidettiin se ripesti kuntoon.
|
Paljonkin. Ajanvarauspalvelun tulee ohjeistaa oikein mikä kuuluu työterveyden piiriin ja mikä ei. Ilman tätä väärän informaation antamista puhelimessa olisi tältä kaikelta vältytty. Tämän lisäksi jos haluatte dokumentteja asiakkaalta salattuja kanavia pitkin helpottaisi salatun viestin avaamisen ohjeistus olisi luettavassa muodossa, eikä salattuna järjestelmässä minne en ole vielä kertaakaan kirjautunut. Myös salatun viestin linkin voimassaoloaika olisi hyvä jatkossa varmistaa, ettei käy tilannetta, että asiakas saa salatun viestin avaamisen ohjeet mutta viestin linkki on ollut jo useamman viikon vanhentuneena.
|
Kuten sanoin kunhan asia saatiin eteenpäin niin käsittely ja vastaus hoidettiin hyvin, eli tästä voidaan antaa 2.
|
17 |
PAL-00426651
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
Asia sujui nopeasti ja ilman ogelmia
|
|
|
18 |
PAL-00426744
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
Nopeaa toimintaa!
|
|
Erittäin tyytyväinen
|
19 |
PAL-00418348
|
3 - Tyytymätön
|
Käsittelemään antamani palautteen.
|
Nopeuttaa käsittelyaikaa, tai sen pitkittyessä antaisitte edes arvion siitä, milloin palaute tullaan käsittelemään.
|
Olen tyytyväinen. Näin sen piti mennäkin.
|
20 |
PAL-00426158
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
|
|
|
21 |
PAL-00425415
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
|
Koen, että rekrytoinnissa voisi olla parantamisen varaa, jolloin voitte varmistua, että ammattilainen on kykeneväinen työhönsä ja että hänellä olisi riittävä suomenkielen taito ja ymmärrys. Eikä omalla toiminnallaan aiheuta esim. lisäpoissaoloja töistä osaamattomuutensa takia.
|
|
22 |
PAL-00426591
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
Sain aika nopeasti kommentin ja sen perusteella sain asiani hoidettua.
|
|
Olen hyvin tyytyväinen saamaani vastaukseen.
|
23 |
PAL-00426002
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
|
Yhteydenotto todella vaikeaa. Epäilin että lasku on väärin. Eräpäivä oli heti parin päivän päästä. Maksettava oli vaikka epäilin laskua liian suureksi. Vastauksen saaminen kesti todella kauan. Olin ja olen erittäin turhautunut ja tyytymätön.
|
En tod ole tyytyväinen! Arvosana 4/10
|
24 |
PAL-00426552
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
|
|
|
25 |
PAL-00424257
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
Tunsin itseni tärkeäksi.
|
Vastaus olisi voinut tulla hieman nopeammin. Luulin jo että on unohtunut.
|
Palaute oli helpottava.
|
26 |
PAL-00426479
|
3 - Tyytymätön
|
Aiheeton lasku peruttiin.
|
Aiheettomien laskujen välttäminen. Puhelimeen ei vastattu ja säpolla asian käsittely kesti tasan kaksi viikkoa.
|
Asiallinen vastaus.
|
27 |
PAL-00426724
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
-
|
Kaikessa..
|
En yhtään...
|
28 |
PAL-00426465
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
|
|
|
29 |
PAL-00426210
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
nopea ja hyvä palvelu
|
ei missään
|
10
|
30 |
PAL-00426678
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
Kaikki meni hienosti.
|
|
|
31 |
PAL-00426678
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
Kaikki meni hienosti.
|
|
|
32 |
PAL-00426625
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
|
|
|
33 |
PAL-00426412
|
3 - Tyytymätön
|
|
Nopeuttaa vastausta
|
Tyytyväinen
|
34 |
PAL-00426493
|
3 - Tyytymätön
|
Ei missään
|
Nopeampi vastaus ja järjestelmä Aatamin aikainen , kannattaa ottaa Eestistä mallia.
|
En todellakaan
|
35 |
PAL-00425432
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
|
|
En saanut mitään kunnollista vastausta.
|
36 |
PAL-00424750
|
2 - Tyytyväinen
|
Vastauksen lähettämisessä
|
Nopeuttaa vastauksen antoa.
|
Tyytymätön, koska lääkärin vastaus on aikataulun suhteen virheellinen. Otin yhteyttä työterveyshuoltoon (HUS) vasta 2.4. joten lääkäri ei voinut olettaa 1.4. asian olevan kunnossa. Myös kannassa näkyy hänen kommenttinsa kirjattuna 2.4. Anteeksi pyyntö kuitenkin vastaanotettu. Kiitos tästä.
|
37 |
PAL-00426462
|
3 - Tyytymätön
|
Ette tutkineet asiaa tarkemmin kuten olin asiasta maininnut.
|
Jos joku valittaa, ettei hyvinvointiedun käyttäminen käy maksuvälineenä, vaikka rajoitteita ei ole mainittu aikaa varatessa niin asia kannattaa ottaa tosissaan.
|
Ei oltu vastattu kysymykseen asian vaatimalla tavalla.
|
38 |
PAL-00426575
|
3 - Tyytymätön
|
Huonosti.
|
Kertoa mitä pitää tehdä että pääsen lääkärin vastaanotolle.
|
En lainkaan, jouduin menemään toisaalle jotta pääsin oikein lääkärille.
|
39 |
PAL-00426626
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
|
Kaikessa
|
|
40 |
PAL-00425717
|
3 - Tyytymätön
|
palloiteltiin puoleta toiselle.
|
asiaan perehtyminen
|
kun vastaus tuli vihdoinkin mutta olenko syönyt kolestrolilääkitystä turhaan.
|
41 |
PAL-00426170
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
Asia selvisi lopulta. Mutta kestihän se 4.4.- 22.4. välisen ajan ja vaati useita viestejä minulta.
|
Jos asia tuntuu olevan epäselvä, olisi kyllä mukava saada jotakin väliaikatietoa, edes!
|
Asia selvisi lopulta.
|
42 |
PALJUL-00029660
|
2 - Tyytyväinen
|
Sain vastauksen nopeasti.
|
Varsinaiseen ongelmaan ei tullut ratkaisua, vaikka sen syy selvisikin.
|
|
43 |
PAL-00417019
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
Huonosti
|
Palaute pitää käsitellä viivytyksettä eikä kuukausien viiveellä, palautteen käsittelyaika pitää ilmoittaa, palaute pitää käsitellä asiakaslähtöisesti, rehellisesti ja oikein eli sitä tulee käyttää toiminnan kehittämiseen. Kun on toimittu väärin, se tulee myöntää. Yksi asia on epäonnistua itse palvelussa, toinen ja vielä ikävämpi asia on epäonnistua asiaa koskevan palautteen käsittelyssä.
|
En lainkaan tyytyväinen
|
44 |
PAL-00420028
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
Huonosti
|
Palaute pitää käsitellä viivytyksettä eikä kuukausien viiveellä, palautteen käsittelyaika pitää ilmoittaa, palaute pitää käsitellä asiakaslähtöisesti, rehellisesti ja oikein eli sitä tulee käyttää toiminnan kehittämiseen. Kun on toimittu väärin, se tulee myöntää. Yksi asia on epäonnistua itse palvelussa, toinen ja vielä ikävämpi asia on epäonnistua asiaa koskevan palautteen käsittelyssä.
|
En lainkaan tyytyväinen
|
45 |
PAL-00426455
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
Ette missään, koska en ole saanut itselleni koko palautetta.
|
Tämän palautteen osalta koko ketjussa. Joten odotan yhteydenotto lakuperäisen palautteen pohjalta.
|
Lisäksi pyysin palautteessa, että minuun ollaan yhteydessä puhelimella. Mutta sitäkään ei olla tehty.
|
46 |
PAL-00425720
|
3 - Tyytymätön
|
Suhtkoht nopea vastaus
|
Edelleen ihmettelen miksi sarjahoidon eka kertaa maksaessani minulta ei kysytty vakuutusyhtiö Pohjolan korttia. Jos silloin olisi merkitty että minulla on kortti niin koko homma olisi sujunut paremmin seuraavilla kerroilla. Kortti pyydettiin näyttämään vasta seitsemännellä kerralla. Toivottavasti homma toimii paremmin muilla asiakkailla. Minulla on viimeinen fysioterapiakerta huomenna. ..
|
Toivottavasti edellinen vastaus tavoittaa Laatuvastaavan Oulussa. Fysioterapia sinänsä on sujunut hienosti, kiitos Jouni Hyvärisen.
|
47 |
PAL-00426510
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
Asia otettiin hoidettavaksi ja vakavasti.
|
|
|
48 |
PAL-00426431
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
Kaikki varaukset yms lääkärikäynnit toimivat todella hyvin.
|
En nyt keksi parantamisen varaa. Yhteistyö LähiTapiolan kanssa toimii moitteettomasti.
|
10+
|
49 |
PAL-00425371
|
3 - Tyytymätön
|
|
Lääkärit voisivat varmistaa reseptin uusimis-chattia auki niin kauan että kertovat mitä ovat uusineet ja varmistavat että se on oikein.
Ja kun lääkäri vastaa kysymykseen, hän voisi jättää keskustelun vastausmahdollisuuden auki niin että voisin kysyä asiaa lääkäriltä suoraan.
Nyt on pitänyt joka käänteessä jonottaa ruuhkautuneeseen asiakaspalveluun puhelimitse että olen saanut asiaa edistettyä. Tavattoman työlästä ja aikaa vievää. Tuntuu ihan älyttömältä että yhden reseptin uusiminen on vaatinut minulta näin paljon vaivannäköä ja aikaa.
Kiireisessä työssä pystyn vastaamaan puhelimeen harvoin. Teillä on hyvät sähköiset kanavat keskusteluun, toivoisin että niitä käytettäisiin (viittaan lääkärin viestiin siitä että hän soitti minulle eikä saanut minua kiinni ja sen takia ikäänkuin ollaan tässä jamassa)
|
Enpä juuri. Ei ole luottoa että ensi kerralla voisin luottaa prosessin menevän eri tavalla.
|
50 |
PALJUL-00029512
|
3 - Tyytymätön
|
En ole vielä saanut vastausta antamaani palautteeseen, mutta lisäselvityspyyntö on tullut
|
Palautekanava on varsin hankala. Yksittäistä henkilöä koskevaa palautetta on vaikea tietosuojan vuoksi antaa ja vaatii lisäselvityspyynnöt erillisesti suojatulla sähköpostilla.
|
En ole vielä saanut vastausta
|
51 |
PAL-00425403
|
2 - Tyytyväinen
|
Selvittämään asia, ystävällinen palvelu
|
Vaikea löytää oikea yhteystieto, puhelimitse tuntuisi itselle helpoimmasta hoitaa.
|
Vastaukset olivat selkeitä ja apua kyllä sain, kun kysyin useammasta eri kohtaa.
|
52 |
PAL-00426028
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
En ole saanut vastausta.
|
Nopeampi vastaaminen puheluihin.
|
Paha sanoa, en ole saanut vastausta.
|
53 |
PAL-00426136
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
Asia järjestyi nopeasti yhteydenottoni jälkeen toiveeni mukaisesti.
|
|
Erittäin tyytyväinen.
|
54 |
PAL-00424735
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
Ette onnistunut missään. Oli jätetty yhteydenottopyyntöjä teille että soittaisitte. Ei käynyt niin. Ja nyt kun olen ilmoituksen saanut että lasku olisi mitätöity, niin se on edelleen olemassa , vaikka toisin luvattiin.
|
Nl sitä kannattaa miettiä tosiaan kun kaikki meni metsään.
|
Loppu vastaukseen olin tyytyväinen että lasku olisi mitätöity. Mutta miksi lasku näkyy edelleen minulla että pitäisi maksaa?
|
55 |
PALJUL-00029327
|
3 - Tyytymätön
|
???
|
Parantaa - mitä...?
|
En ole saanut mitään vastausta.???
|
56 |
PAL-00424918
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
|
|
|
57 |
PAL-00425133
|
2 - Tyytyväinen
|
Olen tyytyväinen vuosikausien kokemukseen Terveystalon kanssa..
|
|
Hyvä että laskuasia ratkesi ilman turhia selvittelyjä..
|
58 |
PAL-00426360
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
Vastasitte pian ja asia selvisi heti
|
Ehkä asiakaspalvelussa ei aina ole osaavaa henkilökuntaa
|
Tyytyväinen
|
59 |
PAL-00425595
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
|
|
|
60 |
PAL-00425715
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
Ette valitettavasti yhtään missään
|
Kaikkea. Ja ennen kaikkea kommunikointia.
|
Täysin tyytymätön.
|
61 |
PALJUL-00029637
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
En saanut vastauksia kysymykseeni vaan ympäripyöreän selityksen
|
antakaa selkeä vastaus kysymykseeni
|
en ole tyytyväinen. Odotan yhä vastauksia. Minusta tuntuu että minäkin olen joutunut Terveystalon ylilaskuttamaksi. Täytyy käydä läpi viime vuodenkin laskut
|
62 |
PAL-00426250
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
Asia selvisi nopeasti ja palvelu ystävällistä
|
|
Erittäin selkeä vastaus
|
63 |
PAL-00426112
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
Nopea ja asiallinen vastaus
|
|
OK
|
64 |
PAL-00418833
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
|
|
|
65 |
PAL-00425975
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
Positiivista, että viestiin /palautteeseen vastattiin.
|
Tarkistan vielä KKV:n näkemyksen Terveystalon nettimarkkinoinnin oikeudellisuuteen. Onko siinä kerrottu asiakkaalle aiheutuvista kuluista riittävän selvästi, vai riittääkö että asiakas tietää hoidon loppusumman vasta maksaessaan käyttämänsä palvelun. Mikäli KKV on asiasta samalla linjalla kuin Terveystalo, niin asia minun kohdaltani selvä, sitten pitää valita muiden toimijoiden joukosta.
|
Vastaushan on ilmeisesti kirjoitettu annettujen ohjeiden mukaisesti, tuskin sielläkään kyseinen "asiakaspalvelija" pystyy näihin ottamaan muunlaista kantaa.
|
66 |
PAL-00426140
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
|
|
|
67 |
PAL-00426283
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
|
|
|
68 |
PAL-00424854
|
3 - Tyytymätön
|
Siinä, että viimeinkin sain lähetteen laskun liitteeksi, joka tarvitaan jotta vakuutusyhtiö maksaa korvauksen.
|
Lähetettä ei löytynyt omaterveys sovelluksesta, jotenka ne olisi syytä säilyä siellä käynnin jälkeenkin.
|
Hyvä että viimeinkin tuli.
|
69 |
PAL-00426138
|
3 - Tyytymätön
|
|
|
En ole saanut vastausta
|
70 |
PAL-00425814
|
2 - Tyytyväinen
|
Alajärven terveystalolla on aina kaikki asiointini ollut helppoa ja ystävällistä,nytkin tuo käteni olkapää vamman reklamaatiosta sain apua hyvin ja odotan nyt siitä päätöstä lähi-tapiolasta, että korvaisivat kaiken niinkuin pitääkin, koska sieltä ohjeistus/maksusitoomus tuli ja sen mukaan toimittiin...
|
|
|
71 |
PAL-00423779
|
3 - Tyytymätön
|
Vastukset aika perusfraaseja.
|
Antamassani paluteessa on näkemykseni miten asiat asiakkaan silmin näyttää. Voitte katsoa niitä.
|
Vastaukset kohtelijaita mutta kuitenkin viesti on että asiakas vastaa itse loppukädessä myös teidän tekemisistänne.
|
72 |
PAL-00425847
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
Palaute on käsittelemättä.
|
|
|
73 |
PAL-00425431
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
Vastasitte toiseen ongelmista. Etusormein rei’itystä ei käsitelty.
|
Olisi kiva tietää välitetäänkö palaute sitä koskevalle työntekijälle.
|
En tyytyväinen. Saman vastauksen sain googlaamalla.
|
74 |
PAL-00424492
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
Nopea vastaus
|
|
Hyvin selkeä vastaus ja ystävällinen käsittelijä.
|
75 |
PAL-00424809
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
Hoito oli hyvä
|
Voisitte laitaa työterveyslaskun oikeaan paikkaan tai perustella miksi ei kuulukaan
|
Epämääräinen
|
76 |
PAL-00425813
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
You were vey proactive in handling my matter.
|
Kindly give a prompt response to emails conversation the way you give to phone calls.
|
95%
|
77 |
PAL-00418043
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
Kysymyksiin vastaamisen välttelyssä
|
Vastausten nopeuttamisessa, oikeinkirjoituksessa, esitettyihin kysymyksiin vastaamisessa eikä niiden välttelyssä
|
Erittäin tyytymätön. Ilmeni, että teette ylilaskutusta eikä teillä ole toimivaa lokia lääkäreiden ajankäytöstä. Jatkan prosessia viranomaisten kanssa.
|
78 |
PAL-00425914
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
|
|
|
79 |
PAL-00423198
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
Ette missään
|
Voisitte myöntää oman virheenne
|
En ollenkaan
|
80 |
PAL-00425753
|
3 - Tyytymätön
|
|
En ole saanut tietoasiantuntija edistymisestä
|
|
81 |
PAL-00425871
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
Vastauksenne ei kertonut muuta kuin kirjattu muistioksi tjsp. Ei mitään tietoa, miten palautteen käsottely etenee! Surkea esitys!
|
|
|
82 |
PAL-00425781
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
|
Palautteen lukeminen vaatii rekisteröintiä järjestelmään, jota en normaalisti käytä enkä siten ole halukas taas luomaan uutta tunnusta, kun kerran Terveystalon palveluihin pääsee pankkitunnuksilla. Oken huomauttanut asiasta mutta en ole saanut palautetta selväkieliseen muotoon, eli en tiedä mitä siinä lukee. Voidaanhan se lähettää postilla, jos säännöt kieltää tavallisen s-postin käyttöä.
|
En tiedä vielä. Katso edellistä tekstiä.
|
83 |
PAL-00426054
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
|
|
|
84 |
PAL-00425753
|
3 - Tyytymätön
|
|
En ole saanut tietoasiantuntija edistymisestä
|
|
85 |
PAL-00425588
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
Huonosti, sillä en saanut vastausta palautteeseeni.
|
Jos vastaisitte, se parantaisi palvelua.
|
Tyytymätön, koska en saanut mitään vastausta.
|
86 |
PAL-00423812
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
|
|
|
87 |
PAL-00425946
|
3 - Tyytymätön
|
Ystävällinen palvelu vastaanotossa. Ultraäänilääkäri ja rintojen erikoislääkäri olivat erittäin ystävällisiä ja kohteliaita. Arvostan heidän asennettaan. Olisin kuitenkin toivonut saavani enemmän tietoa ja ymmärrystä tilanteestani, jotta olisin voinut osallistua päätöksentekoon paremmin.
|
Toimenpiteestä ei annettu riittävästi tietoa etukäteen. En ymmärtänyt, että kyseessä oli paksuneulabiopsia, ja tämä aiheutti minulle henkistä stressiä ja pelkoa. Olisin halunnut rauhassa keskustella asiasta ennen toimenpidettä ja tehdä tietoisen päätöksen. Toivon, että jatkossa potilaille selitetään selkeästi, mitä toimenpide tarkoittaa ja mitä vaihtoehtoja on olemassa.En ymmärrä, kuinka saan ultraääni- ja biopsiatutkimusten tulokset lääkärin lausuntoineen. Olen useaan otteeseen tehnyt vahvan tunnistautumisen verkkosivujen palautelomakkeen kautta, mutta en ole saanut selkeää vastausta. Sähköpostiini tuli kielteinen vastaus tutkimustulosten toimittamisesta. Tämä aiheuttaa lisästressiä ja epävarmuutta.
|
Vastaus oli epäselvä eikä auttanut ymmärtämään tilannetta paremmin. Olisin toivonut selkeämpää ja myötätuntoisempaa vastausta sekä tukea tilanteessani
|
88 |
PAL-00426035
|
3 - Tyytymätön
|
|
|
|
89 |
PALJUL-00029054
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
Ei missään
|
Ylilaskutuksen voisitte lopettaa
|
En yhtään
|
90 |
PAL-00425295
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
Ajanvaraus.
|
Ajanvarauksen pitävyys.
|
En kovin tyytyväinen.
|
91 |
PALJUL-00029318
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
Otitte asian nopeasti käsittelyyn ja sain tietää mitä palautteelleni tapahtui.
|
|
Erittäin tyytyväinen. Toivon, että palautteeni myötä yhteistyö jatkuu aktiivisena tulevaisuudessa.
|
92 |
PAL-00424377
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
Asiakaspalvelu ja tietysti hoito.
|
Yleisesti hyvä suomenkielentaito kaikilla lääkäreillä, ettei tule väärin ymmärryksiä Ohjeistuksessa.
|
Tyytyväinen.
|
93 |
PAL-00425606
|
3 - Tyytymätön
|
Sain turhaan perityn rahan takaisin. Henkilö, joka minulle soitti oli ystävällinen ja pahoitteli asiaa.
|
Ikävää, että lähetetään lisälasku, vaikka olin jo poistunut ja mulle kerrottiin, että asiat ok ja maksut ok. Vastaus valitukseeni tuli vasta maanantaina, kun olin jo lisälaskun maksanut. Turhaa vaivaa.
|
No, toivottavasti raha on tilillä. En ole vielä katsonut. Ja annettuun nro piti taas jonottaa 16 Minuuttia.
|
94 |
PAL-00425399
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
Kusettamaan työterveyttä ja sen asiakasta
|
Olla rehellisiä
|
Ihan perkeleen tyytyväinen.......
|
95 |
PAL-00425890
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
Löytämään valmiin vastauksen valikostanne 🤔
|
Korvaamalla asiakkaalle kustannukset (matka ja työajan menetys) ilmoittamatta jätetyn varausajan vuoksi kun asiakas on saapunut vastaanotolle. Näin toimitte itsekin - laskutatte asiakasta - mikäli asiakas ei ilmesty vastaanotolle sovitusti 😡
|
Pettynyt. Taso lähinnä normi ”diipadaapaa / liirum laatumia” ☹️
|
96 |
PAL-00425651
|
4 - Erittäin tyytymätön
|
Puhelimessa ystävällinen palvelu.
|
Vastausaika oli pitkä. Palautusta en ole edelleenkään saanut vaikka luvattiin viikon sisällä. Olen joutunut olla yhteydessä puhelimitse asiasta eikä edelleenkään ole kuulunut mitään asiasta.
|
|
97 |
PAL-00425614
|
2 - Tyytyväinen
|
|
|
|
98 |
PAL-00424635
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
|
|
|
99 |
PALJUL-00000262
|
1 - Erittäin tyytyväinen
|
Tämä on testipalaute
|
|
|